eikös nyt ole jo päivä...:)))
ettäs näin ne näppylä.....hanskat....
pitäskö nyt sanoo...auki...:)))
päivää......
49
1304
Vastaukset
- meriv
sitten muuta kuin sitä mannapuuroa mansikkahillolla..kiitos *hymyilee*
Olisikohan piparminttuteetä? Jo vain se olisi tähän lähtöön hyvä valinta.
Meinasin tilata mukillisen sääliäkin, mutta oikeastaan sitä ei teekkään yhtään mieli..eikä kyllä torvisoittoakaan.
Nyt on aamupäivä..joten oikein hyvää sellaista - Kadonnut sixpäk
Mistähän saisi päiväkahviseuraa?
Jos vaikka kerman kanssa tällä kertaa, kiitos...- meriv
kermalla *hymyilee*
Saako olla sokeria??
Mihin ihmeeseen baarimestari nyt on hävinnyt..??
Laitetaanko hiukka kardemummaa? Kuulemma kahvissa hyvää..ei omakohtaista kokemusta, kun juon vain teetä.. - Kadonnut sixpäk
meriv kirjoitti:
kermalla *hymyilee*
Saako olla sokeria??
Mihin ihmeeseen baarimestari nyt on hävinnyt..??
Laitetaanko hiukka kardemummaa? Kuulemma kahvissa hyvää..ei omakohtaista kokemusta, kun juon vain teetä..Kiitos tarjoilusta *vinks*.
Näyttää baarimikko kadonneen, mutta sijainen hoitaa hommat vähintään yhtähyvin.
Kohta onkin jo aika lounassalaatin, vai pitäisikö törsätä ja iskeä hampaansa johonkin mehevämpään... Kadonnut sixpäk kirjoitti:
Kiitos tarjoilusta *vinks*.
Kohta onkin jo aika lounassalaatin, vai pitäisikö törsätä ja iskeä hampaansa johonkin mehevämpään...meriv ehti sua palvelemaan...mulla vähäsen kiiruus..juossut ole sen ja toisen väliä kuin päätön kala...
- meriv
Kadonnut sixpäk kirjoitti:
Kiitos tarjoilusta *vinks*.
Kohta onkin jo aika lounassalaatin, vai pitäisikö törsätä ja iskeä hampaansa johonkin mehevämpään...täällä ei taida olla kuin jutut..*hymyilee*
Lounaaksi saattaisin suositella baarin kaurapuuroa..vaan en suosittele, kun se puuro mokoma karkasi jo viime viikolla.
Sen perään lähetetystä etsintäpartiosta ei ole kuultu mitään pariin päivään.
Epäilenpä puuron löytäneen sen..
Vaan ota lounaaksi toinen kuppi kahvia..ilman kardemummoa..se ei oikein sen kaffen kanssa tule juttuun. - meriv
hai kirjoitti:
meriv ehti sua palvelemaan...mulla vähäsen kiiruus..juossut ole sen ja toisen väliä kuin päätön kala...
minä joudan..sairaana ja surkeana kahvia keittelemään *nyyhkii surkeana*
Oikeastaan en ole kovinkaan surkea, mutta voisin olla.
*hymyilee* meriv kirjoitti:
*hymyilee*makeesti sanoit " voisin olla "...:)))
muista että meitä ei lannista mikään..ei pyry pakkanen tai daigiri...no jameson joskus hidastaa..mua ainaskin...:))- meriv
hai kirjoitti:
makeesti sanoit " voisin olla "...:)))
muista että meitä ei lannista mikään..ei pyry pakkanen tai daigiri...no jameson joskus hidastaa..mua ainaskin...:))voisi kyllä jameson lannistaa..*irvistää*
Siksi en sitä nautikkaan.
Toivottavasti käytit höyryrautaa.. - tuffe
meriv kirjoitti:
*hymyilee*Tule tänne hoivattavaksi, saan pian sutkin sairaalakuntoon ;)))
meriv kirjoitti:
voisi kyllä jameson lannistaa..*irvistää*
Siksi en sitä nautikkaan.
