Olisin kiinnostunut tietämään mitä mahtaa tienata OSTAJA (vaativuustaso --> asijantuntija)? Erityisesti päivittäistavaroiden ja käyttötavaroiden. Tietysti mm. työnantaja, kokemus, työn vaativuus sekä koulutustaustat vaikuttavat, mutta mikä olisi palkkahaarukka? Yleensähän alan koulutustaso on ilmeisesti korkeakoulu.. vai kuinka? Asiallisia kiitos!
OSTAJAN PALKKA?
4
3042
Vastaukset
- ostajista...
... on merkonomipohjalta, teknisellä alalla teknikkoa yms. Voit tästä saada suuntaa palkkauksesta, mutta sellainen 1900-2400/kk on varsin tavallinen ostajan nimikkeellä kulkevan palkka. Toki osto- ja hankintatoimessa päällikkötasolla tai esim. tittelillä strateginen ostaja hankkii enemmänkin. (tai ei siis tittelillä, vaan siihen kuuluvalla toimenkuvalla)
- koskee vanhoja työntekijöitä
toi koulutus. Nykyään kyllä teknisillä aloilla kaikkiin materiaalipuolelle haetaan ostoINSSIÄ.
Yliopiston käynyt on kyllä ylikoulutettu tavallisiin ostohommiin, mut päälliköksi ok.
Inssejen palkat alkaa siitä parista tonnista. - Ent. ostaja
koskee vanhoja työntekijöitä kirjoitti:
toi koulutus. Nykyään kyllä teknisillä aloilla kaikkiin materiaalipuolelle haetaan ostoINSSIÄ.
Yliopiston käynyt on kyllä ylikoulutettu tavallisiin ostohommiin, mut päälliköksi ok.
Inssejen palkat alkaa siitä parista tonnista.Ei aina ihan noikaan varsinkin IT-puolella. Rakennus ja sähköpuolella kyllä pitää kutinsa.
- veeeti ja
Ent. ostaja kirjoitti:
Ei aina ihan noikaan varsinkin IT-puolella. Rakennus ja sähköpuolella kyllä pitää kutinsa.
Valtaosa meidän talon ostajista on merkonomipohjalta. Tienestit 1900-2500kk
Osa porukasta ekonomeja, heillä tienesti samalla tasolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294