JEEEE!!! Tänä aamuna tuli sähköpostiin ilmotus että mä oon päässy Simsaario Fan Clubin jäseneks!!! :) :) Nyt on aika kiva mieli lähteä tästä kouluun...
HURRAA SIMSAARIO !!
8
504
Vastaukset
- *hiihoo*
hiii... :) mulla ihan sama juttu. Klubi otti uusia jäseniä tänään 5kpl ja mäkin olin yks niistä onnekkaista!!
- Hra.Hakkarainen...
Mikä se on?
- On..
Hra.Hakkarainen... kirjoitti:
Mikä se on?
Habbon fägäreiden clubi. Oikeesti, ihanku se ois jotenkin siistii, että pääsee johonkin clubiin liittyymään. Mäkin voisin perustaa huoneen nimeltä "Club Perskarvat", ja kaikilla pitäisi olla 100 aukeamaa pitkä perustelu, miksi juuri hänestä pitäisi tulla osa Perskarvaa.
- pritnii
On.. kirjoitti:
Habbon fägäreiden clubi. Oikeesti, ihanku se ois jotenkin siistii, että pääsee johonkin clubiin liittyymään. Mäkin voisin perustaa huoneen nimeltä "Club Perskarvat", ja kaikilla pitäisi olla 100 aukeamaa pitkä perustelu, miksi juuri hänestä pitäisi tulla osa Perskarvaa.
Oho repesin, enkä tiedä miksi..
Mä en kyllä tajua tota Simsaario -hommaa, eihän siitä edes puhuta Habbossa, joten mitä 'hienoa'? Ai niin, sehän on salainen, ja siksi siitä ei puhuta.. Ok..
Mutta onnea clubiin päässeille jokatapauksessa. - Jäsen.
pritnii kirjoitti:
Oho repesin, enkä tiedä miksi..
Mä en kyllä tajua tota Simsaario -hommaa, eihän siitä edes puhuta Habbossa, joten mitä 'hienoa'? Ai niin, sehän on salainen, ja siksi siitä ei puhuta.. Ok..
Mutta onnea clubiin päässeille jokatapauksessa.Simsaario klubilaisia on habbossa kaikkialla. Ne eivät paljasta itseään ja tarkkailevat muita. Ole varovainen miten käyttäydyt ja simppa itse on kuitenkin valvoja joka voi antaa bannit.
- pritnii
Jäsen. kirjoitti:
Simsaario klubilaisia on habbossa kaikkialla. Ne eivät paljasta itseään ja tarkkailevat muita. Ole varovainen miten käyttäydyt ja simppa itse on kuitenkin valvoja joka voi antaa bannit.
Simppako valvoja? Simsaarion sivuilla Simpan iän väitetään olevan 15, joten en oikein usko, että hänen on mahdollista bannata ketään..
..tai sitten se sivu on virheellinen.. - gfhfgh
Hei, älä ny vaa persettäs revi xD
- rofl
http://simsaario.tripod.com/info.htm Vittu tää jätkä on dorkan näkönen, käy varmaan 24/7 jossain habossa ja irci:ssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373655Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak812658- 351728
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801670- 281497
- 151465
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231454- 281438