Toivottavasti käytit höyryrautaa..kädellä vain ja lempeesti..vai perhana pitääkö ...:))
- meriv
tuffe kirjoitti:
Tule tänne hoivattavaksi, saan pian sutkin sairaalakuntoon ;)))
ajatellen en ole sitten niin yhtikäs kipeän oloinen.
Tunnen kuinka kuume luovuttaa otteensa kehostani..se suorastaan pakenee.
Olenkin jo niiiin hyvässä kunnossa, että voisin mennä töihin..vaikka tuplavuoroon.
Kylläpäs sinulla on tehokas lääkitys..et ole ajatellut perustaa klinikkaa?? - meriv
hai kirjoitti:
kädellä vain ja lempeesti..vai perhana pitääkö ...:))
*nolo*
Silitäppäs uudelleen niin teen tutkivan vertailun käden ja sen höyrysilitysraudan välillä.
Onkos muuten tuoretta leipää??
Tekisi niin mieleni tuoretta hiivaleipää..sellaista mihin voi hiukan sulaa.. meriv kirjoitti:
*nolo*
Silitäppäs uudelleen niin teen tutkivan vertailun käden ja sen höyrysilitysraudan välillä.
Onkos muuten tuoretta leipää??
Tekisi niin mieleni tuoretta hiivaleipää..sellaista mihin voi hiukan sulaa..löytyy ainoa tuore mitä täältä...:))
ai joo tukis kyseli löytyykö sulta pelihousuja...hää kuulemma repinyt kaikki käsiin saatavat jo...- meriv
hai kirjoitti:
löytyy ainoa tuore mitä täältä...:))
ai joo tukis kyseli löytyykö sulta pelihousuja...hää kuulemma repinyt kaikki käsiin saatavat jo...pelihousujani ei kyllä aleta repimään!!
Ostakoot kirppikseltä lisää ..*jupisee*
Pelipaitaanikaan en anna..kohta on kevät ja alkaa kaameat teerenpeliturneet..tarvitsen siis kaikki saatavissa olevat pelivehkeet..
Omat, vieraat ja varastetut..
Alan Tuffen kanssa suunnittelemaan ja hiomaan pelistrategiaa heti, kun pakkaset hellittää.. - meriv
meriv kirjoitti:
täällä ei taida olla kuin jutut..*hymyilee*
Lounaaksi saattaisin suositella baarin kaurapuuroa..vaan en suosittele, kun se puuro mokoma karkasi jo viime viikolla.
Sen perään lähetetystä etsintäpartiosta ei ole kuultu mitään pariin päivään.
Epäilenpä puuron löytäneen sen..
Vaan ota lounaaksi toinen kuppi kahvia..ilman kardemummoa..se ei oikein sen kaffen kanssa tule juttuun.kahvi jäähtyy ja mummosta..hups..mummasta maku väljähtyy.
Noooh..laitetaan mikroon..kahvi siis.. meriv kirjoitti:
pelihousujani ei kyllä aleta repimään!!
Ostakoot kirppikseltä lisää ..*jupisee*
Pelipaitaanikaan en anna..kohta on kevät ja alkaa kaameat teerenpeliturneet..tarvitsen siis kaikki saatavissa olevat pelivehkeet..
Omat, vieraat ja varastetut..
Alan Tuffen kanssa suunnittelemaan ja hiomaan pelistrategiaa heti, kun pakkaset hellittää..tuomarin pilliäni..siis pilliä älä lue väärin...:))
- meriv
hai kirjoitti:
tuomarin pilliäni..siis pilliä älä lue väärin...:))
oltava lukemisessa tarkkana..
Olen kyllä siinä pelissä vähäsen altavastaaja..harjoituksen puutetta näes.
Voisin tietenkin koettaa yllätyshyökkäyksellä saada selkävoiton.
Teerenpeliähän voidaan harrastaa joko joukkue-tai yksilölajina..itse olen enemmänkin tämän yksilölajin kannattaja..tiedäthän..perinteinen kansallisromanttinen kontaktilaji. - Kadonnut sixpäk
meriv kirjoitti:
kahvi jäähtyy ja mummosta..hups..mummasta maku väljähtyy.
Noooh..laitetaan mikroon..kahvi siis..Käväisin sitten piffillä kun taitaa mennä taas pitkään ennenkuin täältä vuorosta kotiin kerkiää.
