Olen vakavasti harkinnut hakeutumista uimamaisterin koulutukseen. Missä AMK:ssa voisin suorittaa uimamaisterin tutkinnon?
Onkohan opetus varmasti tarpeeksi käytännönläheistä? Ovatko AMK:ssa uimamaisterin tutkinnon suorittaneet sijoittuneet hyvin työelämään asiantuntijoiksi ja johtotehtäviin?
AMK uimamaisteri ??
6
1254
Vastaukset
- speedo
vesi on tulevaisuudessa kultaakin kalliimpaa, kandee siis hakeutua! jos osaat käsipohjaa niin saatat päästä suoraan sisään! ;) tsempit! kandee painottaa haastatteluissa et vesi on hieno elementti ja kotiasiat on hyvin..
- amkissa
ei voi lukea itseään maisteriksi, se on yliopiston heiniä. Ota yhteyttä lähimpään opistoon ja kysele uimisesta lisää.
Luuletko täältä saavasti vastauksia, tämä on amk palsta!?! :x - Mutapohja
Kyllä uimamaisterin tutkinto on nykyään AMK-jatkotutkinto. Aikaisemminhan sen sai suoraan uimakoulusta, mutta nyt kun tuli tämä jatkotutkintouudistus niin katsottiin, että se sopii hyvin ammattikorkeakoulujen tarjontaan. Ensisijaisesti se on kai suunnattu tradenomeille jatkotutkinnoksi.
Käsittääkseni uimamaisterin (AMK) paperit voi suorittaa lähes kaikissa kouluissa, jotka tarjoavat kaupallisen alan opintoja. Työnäkymät ovat todella hyvät, koska kuten tradenomit yleensäkin myös uimamaisteritradet valmistuvat suoraan johtotehtäviin. Ilmeisesti suurin työllistäjäsektori uimamaistereille on öljyteollisuus. Myös metsäteollisuuden palveluksessa on paljon uimamaistereita. Yleensä uimamaisterit ovat erittäin haluttuja johtajia alalla kuin alalla, koska ekonomeihin nähden ylivertaisen kaupallisen osaamisen lisäksi heillä on erittäin vahva käytännön osaaminen, ja sen lisäksi he osaavat todistetusti uida. Näistä ominaisuuksista johtuen useimmat uimamaisterit (AMK) toimivat ekonomien esimiehinä.
Uimamaisterin tutkinto on varsin käytännönläheistä opetusta, jonka lisäksi täytyy suorittaa joukko käytännön osaamista mittaavia testejä. Itse olen tosin suorittanut uimamaisterin tutkinnon uimakoulussa, mutta tuskin tutkinto on kovin paljoa muuttunut uudistuksen myötä. Muistaakseni ainakin uimataito piti todistaa uimalla tietty (pitkähkö) matka useammalla eri tyylillä. Tämän lisäksi oli sukellustehtävä, hengenpelastusuintia ja tietysti hyppy viidestä metristä (muistaakseni). Uskoisin että tulet nauttimaan uimamaisteriopinnoista ja saat erinomaisen pohjan johtotehtäviä silmälläpitäen. Suosittelen!- Uimamaisteri (AMK)
Miksi jossain vanhassa pilipalikoulussa kuten opistoissa ja uimakouluissa pilipalitutkinnon suorittaneet pyrkivät aina ylentämään itsensä meidän korkeakoulututkinnon suorittaneiden rinnalle? Pysykää kotona vanhentuneiden tietojenne kanssa!
Itse olen Uimamaisteri (ylempi AMK), ja ainakin tämä
"ja tietysti hyppy viidestä metristä"
on vanhaa tietoa. Uuteen Uimamaisterin (ylempi AMK) -tutkintoon kuuluu pakollisena osana hyppy todellisuuteen todella korkealta ja mahalasku.
- Väinö
Tapat mut.
- Nimetön
hihihihihihiiiiiihh :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603