Kenkiä netistä?

Lara

Onko suomessa tai ruotsissa olemassa nettikauppaa
mistä sais isoja kokoja kenkiä.Kyllä muultakin käy mutta mielellään niin että maksutapana olisi postiennakko.

25

21677

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saanhanollahan

Ainakin käytettyjä olisi monilla huutokauppa- ja kirpputorisivuilla.
      Esim. DWC ja Huuto.Net.
      Viimemainitussa yritin useampaan kertaan turhaan saada ketään kiinnostumaan uudenveroisista avokkaista ja kävelykengistä koot 8 ja 8 1/2. Ehkä trans-kansa ei halua edullisia isoja kenkiä, vaan haluaa aina uutta?

• Mira69

http://www.evecollection.se/

tuolla on ainakin joissakin malleissa isoja kokoja jopa 46 asti!Ja näytti ainakin pikaisella
      tarkistuksella löytyvän postiennakko myynti.

• Yhdet tilannut.

Jos haluat ne korkealla korolla, niin kokeile
      www.funforladies.fi.(kokoja 45 asti) Tavallisempia kenkiä en tiedä nettimyynnissä Suomessa, mutta jos käyt Hesassa, niin Kenkä- Marski ohan ok kauppa asioida miehenkin naisten kenkä osastolla. Joitain malleja 44 asti. Itse
      ostanut yhdet saappaat matalalla korolla ja
      yhdet avokkaat 6cm korolla. Sitten on posti-
      myynti www.klingel.fi jossa joitain malleja
      kokoon 43 asti (yhdet nilkkurit tilannut koko 43)
      Jospa jotain apuja tuli näistäkin.

• ..............................

funforladies sivulla muka sanotaan mihin kokoon asti noita kenkiä on?Julmetut korot noissa kaikissa tuon liikkeen kengissä.Entäs jos Suomessa ei kerran ole niin ei sitte kukaan sattuis tietämään onko missään pohjoismaissa tai no euroopassa taitaa olla mutta tosiaankin niin kuin aloittajakin totesi niin postiennakolla ei taida saada muuta kuin Suomesta ja Ruotsista.

• Lukenut
        .............................. kirjoitti:

funforladies sivulla muka sanotaan mihin kokoon asti noita kenkiä on?Julmetut korot noissa kaikissa tuon liikkeen kengissä.Entäs jos Suomessa ei kerran ole niin ei sitte kukaan sattuis tietämään onko missään pohjoismaissa tai no euroopassa taitaa olla mutta tosiaankin niin kuin aloittajakin totesi niin postiennakolla ei taida saada muuta kuin Suomesta ja Ruotsista.

Sain kerran Pengerkadun Sex-shopista kuvallisen luettelon. Siinä sanotaan kokoja
        olevan 45 asti. Kenkiä on myös liikkeessä, sil-
        lä ostin vuosia sitten reisisaappaat kokoa 43
        samasta paikasta. Siis Hesasta.

• Suosittelen.

Kaupan nimi on Sex shop finland.
      Mutta tuolla funforladies löytää myös perille.
      Erinomainen kauppa suosittelen ja postiennakko toimii ja tulee huomaamattomassa paketissa.
      Clea.

• asiakas
      • Lara

Loytyi ensimmäinen lupaavan oloinen sivu.Kyllä ne näköjään nuo Ruottalaaset osaa.Tuntuu että
        ne on valovuosia edellä meitä tässäkin asiassa.

• Lara
        Lara kirjoitti:

Loytyi ensimmäinen lupaavan oloinen sivu.Kyllä ne näköjään nuo Ruottalaaset osaa.Tuntuu että
        ne on valovuosia edellä meitä tässäkin asiassa.

Mun ruotsin kieli on kylläkin ruosteessa mutta
        mun mielestä siellä sanottiin että ulkomaille
        ei myydä postiennakolla prkl.

• ostokset
        Lara kirjoitti:

Mun ruotsin kieli on kylläkin ruosteessa mutta
        mun mielestä siellä sanottiin että ulkomaille
        ei myydä postiennakolla prkl.

maksaisi ihan vaan Visalla ????????

• Yks vaan
        ostokset kirjoitti:

maksaisi ihan vaan Visalla ????????

Kaikilla ei ole ruotsiin kieli hallussa ja jos on pakko maksaa visalla niin silloin varmaan pitää hallita kieliä.

• olisi

Saksasta löytyy: www.fuss-schuhe.de/ ja tulee postiennakolla. Olen tilannut useasti...

• ..............................

"Now write in the input fields, your name, adress, email, phone number and so on, select a kind of payment (COD = cash on delivery or PRE = prepaid) - COD is only for Germany, Austria and Switzerland possible - and send the form"

Mitäs tossa sanotaankaan postiennakko on vain mahdollinen Saksaan,Itävaltaan ja Sveitsiin meneviin tilauksiin.

• Stiletit ja reisisaappaat

Olen itse maksellut muutaman kerran kenkiä Saksaan EU -pankkisiirtona. Euro -maksuna siitä veloiteta mitään, jos maksaja maksaa kulut vain Suomessa. Melkein yhtä kätevä kuin luottokortti.

Maksu menee perille vajaa viikossa, joten tavara on täällä noin parissa viikossa. Postikulut Suomeen on tietysti syytä kysyä ennen kauppaa ja lisätä hintaan.

Esimerkiksi Dreamwear Clubin sivuilla on saksalainen kenkäkauppa, joka on toiminut hyvin. Myös www.ebay.de tarjoaa jos nyt ei ihan "tuhansia" niin ainakin satoja vaihtoehtoja. Nettikauppojakin on kymmeniä.

