Huonot vibraatiot

Qadesha

Minulla on tässä nyt sellainen linja yleisestikin elämässä etten jaksa ryhtyä enää kenellekään paskasangoksi. Edes itämaisten uskontojen nimessä en ihan mitä tahansa sulata, ja toisaalta olen tämän saman systeemin nähnyt niin monta kertaa uskovaisten kanssa aikaisemminkin, että tiedän ettei hyvä heilu jos tätä vielä jatketaan.

Tämän vuoksi katson että keskustelu uskovainen Beowulfin, omaa sukua Mosse, kanssa ei minun osaltani enää taida onnistua:

Ensin haukutaan uskoni siitä kuinka Henki on kaikessa paskaksi:

minä: Arvostan yli kaiken Henkeä joka on kaikessa läsnä.

>Pahinta tekopyhää bullsittiä siinä tulee. Minusta ihmiset ovat TOTAALISEN ERILAISIA. Mitään mors-grisar-är-vi-alli-hopa -tasoa ei todellakaan ole olemassa.

"Totuus" minusta:

>Välillä musta tuntuu että olet pohjimmiltasi
paha.

Lisäksi:

minä: Jotkut ovat tohkeissaan Jeesuksesta, jotkut jostakusta muusta.

>Ei voida rinnastaa luovan ihmisen luovan ihmisen kautta tapahtuvaa etsintää, johonkin uskovais-fundamentalistiin. Jos rinnastat nämä, olet kyllä lähimmäs paholaisen luokkaa oleva olio... Mun luokituksen mukaan PAHA. Jotain totaalisesti erilaista kuin Jumaluus ja Valo. Luovuuden ja persoonan vastustaja.

Minulla ei ole edes omaa minuuttakaan:

>Olen kohdannut sinut aikaisemmin, muutama vuosi sitten yhdessä losangelesiäisessä tytsyssä.

Olen jo sadististen fantasioiden kohde:

minä: Tekeekö sinun mieli tuhota minut jotenkin, koska olen paha...? Yleensähän pahasta halutaan eroon.

>No, oli mulla tuossa yksi "bitch"-fantasia, mutta ei tässä siitä sen enempää...

Kaikki nämä kommentit sen jälkeen kun olin kirjoittanut

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000006&posting=22000000013859630

Olen toooooosi hidas hämäläinen ja tajuan loukkaantua vasta kun loukkaamista on kestänyt jonkin aikaa. Sitten tietysti yllätytään että mikäs sille nyt tuli, kun se oli purematta niellyt kaiken paskan jo hyvän aikaa tähänkin mennessä.

Ei hotsita enää. Toki ihmisillä on oikeus tunteisiinsa, ja jos Beo tuntee pelkkää inhoa minua kohtaan, niin mikäpäs siinä sitten. Olen vaan kyllästynyt, kaikkein eniten olen kyllästynyt siihen sukupuolijankutukseen minkä hän ottaa esille sitten kun ei muutakaan keksi millä mätkiä. Siellä sitä on kaikenlaista mistä low5 jo totesikin että voisko lopettaa. Vois, jos ois viisaampi kuin minä tai Beo.

Taidanpa poistua pelistä ennenkuin minun demonisoimiseni menee niin naurettavalle asteelle että ei ole kivaa enää kellään. Löperösti möläytin Beolle olevani kenties hänen varjonsa - no en helvetissä ole. Minä en ole kenenkään yhtään mitään ketään, vaikka projektioita ja mielikuvia minusta tietysti on niillä jotka ärsyyntyvät kommenteistani. Niinhän itsekullakin yleensä on.

Pahana narttuna nyt narttuilen ja otan sikäli viimeisen sanan että tämän summaukseni jälkeen en tälle palstalle ihan hetikohta palaile. Beo voi sitten saada sen oman viimeisen sanansa, kun hän voi muille sanoa tämän johdosta mitä lystää, jos lystää. Näin me molemmat "voitamme", jos tämä nyt taas joku helvetin kukkulan kuninkuus -kiihdytyskisa oli, minä kun naivisti luulin että tämä olisi ollut kommentointia ja keskustelua henkisistä asioista yms.

Lieväähän tämä vielä oli.

