Radioon...

hiihtomies 40

Morjensta taas!!
Nyt olis mahdollisuus päästä vaikuttamaan radio-ohjelmaan. Teen juttuja paikallisradioon ja olen ajatellu tehdä juttua tästä saitista.
Studioon kanssani tulisi juontajaparini lisäksi yksi vieras joka on käynyt voitelukursseja ja hiihtää itsekkin paljon sekä valmentaa jalkapalloa.
Ohjelma kestäisi ainakin yhden tunnin.(mahdollisesti vielä enemmän)
Mahdollista ehkä olisi myös ottaa puhelinyhteys teihin joihinkin, esin. jts tai asd.
Koska olemme paikallisradio ei lähetys kuulu kovinkaan kauas, mutta eipä hätää,saimme käyttöön nettiradion. Joten lähetys kuuluu koko maailmalle.
Mitä mieltä olette???
Käytäisiin läpi näitä hiihdon perusjuttuja.
Olisihan se mukava kun voisitte olla suorassa lähetyksessä kanssani.
Jos tämä onnistuisi voisi olla jatkoa tiedossa.

Kertokaahan mielipiteitä kyseisestä asiasta!!!

7

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jts

enpä kaipaa julkisuutta..oon vaa täällä taustalla..ajatus iha mukava..

• hiihtomies 40

eipä tässä nyt juurikaan julkisuutta putkahda ja kun voi olla nim.merkillä ei omia tietoja halutessaan tule esille. Haluaisin kovasti sinuakin ohjelmaan mukaan, koska olet ollut auttamassa niin montaa aloittelevaa hiihtäjää.
        Sekin on mahdollista että, kun tulee kysymyksiä minä luen ne. Tai jos haluat kommentoida jotain minä luen ne. Mutta ainahan se on mielenkiintoisempaa kun kuulee äänen. Kaikki on vielä mahdollista.
        Toiveita, ehdotuksia........

• mä vaan

Missä tätä ohjelmaa vois kuunnella? Ilmoittele taajuus/netti osoite! Vois olla aika mielenkiintoinen ohjelma kuunnella.

• hiihtomies 40

morjens, ilmottelen siitä tarkemmin kun asia on päätetty.Ohjelma on jokatapauksessa maanantaisin klo. 18-21. Minun osuus on klo. 19-20 joka on venyvä aika.
        Minunkin mielestä tää juttu olis aika hyvä.
        Lisää vaan toiveita ja kommentteja.

• jts

miten tää oikee toimii..

• hiihtomies 40

meillä on studiossa netti auki ja kun mitä nyt kirjottaa se näkyy samantien. Joten, asioita voi kommentoida verekseltään.
        Se mitä sanoin puhelin soitoista, meillä on studiossa jokin ongelma mitä ei olla saatu korjattua. Jotenka todennäköisesti ei voi soitella.(Yritetään korjata vika).
        Kaikki mitä me studiossa hölötetään se kuuluu nettiradion kautta jokaiseen kotiin.
        Ajatuksena mulla on perehtyä, välineisiin, voiteluun ,sykkeisiin,miten kannattaa harjoitella ja mitä maksaa.
        Aika paljon käsitellään sitä mitä ihmiset on täällä kertoilleet.

• jts
        hiihtomies 40 kirjoitti:

meillä on studiossa netti auki ja kun mitä nyt kirjottaa se näkyy samantien. Joten, asioita voi kommentoida verekseltään.
        Se mitä sanoin puhelin soitoista, meillä on studiossa jokin ongelma mitä ei olla saatu korjattua. Jotenka todennäköisesti ei voi soitella.(Yritetään korjata vika).
        Kaikki mitä me studiossa hölötetään se kuuluu nettiradion kautta jokaiseen kotiin.
        Ajatuksena mulla on perehtyä, välineisiin, voiteluun ,sykkeisiin,miten kannattaa harjoitella ja mitä maksaa.
        Aika paljon käsitellään sitä mitä ihmiset on täällä kertoilleet.

puhelinjuttua..vähä aattelinkin..se menis mun mielestä jatkuvaks soitteluks...tai jos joku haluaa soitella..siitä vaa..katos ko mekäläine ei oikee haluais tota julkisuutta enää..kyllä varmaan ymmärrät..mut tällee nettiradion kautta saattas olla ok....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11291
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      60
      9098
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5445
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3680
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3338
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      60
      2698
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2420
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      14
      2073
    Aihe