Miksi rakas ystäväin
Sun silmissäs kyyneleet nään
Miksi rakas ystäväin
sydämes surua kantaa
Kultasiipiystäväsi siipiään
havisuttaa
Lämpimän ajatuksen sulle
lähettää
Se sulattaa paksunkin
jään
ja sydämees uutta voimaa
antaa
hymyile vähän rakas ystäväin
Päivääsi toivon asioita
hyviä
monia kultaisia onnen
jyviä
Miksi ?
4
230
Vastaukset
- Lio
Lohduttavan kaunis runo, mikä kuivaisikaan kyyneleet, sydämen surut karkoittaisi, kuin ystävälliset sanasi, hymysi joka saa auringonkin säteilemään
Aurinkoa päivääsi, onnea iltaasi, kultasiipi!- kultasiipi-66
*Olen niin kiitollinen teistä rakkaista ystävistä, muistan Lio silloin joskus kauan aikaa sitten, kun luin runosi ja oli vähän alakuloisuutta, niinkuin meillä kaikilla joskus, ihan normaalia, niin muistan kuinka kyyneleet valui ja myötäeläen lähetin enkeleitä ison parven sulle sinne ja rakkautta miljoonakiloa... on onnen kyyneleitä, surun kyyneleitä,kaipuun kyyneleitä,..
ja ne ovat kuin helmiä polullamme..ja ystävät kuin lyhtyjä valaisemassa kun on pimeää välillä...:))
*ison halin kera ja pieni kyynel silmäkulmassa toivon päivääsi kaikkea hyvää
kuin myös pojallesi ja koirallesi..hhmm..minkä rotuinen koirasi on?
Rakkaudella Ansku. - Lio
kultasiipi-66 kirjoitti:
*Olen niin kiitollinen teistä rakkaista ystävistä, muistan Lio silloin joskus kauan aikaa sitten, kun luin runosi ja oli vähän alakuloisuutta, niinkuin meillä kaikilla joskus, ihan normaalia, niin muistan kuinka kyyneleet valui ja myötäeläen lähetin enkeleitä ison parven sulle sinne ja rakkautta miljoonakiloa... on onnen kyyneleitä, surun kyyneleitä,kaipuun kyyneleitä,..
ja ne ovat kuin helmiä polullamme..ja ystävät kuin lyhtyjä valaisemassa kun on pimeää välillä...:))
*ison halin kera ja pieni kyynel silmäkulmassa toivon päivääsi kaikkea hyvää
kuin myös pojallesi ja koirallesi..hhmm..minkä rotuinen koirasi on?
Rakkaudella Ansku.Alakuloistuuteni jouhtui osaksi lapsuudestani,
veljeni kuolemasta, rakkauden puutteesta, ja äitini liian nuorena sairastumisesta, ja poikani isän hylkäämisestä lapsestaan, mutta yritän ajatella positiivisesti koska olen saanut saanut kuitenkin elämältä paljon esim. teidät runoystävät, lapseni, koirani ja nyt ystävän joka aina auttaa jos tarvitsen poikani - tai koiran hoitajani, olen kiitollinen elämälle joka on myös tuonut rakkauden eläämäni
Koirani on paimenkoira ja uskollinen ystäväni.
Kiitos kultasiipi, elämä on suuri lahja vaikka se joskus vaikealta tuntuukin, mutta omistan kuitenkin rakkauden, joilta monet miljoonat ihmiset on vailla
Ystävyydellä/Lio - kultasiipi-66
Lio kirjoitti:
Alakuloistuuteni jouhtui osaksi lapsuudestani,
veljeni kuolemasta, rakkauden puutteesta, ja äitini liian nuorena sairastumisesta, ja poikani isän hylkäämisestä lapsestaan, mutta yritän ajatella positiivisesti koska olen saanut saanut kuitenkin elämältä paljon esim. teidät runoystävät, lapseni, koirani ja nyt ystävän joka aina auttaa jos tarvitsen poikani - tai koiran hoitajani, olen kiitollinen elämälle joka on myös tuonut rakkauden eläämäni
Koirani on paimenkoira ja uskollinen ystäväni.
Kiitos kultasiipi, elämä on suuri lahja vaikka se joskus vaikealta tuntuukin, mutta omistan kuitenkin rakkauden, joilta monet miljoonat ihmiset on vailla
Ystävyydellä/LioAivan,kaikenlaisia vastuksia sullakin oli tuolloin,mutta vastoinkäymiset vahvistaa just.
Mutta eikö ole rakkaus ihmeellistä, se parantaa, ravitsee...ja nautitaan rakkaudesta, kun sitä annetaan...rakkaus on kaikki...
Miten nyt onko ex-mies antanut olla rauhassa?
Voi ihanaa paimenkoira, varmaan ihanan suloinen.
Mä kirjoitin aamulla tän runon eräälle hyvälle ystävälleni, jolla on vaikeuksia elämässä, aina vaan tulee uusia ongelmia, ja hänen äitinsä ei välitä hänestä, olen sijaisäiti tavallaan...
Rakastan ja haluan häntä tukea kaikin keinoin.
Lio pyörähdellään ja tanssitaan
ja rakastetaan,
sillä jos tahtoo
saada rakkautta,
pitää rakastaa :))
Rakkaudella Ansku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474