ei tärpännyt

miten nämä pettymykset jaksaa?
luulin jo olevani raskaana, mutta eilen aamulla ja tänä aamuna on ollu vuotoa eli taitaa kuukautiset olla tulossa :(
on mukamas ollu vähä etova olo, mut taitaa olla niitä haaveilijan oireita.
minä jo kuvittelin saavani oman nyytin...
monennella kerralla teillä on tärpänny?

4

785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vauvakuumetta

Tiedän miltä tuntuu! Itse toivon lasta myös niin kovasti, että kuvittelen kaiken näköistä!

Lisäksi pelottaa se, kun sanotaan että jos liikaa yrittää niin se hankaloittaa raskaaksi tulemista.

En mahda tälle mitään. Joka päivä mielessä. Joka rakastelukerran jälkeen toivoo että tärppäisi.

*itku tulee väkisin, paha olla*

• kehäkukka

juttu täälä.itku tuli ku täti tuki kylään.mut on sitä kumminki joka kuukausi uusi mahdollisuus =) helppo on sanoo et ei kannattas ajatella mitään,mut tiän kokemuksesta et se ei todellaka oo helppoo.mulla on ny sikäli muutenki hankala tilanne ku oo saamassa uutta työtä ni täytyy joksiki aikaa pistää hommat jäihin.ei me kyl ehkäsyä oteta käyttöön et jos tärppää ni sit se on sillai tarkotettu.mut en kyl enää laske päiviä et koska ois ovis et tälläi täälä.plussaonnee!kyl se sieltä viä tulee =)

• Kuumeilija

Juu,pettymys oli myös itselläni aina kova kun kuukautiset tulivatkin...Varsinkin kun viime syksynä
      mulla oli tuulimunaraskaus.Kyllä sitä itku monesti tuli,mutta itseäni lohdutin että no..saapa sitten jatkossa jännätä kun ei ollut vielä tärpännyt.Lopulta ajattelin,että ei sitten ei sitä lasta näköjään meille suoda,luovutin toivoni täysin,enkä ajatellut koko lapsiasiaa ollenkaan.Ja kas kummaa seuraavasta kierrosta plussasin.

• Kuumeilija

Edelliseen lisäys vielä,että 3 kuukautta yritystä tuon tuulimunaraskauden jälkeen,niin olin uudestaan raskaana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3219
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1468
    Aihe