Hauskaa, että olet jo parempi. Älä kuiteskaan innostu liikaa töitä tekemään, voi vielä kostautua. - meriv
Kadonnut sixpäk kirjoitti:
Käväisin sitten piffillä kun taitaa mennä taas pitkään ennenkuin täältä vuorosta kotiin kerkiää.
Hauskaa, että olet jo parempi. Älä kuiteskaan innostu liikaa töitä tekemään, voi vielä kostautua.työtä voi onneksi tehdä istuallaan, viltin sisällä teemuki käden ojennuksen päässä.
Hyvä valinta se pihvi..terveellinenkin..ainakin verrattuna joihinkin mainitsemattomiin ruokalajeihin mainitsemattomassa paikassa..
Täällä on kyllä hyvä pulla..ammuksiksi..
Ei suinkaan..vähäsen, kun liottaa niin pystyy niihin hampaat.. meriv kirjoitti:
oltava lukemisessa tarkkana..
Olen kyllä siinä pelissä vähäsen altavastaaja..harjoituksen puutetta näes.
Voisin tietenkin koettaa yllätyshyökkäyksellä saada selkävoiton.
Teerenpeliähän voidaan harrastaa joko joukkue-tai yksilölajina..itse olen enemmänkin tämän yksilölajin kannattaja..tiedäthän..perinteinen kansallisromanttinen kontaktilaji.ja osaiskohan tehdä täytettyä teertä....millehän maistuu..viikastikkeella...
juu juu joukkue ja yksilö hommina..:)))
perhana pitäiskö järjestää sellainen kansallis romattinen teema baariin..puukkoja ja puntareita syrjähyppyy yöjuoksua kossuu liiterin nurkalla..akan kantoa..maitolava rakkautta....- tukihenkilö
hai kirjoitti:
ja osaiskohan tehdä täytettyä teertä....millehän maistuu..viikastikkeella...
perhana pitäiskö järjestää sellainen kansallis romattinen teema baariin..puukkoja ja puntareita syrjähyppyy yöjuoksua kossuu liiterin nurkalla..akan kantoa..maitolava rakkautta....paremman väen kotkotuksista (eiks´teeri oo kanalintu) - mut terästetty tee huuruisilla viiksillä - ah autuutta ja elon ihanuutta (huominen ei laskuissa mukana)
tukihenkilö kirjoitti:
paremman väen kotkotuksista (eiks´teeri oo kanalintu) - mut terästetty tee huuruisilla viiksillä - ah autuutta ja elon ihanuutta (huominen ei laskuissa mukana)
repijä..mun vanhan flanelipaidan jätät kyllä rauhaan...
- meriv
hai kirjoitti:
ja osaiskohan tehdä täytettyä teertä....millehän maistuu..viikastikkeella...
perhana pitäiskö järjestää sellainen kansallis romattinen teema baariin..puukkoja ja puntareita syrjähyppyy yöjuoksua kossuu liiterin nurkalla..akan kantoa..maitolava rakkautta....alkuverryttelynä huulenheittoa, silmäniskua, hiusten halkomista, puntin nostelua, kissanhännänvetoa, koiran karvoihin katselua ja vaikka ahterin hilaamista..
Eiköhän aleta keräämään näitä perinteisten lajien suorittamistapoja, että ei tule ristiriitoja suorittamisista.
Kait niissä jonkinlaiset kriteerit pitäisi olla..ihan vain pistelaskun kannalta. meriv kirjoitti:
alkuverryttelynä huulenheittoa, silmäniskua, hiusten halkomista, puntin nostelua, kissanhännänvetoa, koiran karvoihin katselua ja vaikka ahterin hilaamista..
Eiköhän aleta keräämään näitä perinteisten lajien suorittamistapoja, että ei tule ristiriitoja suorittamisista.
Kait niissä jonkinlaiset kriteerit pitäisi olla..ihan vain pistelaskun kannalta.voittaja.....se kuka osaa viimeseksi viheltää...tilaa taxin...
- meriv
hai kirjoitti:
voittaja.....se kuka osaa viimeseksi viheltää...tilaa taxin...
pillin*..kamala sana..kirotusvirealtis..
meriv kirjoitti:
pillin*..kamala sana..kirotusvirealtis..
mulla monta viheltämätöntä..keräilin aikoinani pill***..siis pillejä katos sensuuri kerrankin koneessa paikallaan...
