Matka suunnitelmissa

Rusketus

Mihin aikaan vuodesta suosittelette Dominikaaniseen matkustamista? Olimme vuosi sitten (minä 21v. poikaystävä 22v.) Meksikossa kaksi viikkoa elokuussa. Matka oli todella onnistunut ja lämpöä riitti 40.Olimme Finnmatkojen järjestämällä matkalla (All-inclusive). Dominikaaniseen haluaisimme matkustaa omatoimisesti. Miten tulisi menetellä? Lennot ja hotellin varaus?
Millainen hintataso Dominikaanisessa on? Kannattaako All-inclusive hotelli vai suositteletteko ihan tavallista hotellia? Olimme Meksikossa Riu-ketjun hotellissa ja se todella ylitti odotuksemme.
Mihin päin kannattaisi Dominikaanisessa suunnata? Kaipaisimme paljon aktiviteetteja, kaunista luontoa ja ihania rantoja. Meksikossa varsinkin snorklausretket olivat fantastisia.

14

2931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vesimies

      Parasta ajankohtaa en osaa sanoa,mutta olimme vaimoni kanssa tammikuun lopulla Puerto Platassa Sosua by the sea hotellissa.Vaimoni osti minulle suomesta kellon jonka antoi minulle lahjaksi ko. hotellissa,laitoin kellon lahjapakkauksessaan huoneen tallelokeroon .Palattuani suomeen lahjapakkaus olikin tyhjä, samoin oli miesten parfyymi kateissa.Luulen että hotellihuoneen tallelokero ei ole kovinkaan turvallinen säilytyspaikka.Vahinko oli noin 120e

    • viime talvena

      Olimme tosiaan viime talvena dommareissa playa dorodan alueella all inclusive hotellissa victory resort. Matka oli mahtava ja tänä talvena lähdemme Mehikoon riu palace hotelliin kahden viikon päästä. Kerroit että oli kiva paikka voitko vähän tarkentaa, mikä riu hotelli teillä oli? Voin sanoa että dommari on aika kallis joten all inclusive olisi mielestäni paikallaan.Mielestäni kevät talvi on kuiteskin parhaimpia ajankohtia ja ei ole huolta hurrikaaneista ja sadetta vähemmän.

    • matkustelijat

      Hei. Olin itse myös viime kesänä Meksikossa mieheni kanssa ja tykkäsimme kovasti paiksata. Olimme myös Riussa. Palasimme juuri Dommareista ja paikka oli kovasti pettymys, Riu hotlli oli hieno, mutta poistuessa hotellin alueelta alkoi kurjuus ja köyhyys.. Yleiset paikat todella ränsistyneet ja sotkuiset..

      • Flamenco

        Ottakaa ihmeessä ennen matkaa selvää matkakohteen elintasosta ja muusta ettei tartte sit jälkikäteen valittaa, että oli niin kurjaa ja köyhää.. Meille oli jo etukäteen selvää millanen elintaso dommareissa on ja sen mukaan siellä sitten kierrettiin paikkoja. Ja köyhäähän siellä on.. Jos ei sellasta halua nähdä suosittelen valitsemaan matkakohteen johonkin muualle.


    • Kurjuutta kerrakseen

      Peruuta matkasi, Dominikaaninen tasavalta on surkein näkemäni loukko maan päällä. Kannattaa ehdottomasti ottaa all inclusive ja pysytellä hotellin alueella, sen ulkopuolella alkaa loputon törkyinen slummi. Onhan se eksoottista ja saat maapisteen sekä vaihtelua arjen harmauteen.

      • Loistava paikka!!!

        Olen kaynyt Dominikaanisessa useita kertoja ja minusta se on loistava paikka!!! Tottakai siella on koyhaa, mutta ihmiset ovat todella ystavallisia, rento Karibian meininki, salsa soi... ;)
        All inclusive hotellit ovat tietenkin ihan jees jos haluat vain rantalomaa, etka siis tutustua maahan oikeasti. Niista jarjestetaan retkia, niin voi matkustaa turvallisesti turistien ymparoimana.
        Itse vuokrasin auton ja kiertelin saarta omaan tahtiin, ei ollut mitaan ongelmia, liikenteessa kannattaa kylla varoa... Mielestani Dominikaaninen tasavalta EI ole vaarallinen maa, EIKA kallis (turistikauppojen ulkopuolella siis), eurooppalaisena pitaa tietenkin olla hieman varuillaan, niinkuin aina matkustettaessa.
        Olen kaynyt myos Meksikossa Cancunissa ja pidin paljon enemman Dominikaanisesta!!!!!

        Tietenkin, jos haluat siistin ja steriilin ympariston ja luksusta jossa kaikki toimii sataprosenttisella varmuudella eika yllatyksia tule, dominikaaninen ei ole teidan kohde!!


      • loukko

        Et ilmeisesti ole hirveän paljon maailmaa nähnyt ja hyvä niin. Pysy vaan kotona, missä kaikki on täydellistä; ihmiset rikkaita ja niin ihania ja aina hymyilemässä ja palvelualttiina!


      • pena
        loukko kirjoitti:

        Et ilmeisesti ole hirveän paljon maailmaa nähnyt ja hyvä niin. Pysy vaan kotona, missä kaikki on täydellistä; ihmiset rikkaita ja niin ihania ja aina hymyilemässä ja palvelualttiina!

