Minulla tuli ikävä sinua Uma..missä oikein olet..olin palstalta pois pari päivää ja nyt olet kadonnut..mitä on tapahtunut?
Eikai ketään ole loukannut sinua?
Jos näin on niin piru sen raukan periköön..
Kaipaan tänne palstalle sinu lämpimiä neuvojasi!
UMA MISSÄ OLET?
9
828
Vastaukset
- työttömyyskorvaus
Olisivatko vakkarit hankkineet työpaikat itselleen
ja painavat nyt hommia niska limassa?- Markus-setä.
Onko tämä ilkeilijä koskaan kuullut sellaisesta mahdollisuudesta olla kotona, puoliso tienaa sen verran hyvin. Entä eläkkeellä olosta. Toiset ovat siinä onnellisessa asemassa että pystyvät olemaan kotona ilman yhteiskunnan tukia.
- ................
Markus-setä. kirjoitti:
Onko tämä ilkeilijä koskaan kuullut sellaisesta mahdollisuudesta olla kotona, puoliso tienaa sen verran hyvin. Entä eläkkeellä olosta. Toiset ovat siinä onnellisessa asemassa että pystyvät olemaan kotona ilman yhteiskunnan tukia.
Juuri näin! Eiköhän tuolle joutavalle päänaukomiselle ole joku muukin paikka? Eli; Häivy, sinä kapinen louskuttaja!
- saku
eläke/työssä käynnit,keskity koiriin ja niiden hyvinvointiin ja jos eläke asiat ja muut yhteiskunnan seikat mielessä painu niille palstoille kirjoittamaan juttujasi.Uma on koiraihminen ja puhuu koirista tällä palstalla,niinkuin meidän kaikkien tulisi.
Siitäpä tulikin mieleen,sain lonkkakuvaustuloksen postista A-A ja 00,et on syytä juhlia ja pistää eläkerahoista pikkasen koiralle ja itselle juhlahumurahaa menemään.;) - Työttömyyskorvaus
Markus-setä. kirjoitti:
Olet aivan oikeassa, anteeksi tahdittomuuteni.
- serop1
Tämä koko viestiketju kuuluisi koiramaisiin pulinoihin. TÄmä paikka kuuluu vain yleisille koirakeskusteluihin. Menkään hyvät ihmiset puhuu töistä sinne pulinoihih. hop hop
- Nuusku
Juu kun mä nyt en mitään keskustelua töistä halunnut vaan haluaisin uman tänne takasin höpiseen koirista..joten UMAAAA missä olet?:(
- saanut
Nuusku kirjoitti:
Juu kun mä nyt en mitään keskustelua töistä halunnut vaan haluaisin uman tänne takasin höpiseen koirista..joten UMAAAA missä olet?:(
On saanut tarpeekseen puskajusseista.
- serop1
Nuusku kirjoitti:
Huutelisit siellä koiramaisissa pulinoissa eikä täällä...Tai mailaa jos on kovakin ikävä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi604635Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal954335- 713778
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963717Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1182752- 352538
- 372442
- 242419
- 382409
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232284