- tuffe
Ihan oli tsufeet keitettävä itse kun ei ollut aamusta palvelua :)) Ja kissa rontti kävi nyysimässä mun viimeistä keksiä :// Hiivatti, vessasako täällä pitää syödä että saa olla rauhassa. Oiskohan vielä paketissa muruja... ai mutta muruthan on koulussa.. höh
oli kova sana aikoinaan...35 vuotta sitten..eli tarkoitti kun kimmakaverin kanssa sohvalle..siis nuorena pääsi liki..:))
pyyhitkö kissalla pöydän kanssa...- meriv
arvasin..jos ei baari aamusella heti auki porhaltaa tämä kiittämätön porukka essolle kaffelle.
Minulla ei keksiä..pitäisi siihen jotakin keksiä..
Olipas vitsikästä..*kikattaa*
Ja kyllä, jos vain on elukoita talossa..(lapset mukaan luettuina) niin korkeintaan turvalukituksella varustettu wc on ainoa paikka, missä äiti voi nauttia sen kokonaisena, hätäisesti hotkitun herkkunsa. - tuffe
meriv kirjoitti:
arvasin..jos ei baari aamusella heti auki porhaltaa tämä kiittämätön porukka essolle kaffelle.
Minulla ei keksiä..pitäisi siihen jotakin keksiä..
Olipas vitsikästä..*kikattaa*
Ja kyllä, jos vain on elukoita talossa..(lapset mukaan luettuina) niin korkeintaan turvalukituksella varustettu wc on ainoa paikka, missä äiti voi nauttia sen kokonaisena, hätäisesti hotkitun herkkunsa.kahvihammasta kolottaa, silloin sitä on saatava. Heti. Mutta kyllä sun sumpit on paaaljon paremmat kuin esson. *Pidättelee irvistystä* :)))
Paras karkkijemma on muuten siivouskaappi. - tuffe
hai kirjoitti:
oli kova sana aikoinaan...35 vuotta sitten..eli tarkoitti kun kimmakaverin kanssa sohvalle..siis nuorena pääsi liki..:))
pyyhitkö kissalla pöydän kanssa...aika soma nimitys :)) Niih.. se oli se aika ennen näppylähanskoja ;)))
Taitaa olla helpompaa pyyhkiä pöydällä kissaa :/ - meriv
tuffe kirjoitti:
kahvihammasta kolottaa, silloin sitä on saatava. Heti. Mutta kyllä sun sumpit on paaaljon paremmat kuin esson. *Pidättelee irvistystä* :)))
Paras karkkijemma on muuten siivouskaappi.ei karkille ole olemassa muuta parasta piilopaikkaa kuin syödä ne äkkiä pois..
nimi. "kaiken kokenut"
Höh!! En minä tätä kahvia ole keittänyt..tuosta minä sen termoksesta.
Ajattelin Tukiksen tai eväkkään sen keittäneen..joskus..viime viikolla..tai sitä edellisenä..ei niistä oikein ota selvää.
On se ainakin mustaa..on se sitten mitä hyvänsä.. tuffe kirjoitti:
aika soma nimitys :)) Niih.. se oli se aika ennen näppylähanskoja ;)))
Taitaa olla helpompaa pyyhkiä pöydällä kissaa :/ja viattomuus...nyt vain toinen jälellä...
- tukihenkilö
Kiitos meriveelle kun olet kyökin hoitanut ja tuon fisukkaan kurissa pitänyt mun poissaollessani - ihan vaan ihokkaita olin repimässä, urheilu sellaisia yuu nou - että osaa tähän leipätyöhönkin joskus leipääntyä eikä ees pyydettyä hiivasellaista tullut.
- meriv
piilottanut kaikki omat teerenpelipaitani..että ihan tiedoksi vain..
Et saanut edes hiivasientä!!?? Varsin pihi työnantaja sinulla..
Pakko oli baari hoitaa, jos teetä halusin..*jupisee* - tukihenkilö
meriv kirjoitti:
piilottanut kaikki omat teerenpelipaitani..että ihan tiedoksi vain..