Uskovaisten kanssa (sattumalta k-uskovaisten, tosin) olen aiemmin kohdannut mm. parikymppisen tytöntyllerön jolta sain satikutia koska hän alkoi jotenkin omituisesti kuvitella että vainoan hänen jotain "kavereitaan" sillä perusteella että esitin kriittisiä kommentteja k-uskosta. Epäilen tokko hänen kaverinsa edes lukivat ko. palstaa. Plikka rauhoittui kun en lukenut hänen joka kommenttiaan, enkä siis vastaillut.

Toinen uskovainen oli koko ajan niskassani ja nälvi minulle kaikesta mitä kirjoitin. Lopulta kun suutahdin, hän alkoi tehdä minusta about saatanan kätyriä ja lähetti tappouhkauksen. Pitkän ja verisen sanasodan jälkeen kuitenkin sain jonkinlaisen aselevon aikaan.

Kolmas uskovainen väsähti itse muuten vain, demonisoituaan minua melko lievästi siitä hyvästä etten uskonut persoonajumala Jahveen. Pääsin silloin aika vähällä, koska hän pääasiassa riiteli erään toisen "newagelaisen" kanssa sen aikaa kun palstoilla pyöri. Lisäksi hän oli minua tuntuvasti vanhempi mies, joten hän luonnollisesti oletti että en ole hänelle vakava uhka.

Joo, ei kiinnosta enää. Olen tullut allergiseksi uskonsodille. Oli kiintoisaa kokeilla kuinka kauan pystyn keskustelemaan erään uskovaisen, tämän Beo-Mossen kanssa, mutta kyllähän sen arvasi ettei siinä hyvin käy. Voisin tietysti jäädä tähän lorvimaan ja odotella että kääntyykö puheet vielä paremmaksi, mutta enpä jaksa. Nokkavoidun nyt piruuttani että pääsen täältä lomalle, ja hittojakos minä tälle palstalle edes kuuluisinkaan, jos ja kun täällä ei saa puhua mistään muusta kuin siitä mikä Beolle sopii...

Epäilen kuitenkin että itämaiden uskonnoista löytyy myös persoonattoman jumalan oppi. Mites olisi esim. taolaisuus?

Ähäkutti... Mutta nyt pois. Nähdään joskus, ehkä.

5

924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gigul216

      >>Ei hotsita enää.>Voisin tietysti jäädä tähän lorvimaan ja odotella että kääntyykö puheet vielä paremmaksi, mutta enpä jaksa. Nokkavoidun nyt piruuttani että pääsen täältä lomalle, ja hittojakos minä tälle palstalle edes kuuluisinkaan, jos ja kun täällä ei saa puhua mistään muusta kuin siitä mikä Beolle sopii...

    • Emeraldaura

      kun kohtaavat niin aina lopulta käy näin; paljon pahaa mieltä, turhautumista, kiukkua ja ihan fyysistä pahoinvointiakin. Olen sen itsekin kokenut näillä palstoilla.
      Jos joutuu ns. vastakkain sellaisen kanssa, jolle persoona on kaikki kaikessa ja joka taistelee viimeiseen asti sen häviämättömyyden puolesta on toivoton tilanne edessä ja silloin on todella viisainta vetäytyä tai lähestyä asiaa aivan toiselta kantilta.

      Jos näistä nahisteluista on jotakin hyvää sanottavana niin ainakin se, että niissä jokainen saa voimallisesti peilata omaa itseään ja nähdä sen millainen oikeasti on.

      Persoonan voima ja viehätys on valtava, onhan ihmiskunta kasvattanut ja palvonut sitä miljoonia vuosia, ruokkinut sitä kaikin tavoin ja asettanut sen kaiken muun edelle ja tilanne jatkunee samanlaisena vielä pitkään koska sille saadaan jatkuvasti tukea mm. monista uskonnoista, jotka nostavat persoonat palvonnan esineiksi. Nytkin on maailmalla meneillään eräs persoonan palvonnan aiheuttama konflikti.

      Mielenkiintoinen sana tuo "persoona" muuten; johtuu kreikan? kielestä ja tarkoittaa naamiota.
      Naamiolla peitetään jotakin, joka on sen alla. Kun naamio riisutaan paljastuu todellisuus ja harha poistuu...

      Voimia Qadesha, tee niinkuin Krishna neuvoi Arjunaa eli anna Soturin (so. korkeamman Itsesi) taistella puolestasi.

      • Vanha Kehno

        Persoona on latinaa, ei kreikkaa, mutta juu tarkoittaa naamiota.