        Kyllä kannattaa ottaa matka netistä.Joko Tukhol-man kautta Amsdertamiin ja sieltä Puertoplataan
        tai Helsinki Amsterdam Puertoplata.Tukholman kautta yleensä edullisempi.Olen matkustanut Tuk-holman kautta halvimmillaan 300 eurolla edestakaisin Puertoplataan.Caparete noin 22 kilo-metriä lentokentältä on erittäin suosittu paikka
        jossa on erinomaiset rannat ja maailman parhaat mahdollisuudet harrastaa surffausta ja nyt muodissa olevaa varjon kanssa surffausta.
        Väittäisin että ihmiset ovat siellä onnellisempia
        ja tyytyväisempiä kuin me jotka asumme täällä
        ylläkylläisyyden keskellä.Maa on turvallinen
        turistille en ole kuullut 15 vuoden aikana turis-teihin kohdistuneesta väkivallasta kertaakaan.
        Varkauksia tapahtuu niin siellä kuin myös meillä.
        Annan mielelläni lisää tietoa jos haluat.


      • Riikka
        pena kirjoitti:

        Kyllä kannattaa ottaa matka netistä.Joko Tukhol-man kautta Amsdertamiin ja sieltä Puertoplataan
        tai Helsinki Amsterdam Puertoplata.Tukholman kautta yleensä edullisempi.Olen matkustanut Tuk-holman kautta halvimmillaan 300 eurolla edestakaisin Puertoplataan.Caparete noin 22 kilo-metriä lentokentältä on erittäin suosittu paikka
        jossa on erinomaiset rannat ja maailman parhaat mahdollisuudet harrastaa surffausta ja nyt muodissa olevaa varjon kanssa surffausta.
        Väittäisin että ihmiset ovat siellä onnellisempia
        ja tyytyväisempiä kuin me jotka asumme täällä
        ylläkylläisyyden keskellä.Maa on turvallinen
        turistille en ole kuullut 15 vuoden aikana turis-teihin kohdistuneesta väkivallasta kertaakaan.
        Varkauksia tapahtuu niin siellä kuin myös meillä.
        Annan mielelläni lisää tietoa jos haluat.

        Pena hei!

        300 euroa menopaluu Puerto Plataan Tukholman kautta???Milloin kävit ja minkä yhtiön koneilla lensit?


      • Pena
        Riikka kirjoitti:

        Pena hei!

        300 euroa menopaluu Puerto Plataan Tukholman kautta???Milloin kävit ja minkä yhtiön koneilla lensit?

        Varaan suoraan internetin kautta ruotsalaisilta
        matkanjärjestäjiltä. Matkat ovat viimehetken
        matkoja. Yleensä pari viikkoa ennen lähtöpäivää
        jos niillä on paljon myymättömiä paikkoja hinnat laskee. Viimeksi joulukuun 8 päivä oli halpa matka Tukholmasta lennot maksoi 1995 kruunua.
        Tänään katsoin 23 tätäkuuta maksaa noin 6500 kr.
        Tässä osoitteita,www.apollo.se www.vingsvärld.se
        www.aftonbladet.se Blue Wings-tours of sc
        Blue wings lentää hollannin kautta.TV. PENA


      • Riikka
        Pena kirjoitti:

        Varaan suoraan internetin kautta ruotsalaisilta
        matkanjärjestäjiltä. Matkat ovat viimehetken
        matkoja. Yleensä pari viikkoa ennen lähtöpäivää
        jos niillä on paljon myymättömiä paikkoja hinnat laskee. Viimeksi joulukuun 8 päivä oli halpa matka Tukholmasta lennot maksoi 1995 kruunua.
        Tänään katsoin 23 tätäkuuta maksaa noin 6500 kr.
        Tässä osoitteita,www.apollo.se www.vingsvärld.se
        www.aftonbladet.se Blue Wings-tours of sc
        Blue wings lentää hollannin kautta.TV. PENA

        Kiitos avusta Pena.

        Sivuja tutkaillaan nyt ahkerasti,josko meille löytyisi joku edullinen matkustusvaihtoehto.

        Matkakuume kova,taas kerran.


      • Pena
        Riikka kirjoitti:

        Kiitos avusta Pena.

        Sivuja tutkaillaan nyt ahkerasti,josko meille löytyisi joku edullinen matkustusvaihtoehto.

        Matkakuume kova,taas kerran.

        Joko olet löytänyt sopivan matkan?Ving ja Apollo lentävät talven viimeisen lähdön 23 tätäkuuta ja matkan voi saada edullisesti kun malttaa odottaa.Minulla on Cabaretessa paljon hyviä ystäviä ja voin järjestää edullisen asumisen siellä.Terveisin Pena


      • Riikka
        Pena kirjoitti:

        Joko olet löytänyt sopivan matkan?Ving ja Apollo lentävät talven viimeisen lähdön 23 tätäkuuta ja matkan voi saada edullisesti kun malttaa odottaa.Minulla on Cabaretessa paljon hyviä ystäviä ja voin järjestää edullisen asumisen siellä.Terveisin Pena

        En ole vielä löytänyt sopivaa matkaa, mut ajankohdaksi veikkaan marraskuuta. Ajattelin odotella ja odotella edullisia lähtöjä ja lähteä sitten kun sopiva löytyy.

        Itsellä myös paljon tuttuja dominikaanisessa,joten majoituspuoli on kunnossa,mut kiitos kuitenkin.


      • Riikka.
        Riikka kirjoitti:

        En ole vielä löytänyt sopivaa matkaa, mut ajankohdaksi veikkaan marraskuuta. Ajattelin odotella ja odotella edullisia lähtöjä ja lähteä sitten kun sopiva löytyy.

        Itsellä myös paljon tuttuja dominikaanisessa,joten majoituspuoli on kunnossa,mut kiitos kuitenkin.

        Pena hei!

        Marraskuun alussa olis tarkoitus lähteä ja olla paikan päällä ainakin kuukausi.
        Voitko auttaa löytämään edulliset lennot?


        Riikka


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe