Miksi ?

kultasiipi-66

Miksi rakas ystäväin
Sun silmissäs kyyneleet nään

Miksi rakas ystäväin
sydämes surua kantaa

Kultasiipiystäväsi siipiään
havisuttaa

Lämpimän ajatuksen sulle
lähettää

Se sulattaa paksunkin
jään

ja sydämees uutta voimaa
antaa

hymyile vähän rakas ystäväin

Päivääsi toivon asioita
hyviä

monia kultaisia onnen
jyviä

4

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lio

Lohduttavan kaunis runo, mikä kuivaisikaan kyyneleet, sydämen surut karkoittaisi, kuin ystävälliset sanasi, hymysi joka saa auringonkin säteilemään

Aurinkoa päivääsi, onnea iltaasi, kultasiipi!

• kultasiipi-66

*Olen niin kiitollinen teistä rakkaista ystävistä, muistan Lio silloin joskus kauan aikaa sitten, kun luin runosi ja oli vähän alakuloisuutta, niinkuin meillä kaikilla joskus, ihan normaalia, niin muistan kuinka kyyneleet valui ja myötäeläen lähetin enkeleitä ison parven sulle sinne ja rakkautta miljoonakiloa... on onnen kyyneleitä, surun kyyneleitä,kaipuun kyyneleitä,..
        ja ne ovat kuin helmiä polullamme..ja ystävät kuin lyhtyjä valaisemassa kun on pimeää välillä...:))

*ison halin kera ja pieni kyynel silmäkulmassa toivon päivääsi kaikkea hyvää
        kuin myös pojallesi ja koirallesi..hhmm..minkä rotuinen koirasi on?

Rakkaudella Ansku.

• Lio
        kultasiipi-66 kirjoitti:

*Olen niin kiitollinen teistä rakkaista ystävistä, muistan Lio silloin joskus kauan aikaa sitten, kun luin runosi ja oli vähän alakuloisuutta, niinkuin meillä kaikilla joskus, ihan normaalia, niin muistan kuinka kyyneleet valui ja myötäeläen lähetin enkeleitä ison parven sulle sinne ja rakkautta miljoonakiloa... on onnen kyyneleitä, surun kyyneleitä,kaipuun kyyneleitä,..
        ja ne ovat kuin helmiä polullamme..ja ystävät kuin lyhtyjä valaisemassa kun on pimeää välillä...:))

*ison halin kera ja pieni kyynel silmäkulmassa toivon päivääsi kaikkea hyvää
        kuin myös pojallesi ja koirallesi..hhmm..minkä rotuinen koirasi on?

Rakkaudella Ansku.

Alakuloistuuteni jouhtui osaksi lapsuudestani,
        veljeni kuolemasta, rakkauden puutteesta, ja äitini liian nuorena sairastumisesta, ja poikani isän hylkäämisestä lapsestaan, mutta yritän ajatella positiivisesti koska olen saanut saanut kuitenkin elämältä paljon esim. teidät runoystävät, lapseni, koirani ja nyt ystävän joka aina auttaa jos tarvitsen poikani - tai koiran hoitajani, olen kiitollinen elämälle joka on myös tuonut rakkauden eläämäni
        Koirani on paimenkoira ja uskollinen ystäväni.

Kiitos kultasiipi, elämä on suuri lahja vaikka se joskus vaikealta tuntuukin, mutta omistan kuitenkin rakkauden, joilta monet miljoonat ihmiset on vailla

Ystävyydellä/Lio

• kultasiipi-66
        Lio kirjoitti:

Alakuloistuuteni jouhtui osaksi lapsuudestani,
        veljeni kuolemasta, rakkauden puutteesta, ja äitini liian nuorena sairastumisesta, ja poikani isän hylkäämisestä lapsestaan, mutta yritän ajatella positiivisesti koska olen saanut saanut kuitenkin elämältä paljon esim. teidät runoystävät, lapseni, koirani ja nyt ystävän joka aina auttaa jos tarvitsen poikani - tai koiran hoitajani, olen kiitollinen elämälle joka on myös tuonut rakkauden eläämäni
        Koirani on paimenkoira ja uskollinen ystäväni.

Kiitos kultasiipi, elämä on suuri lahja vaikka se joskus vaikealta tuntuukin, mutta omistan kuitenkin rakkauden, joilta monet miljoonat ihmiset on vailla

Ystävyydellä/Lio

Aivan,kaikenlaisia vastuksia sullakin oli tuolloin,mutta vastoinkäymiset vahvistaa just.
        Mutta eikö ole rakkaus ihmeellistä, se parantaa, ravitsee...ja nautitaan rakkaudesta, kun sitä annetaan...rakkaus on kaikki...
        Miten nyt onko ex-mies antanut olla rauhassa?
        Voi ihanaa paimenkoira, varmaan ihanan suloinen.
        Mä kirjoitin aamulla tän runon eräälle hyvälle ystävälleni, jolla on vaikeuksia elämässä, aina vaan tulee uusia ongelmia, ja hänen äitinsä ei välitä hänestä, olen sijaisäiti tavallaan...
        Rakastan ja haluan häntä tukea kaikin keinoin.

Lio pyörähdellään ja tanssitaan
        ja rakastetaan,
        sillä jos tahtoo
        saada rakkautta,
        pitää rakastaa :))

Rakkaudella Ansku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe