Minä olen kiusannut ihmisiä koko ala-asteen ja ylä-asteen ja ammattikoulussa kanssa. Kävin kuraattorilla ja psykologilla juttelemassa, ja selvivi että saan jonkinlaisia kiksejä siitä. En tunne olevani huono ihminen sen takia että kerron ihmisille faktoja ja neuvoja esim. ulkonäöstä ja hajuhaitoista. Minun laisiani sainsi mielestäni olla vaikka enemmänkin!
kiusaaminen on ihan kivaa..
8
843
Vastaukset
- minä
Joo, no ehkä jonain päivänä joudut itse kiusaamisen kohteeksi ja sitten tajuat kuinka vakava asia se on ja kuinka paljon se satuttaa...
- Ei ikinä kiusaanut mutta ki...
Kuule..!
Älä kiusaa toisia..!
et varmaan tiedä miltä tuntuu kun tulee kiusatuksi!
Kun kiusataan tarpeeksi joku voi jo ajatetlla että se on viimeinen pisara ja tappaa itsensä!
Silloin varmaan tiedät että sinä aiheutit sen että hän tappoi itsensä..!
ja et varmaan saa unta seuraaviin päiviin!
- mä..
Et tunne olevasi huono ihminen, vaikka jotkut saattavat loukkaantua sanomisistasi? Eihän ulkonäöllä niin väliä ole, ihmisiä ollaan kuitenkin kaikki. Sitäpaitsi tyylinsä kullakin, ei kaikkien tarvitse näyttää sun maun mukaisilta. Pääasia, että ite tykää tyylistään.Jos joku ei tykkää niin sit ei tykkää.
Jos sun laisiasi olisi enemmän, niin ne ihmiset ei varmaan ikinä olis tyytyväisiä, kun kaikilla olisi omat mielipiteensä siitä miten ihmisen tulee pukeutua. Ja joka aamu olis hirveä stressi siitä mitä vaatteita päälleen laittaa. Melkoista piinaa siis. - minä vaan
Tämä viesti on selvä provo ...
Mikäköhän pistää jotkut kirjoittelemaan tämmöisiä? Tämä ei ollut edes hauska provo ...
Tai jos tämä on totta, kirjoittajalla on vielä elämässään paljon opittavaa. - Joku vaan...
Ime Kyrpää!
- ....
Lopulta tuollainen käytös on "ymmärrettävää" peruskoulussa, mutta jos sitä tapahtuu vielä lukiossa/amiksessa....niin aika surullinen tapaus saa olla. Ihmisen kuitenkin pitäisi oppia virheistään ja kehittyä. Joillekin valitettavasti näin ei käy. Lukiossa en enää tuollaista koskaan nähnyt enkä todellakaan enää yliopistossa. Säälittää sellaiset tapaukset, jotka ovat taantuneet niin pahasti. Ja mitä joku sanoi provosta... Miten tuollaisesta voi provosoitua? Ei noussut mitään vihaa, ainoastaan sääliä. Kysehän lopulta kehitysvammasta. Ei tiedosteta sitä, että joskus on otettava vastuu sanoistaan. Verrattavissa myös esimerkiksi virtsanpidätykseen; Ei osata olla tahdikkaita ja suusta pääsee asioita ilman mitään kykyä hallita itseään.
- ...
Ei siinä ole mitään pahaa vihjata toiselle jos se O I K E A S T I haisee hielle että kannattaisko laittaa dödöä, mutta ilman syytä vihjailu ja "neuvominen" on todella typerää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1544116Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa131755Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24911- 54886
- 71869