Mielessäni pyörii päivästä toiseen yksi sana: vauva! Vauvakuume on kova, itkettää pelkkä ajatus etten omaa pientä enää saisikaan. Rinnassa ontto olo, ajatuskin nipistää! Hirvee vauvakuume iski, kun tajusin joulukuun alussa olevani raskaana kierukasta huolimatta. Sain keskenmenon rv 8. Tilannetta ei paljon lohduta se, että olin jo paljon aikaisemmin eronnut ex:stäni, lasteni isästä. Siitä ei vaan tällä hetkellä tullut mitään.
Meillä tosiaan on ennestään jo 2 lasta, väleissä olemme pysyneet, eipä ole oikeastaan mitään mitä emme voisi keskenämme, eikä perheenä tehdä. Käymme ulkona, leffassa, puistossa jne kaikkea mahdollista. Myöskin ihana seksi välillämme yhä jatkuu. Mutta olemme muutoin niin erilaisia. Tosiaan, ainoa ero seurusteluaikaamme on että enää emme riitele samalla lailla. Välillä kyllä kinaamme ja olemme mustasukkaisia mutta...rakastetaan yhä toisiamme! Poikkesi hieman aiheesta mutta..Olen keskenmenoni jälkeen elänyt eräänlaisessa horroksessa. Mikään ei ole tuntunut miltään, tunne että olen menettänyt jotain suurta. Ikävöin ja kaipaa kaksosiani joita odotin!
Mietinkin tässä, ex:ni tietää hyvin, etten enää käytä mitään ehkäisyä. Ei silti ole halunnut käyttää esim. kumia. Puhuneet emme ole asiasta, mutta tänään tajusin/ajattelin, että tarkoittaako tämä sitä, että annetaan pienelle mahdollisuus?!
Elämältä en paljoa muuta toivo, kuin yhden rakkaan lapsen elämääni lisää! Itsekästäkö?
ontto olo
vauvakuumetta ilmassa
0
227
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623