Moi
Tarkoitus olisi lähteä ensi jouluna Vietnamiin.
Onko kokemuksia mikä matkatoimisto tekee tavallisia turisti/perhematkoja kyseiseen paikkaan? Siis lapset matkassa mukana. Ollaan käyty lasten kanssa Thaimaassa. Onko jotain erityistä huomioitavaa, tässä maassa?
Entä minkälaista säätä joulun-uudenvuoden tietämillä on? Onko pitkiä sadejaksoja? Lämpöä varmasti riittää.
Onko ruokapaikkoja runsaasti tarjolla? ym vinkkejä lapsiperheelle.
MATKATOIMISTO/LAPSET/SÄÄ
4
1099
Vastaukset
- tullut
Muut ei tee sinne pakettimatkoja kuim
Aurinkomatkat.
Joulukuussa yleensä on sadekausi loppunut
mutta ainaäkin viime joulukuussa oli
uuteenvuoteen saakka rankkoja sateitä päivittäin.
Vietnamissa kaikki on alkeellisempaa kuin
Thaimaassa mutta myös halvempaa. - Ville
Moi!
Olin itse joulu-tammikuussa omatoimimatkalla Aasiassa, josta kolmisen viikkoa kului Vietnamissa. Etelä-Vietnamissa on aina kuuma ja tuohon aikaan ei myöskään pitäisi juurikaan sataa. Pohjoisessa on hieman viilempää, ehkä jopa vain 15 astetta.
Ruokapaikkoja on pilvin pimein joka puolella. Hinnat ovat oikein edullisia, ja erityisesti merenelävistä löytyy ties minkä moisia vaihtoehtoja. Liikenne on hupaisan kaoottista, joten lapsukaisten ei parane antaa juoksennella itsekseen. Minkään laisia turvallisuusuhkia emme reissullamme kokeneet, mutta ainahan se on omasta toiminnasta kiinni.- Vietnamiin
Olen tässä yrittänyt tutkailla Vietnamin matkoja, en pääse Aurinkomatkojen sivuilla edes hintatietoja katsastamaan, saatikka matkoja. Eikä kärsivällisyys riittänyt perinpohjaiseen tutkiskeluun. Onko kellään antaan hintatietoja 2-3 viikon matkasta, ei mitään luksusmatkaa.
- joululomalla05-06
Vietnamiin kirjoitti:
Olen tässä yrittänyt tutkailla Vietnamin matkoja, en pääse Aurinkomatkojen sivuilla edes hintatietoja katsastamaan, saatikka matkoja. Eikä kärsivällisyys riittänyt perinpohjaiseen tutkiskeluun. Onko kellään antaan hintatietoja 2-3 viikon matkasta, ei mitään luksusmatkaa.
Saigon-PhanThiet -yhdistelmä. Pari-kolmesataa lisää niin saa paremmat hotellit tai Saigon-NhaTrang/HoiAn -yhdistelmän.
Kolmen tähden hotellit tuolla päin maailmaa ovat jo tasokkaita eli mielummin maksaisin lisähinnan NhaTrangiin tai HoiAniin.
Mutta ainakin nyt vuoden vaihteessa NhaTrangissa oli sateista ja epävakaista aina loppiaiseen asti, kun taas PhanThietissä aurinko porotti koko ajan pilvettömältä taivaalta. Myös Saigonissa oli joulun pyhien aikana epävakaista ja iltaisin saattoi vettä tulla reilustikin. Sielläkään loppiaisen jälkeen eivät edes saastepilvet olleet enää auringon esteenä.
PhanThiet todella kuollut kaupunki, MuiNessa sentään jotain. Siellä tosin ongelmana, että kaikki hotelli/resortit levittäytyneet koko hiekkarannan mitalle (>10km) eli ei selvää keskittymää/menopaikkaa.
NhaTrang Vietnamin bilekaupunki, epävakaiset säät riesana.
Todella huoletta voi liikkua öisin Saigonissakin, mopojen seassakin oppii liikkumaan jäämättä alle. Saigonissa palvelu toimii ripeämmin kuin rantakohteissa, joissa voi välillä hermostua odottamiseen ja jahkailuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844