        Arvon beowulf, kenties muistat tämän nimimerkin ja sen sukulaiset, jotka tarkoituksellisen törkeällä ja julmalla hyökkäävyydellään karkoittivat yhden edellisen inkarnaatiosi palstalta hetkeksi kasvamaan hiljaisuudessa, ja takaisin palasikin hieman joviaalimpi, itsetuntevampi ja ennen kaikkea vähemmän hyökkäävä tyyppi. Tavat eli ennakkoluulot ja mekanismit häviävät hitaasti, mutta sillointällöin pulpahtelevat esiin toivossa päästä itseään jatkamaan, mitä sitten meemeillä tarkoitetaankin.

        Vanhan Kehnon persoona ei odota ainakaan anteeksipyyntöä, eikä kiitosta, vaikkei sitä panisikaan pahakseen. Tuomitsevuus ei sinänsä johda mihinkään, mutta joku aalto vaatii joskus sen kumoavan vasta-aallon talttuakseen, ja kaikki aallot ovat sisäänpäinkäpertyneitä myötätunnonpuutteita ja taitamattomuuksia. Niin minäkin.

        Näkemiin ja anteeksi.


    • Qadesha

      Kohta olen varmaan sodassa koko maailmaa vastaan.

      Minkä takia vääryys ja epäoikeudenmukaisuus saa rehottaa? En minä aina jaksa vain uskoa että karmani vuoksi pälä pälä pälä...

      Pitääkö vain antaa periksi ja antaa "mitä vain" tapahtua kelle tahansa missä tahansa?

      Eräällä palstalla taannoin keskusteltiin siitä saako kärsivän eläimen lopettaa. Muutama nimimerkki oli sitä mieltä että ei saa. Että jos tappaa eläimen, joutuu itse tapetuksi. Oli äärimmäisen vaikeaa saada ketään ymmärtämään sellaista loogista seikkaa että luonnossa eläin ei kärsi, vaan sen syö peto. Minkä takia siis ihmisen kanssa elävä eläin pitäisi "pakottaa" sietämään turhaa kärsimystä päivätolkulla vain sen takia että ihminen on sellainen pelkuri ettei uskalla sen vertaa että lopettaa sen eläimen?

      Huononkin karman uhalla pitäisi pystyä toimimaan oikeudenmukaisuuden puolesta aina kun havaitsee jossakin jotain väärää ja mätää.

      Tämän pyhän ja kunnioitettavan asian takia minäkin olen nyt pari päivää mekkaloinut kuin järkeä vailla; tiedän että en voi voittaa asiassa jossa nyt olen kiistelemässä yhtenä monista, mutta silti minulla on pakottava tarve yrittää.

      Mistä on kyse? Lukekaa yltä. Jos siellä enää mitään aloitusta on.

      Josko edes tätäkään viestiä tässä kohta enää on. Olen nimittäin suututtanut kiljuvan jalopeuran nimeltä Suomi24.

      • Gandaali

        Arvoisa Q

        >> Kohta olen varmaan sodassa koko maailmaa vastaan. >Minkä takia vääryys ja epäoikeudenmukaisuus saa rehottaa? En minä aina jaksa vain uskoa että karmani vuoksi pälä pälä pälä...>Pitääkö vain antaa periksi ja antaa "mitä vain" tapahtua kelle tahansa missä tahansa? >Eräällä palstalla taannoin keskusteltiin siitä saako kärsivän eläimen lopettaa. Muutama nimimerkki oli sitä mieltä että ei saa. Että jos tappaa eläimen, joutuu itse tapetuksi. Oli äärimmäisen vaikeaa saada ketään ymmärtämään sellaista loogista seikkaa että luonnossa eläin ei kärsi, vaan sen syö peto. Minkä takia siis ihmisen kanssa elävä eläin pitäisi "pakottaa" sietämään turhaa kärsimystä päivätolkulla vain sen takia että ihminen on sellainen pelkuri ettei uskalla sen vertaa että lopettaa sen eläimen?>Huononkin karman uhalla pitäisi pystyä toimimaan oikeudenmukaisuuden puolesta aina kun havaitsee jossakin jotain väärää ja mätää. >Tämän pyhän ja kunnioitettavan asian takia minäkin olen nyt pari päivää mekkaloinut kuin järkeä vailla; tiedän että en voi voittaa asiassa jossa nyt olen kiistelemässä yhtenä monista, mutta silti minulla on pakottava tarve yrittää. >Josko edes tätäkään viestiä tässä kohta enää on. Olen nimittäin suututtanut kiljuvan jalopeuran nimeltä Suomi24.


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe