Kerronpa hieman omasta tilanteestani:
Aloitin opiskelut ammattikorkeassa viime vuonna. Olen siis vielä fuksi.
Aikaa on vielä gradun tekemiseen. Ensimmäiset tentit ovat jo onneksi takana.
Nyt pitää taas istua luennoilla ahkerasti ja valmistautua seuraaviin.
Viime viikolla liityin koulumme ylioppilaskuntaan. Pääsee vaikuttamaan ja
saa etuja.
Joko tekee ylioppilaalle kipeää...? :D
Minun
7
603
Vastaukset
- koskapa
Ei, koska opiskelet ammattikorkeakoulussa =D
- tilanteeni
Mut meilläpä on vaikeempia tenttejä kuin yliopistossa ja paremmin toimiva ylioppilaskunta. Revi siitä >|D
- tämä,
Minä puolestani olen joutunut opettamaan yliopiston käyneille alaisilleni useita perusasioita, joten se siitä yliopistokoulutuksen tasosta.
- -iina-
Missä ammattikorkeakoulussa tehdään graduja?
- Fuksi
??
Etpä oo käynyt AMK:ssa kun puhut fukseista ja graduista. Se on tursas ja opinnäytetyö.
AMK:ssa on viisi jaksoo/periodia, ja sen mukana koet tai tentit (- 8896542
Ei kaikkialla ole jaksoja/periodeja jonka jälkeen tulisivat tentit, ei ainakaan Stadian sos.terv. puolella...
- on joo
8896542 kirjoitti:
Ei kaikkialla ole jaksoja/periodeja jonka jälkeen tulisivat tentit, ei ainakaan Stadian sos.terv. puolella...
Eikä tursaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633