Et saanut edes hiivasientä!!?? Varsin pihi työnantaja sinulla..
Pakko oli baari hoitaa, jos teetä halusin..*jupisee*meillä täällä keittiössä näitä henkilökunta etuja on erinäisiä, mutta kuinka kehtasit heti TIISTAINA ottaa uuden teepussin? Pakko mun omaani nyt liotella loppuviikko, et budjetti pysyy tasainossa.
- meriv
tukihenkilö kirjoitti:
meillä täällä keittiössä näitä henkilökunta etuja on erinäisiä, mutta kuinka kehtasit heti TIISTAINA ottaa uuden teepussin? Pakko mun omaani nyt liotella loppuviikko, et budjetti pysyy tasainossa.
ajattelin, että, kun ja, jos ja sillee..
Kipeäkin olen..kuumeessa..käytän tätä sitten ensi viikonkin..*anelee*
Saat huljauttaa tällä..*tarjoaa*
Sekoitanko sokerit teehesi??
Oli pakko ottaa, kun joku oli käyttänyt minun eilen ottamani.. - tukihenkilö
meriv kirjoitti:
ajattelin, että, kun ja, jos ja sillee..
Kipeäkin olen..kuumeessa..käytän tätä sitten ensi viikonkin..*anelee*
Saat huljauttaa tällä..*tarjoaa*
Sekoitanko sokerit teehesi??
Oli pakko ottaa, kun joku oli käyttänyt minun eilen ottamani..en kahta minuuttia osaa sinulle kiukkunen olla - oisko katseesi tuo?
Nyt on aika viedä tuo pomo ulos pakkaseen, josko huomiseksi selviäis? - meriv
tukihenkilö kirjoitti:
en kahta minuuttia osaa sinulle kiukkunen olla - oisko katseesi tuo?
Nyt on aika viedä tuo pomo ulos pakkaseen, josko huomiseksi selviäis?hyvä kymmenen..laittakaa aamusella savumerkkejä..ei ennen yhdeksää kuitenkaan...muuten voi katseeni olla hyvin vahingollinen.
- Tiitu ****
EIKÖS teidän keskustelut kuuluisi lähinnä tuonne chatin puolelle ???????????????????????????????
- ne kuuluis
mut jos ne ei saa enään...
....chattailla työaikana.
Keskustelua, keskustelua.. : ) ne kuuluis kirjoitti:
Keskustelua, keskustelua.. : )vain äläkä sieltä puskista huutele..saat varmaan elämästäsi puuttuvaa sympatiaa meidän vastauksista....
- meriv
tänne palstalle mahtuu keskustelua ja keskustelijaa joka lähtöön ja joka makuun *hymyilee*
Baari on tarkoitettu avoimeksi kevennykseksi ja sellaisena aivan oikealla paikalla.
Vakaviakin täällä saa ja jopa osataan puhua..jos sille päälle satutaan..vaan harvoin satutaan.
Se, mistä kukakin kirjoittelee on varmaankin jokaisen oma asia..niin meidän kuin teidänkin.
Tuskin kukaan täällä tai missään muuallakaan tekee tätä, työtään tai mitään muutakaan, laiminlyöden.
Joten..jatketaan jutustelua jokainen tavallamme..ketään loukkaamatta tai ketään sen kummemmin arvostelematta.
Mukavaa loppuviikkoa *hymyilee* - tiesit?
ne kuuluis kirjoitti:
Keskustelua, keskustelua.. : )henkilö joka ei erota työ- ja vapaa-aikaa, ansaitsee potkut.
- tuffe
tiesit? kirjoitti:
henkilö joka ei erota työ- ja vapaa-aikaa, ansaitsee potkut.
joka puhuu toisista pahaa ansaitsee tukkapöllyn >;) Anna mä pöllytän tiettii vähän, en oo pitkään aikaan saanut
- pysyppä
tuffe kirjoitti:
joka puhuu toisista pahaa ansaitsee tukkapöllyn >;) Anna mä pöllytän tiettii vähän, en oo pitkään aikaan saanut
asiassa ja jos et ole saanut niin hanki mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21615Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1051560- 141403
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211048- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2826Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770