• trans-henkilö
      • kencäfriikki

nettikauppa ELLOS pitää nykyään kokoja
        aina 45 asti. Ainakin tusinan eri mallia
        eri korilla.
        Ja ovat näemmä ottaneet vakiomalleihin
        myös useasti 42. Itse olen sieltä tilannut
        ja hyvä palvelu oli.
        Hinnat kohtuullisia ...39...65E

• kokemuksii
        kencäfriikki kirjoitti:

nettikauppa ELLOS pitää nykyään kokoja
        aina 45 asti. Ainakin tusinan eri mallia
        eri korilla.
        Ja ovat näemmä ottaneet vakiomalleihin
        myös useasti 42. Itse olen sieltä tilannut
        ja hyvä palvelu oli.
        Hinnat kohtuullisia ...39...65E

teillä Halensin kengist ja saappaist? Siellä kaikii ihanii kokoon 9 eli on joku 42,5 - 43. Onks joku tilannu vastaako kokoo?

• Yksi monista
      • ????

Tuleeko nykyisin? Joskus aiemmin firmaa moitittiin huonosta toimitusvarmuudesta ja vaikeuksista saada palautuksista rahoja takaisin. Pistäpä viestiä tuliko saappaat ja kuinka nopeasti.

• toimitusaika!

Yleensä nettikaupat toimittavat huomattavasti nopeammin, ainakin silloin jos tavaraa löytyy omasta varastosta. Mutta taitaa olla tyypillistä tuolle firmalle. Eihän siinä mitään jos jaksaa odottaa ja kengät tulevat perille. Sitten kyllä ymmärtää noin pitkät toimitusajat jos firma odottaa lisää tilauksia ja tilaa tuotteet vasta sitten tukusta.

• pussihiiri
        toimitusaika! kirjoitti:

Yleensä nettikaupat toimittavat huomattavasti nopeammin, ainakin silloin jos tavaraa löytyy omasta varastosta. Mutta taitaa olla tyypillistä tuolle firmalle. Eihän siinä mitään jos jaksaa odottaa ja kengät tulevat perille. Sitten kyllä ymmärtää noin pitkät toimitusajat jos firma odottaa lisää tilauksia ja tilaa tuotteet vasta sitten tukusta.

Suomen suurimassa kenkäkaupasta, Brandos.fi, löytyy satoja kenkämalleja, joissa noita isoja kokoja. Jopa kokoon 51 asti. siellä on ilmainen toimitus ja palautus. www.brandos.fi on se osoite

• ntimaria74
        pussihiiri kirjoitti:

Suomen suurimassa kenkäkaupasta, Brandos.fi, löytyy satoja kenkämalleja, joissa noita isoja kokoja. Jopa kokoon 51 asti. siellä on ilmainen toimitus ja palautus. www.brandos.fi on se osoite

Hups, heijaa!! Kylläpä on kauniita kenkiä Joyboots:lla, mut pirun pitkä toimitusaika? voi olla kyllä viimeinen kerta kun ko. firman puoleen enään käännyn! Ois nimittäin ollut kengille niin kuin pikkusen käyttöä jo aiemminkin, mutta nyt?
        -Tilasin netissä joyboots.com , kahdet kauniit saappaat 27.12.2010 sain sähköpostiini tilaus vahvistuksen ja ohjeet suorittaa kengistä ennakkomaksun, maksoin oitis, noh, toimittaja lupasi että tilaus käsittelyineen kestää hieman tapauksesta riippuen 10-18 arkipäivää, oon laittanut toimittajalle n. 5 sähköpostiviestiä kun kenkiäni ei vain näy...Kerkesin jo ajatuksia luomaan että mikäköhän huijarifirma tää oikein on...Mutta tänään tapahtui 7.1.2011 kenkäni ovat tulossa ja ovat postin käsittelyssä eli jos hyvin menee on mulla tilaamani kengät jo huomenna ja luultavasti onkin kun sain myös tilauksen seurantakoodin!! Tietty oishan se kivaa tietää miten kauan Turusta kestää tilauksen tuonti 140km päähän ja mitä reittiä lähetys kulkee, että päätyyy riihimäenseudulle...-Maria Ps. josko vihdoinkin pääsen ensi vkonloppuna bilettämään uusissa saappaissa

• kerta!
        ntimaria74 kirjoitti:

Hups, heijaa!! Kylläpä on kauniita kenkiä Joyboots:lla, mut pirun pitkä toimitusaika? voi olla kyllä viimeinen kerta kun ko. firman puoleen enään käännyn! Ois nimittäin ollut kengille niin kuin pikkusen käyttöä jo aiemminkin, mutta nyt?
        -Tilasin netissä joyboots.com , kahdet kauniit saappaat 27.12.2010 sain sähköpostiini tilaus vahvistuksen ja ohjeet suorittaa kengistä ennakkomaksun, maksoin oitis, noh, toimittaja lupasi että tilaus käsittelyineen kestää hieman tapauksesta riippuen 10-18 arkipäivää, oon laittanut toimittajalle n. 5 sähköpostiviestiä kun kenkiäni ei vain näy...Kerkesin jo ajatuksia luomaan että mikäköhän huijarifirma tää oikein on...Mutta tänään tapahtui 7.1.2011 kenkäni ovat tulossa ja ovat postin käsittelyssä eli jos hyvin menee on mulla tilaamani kengät jo huomenna ja luultavasti onkin kun sain myös tilauksen seurantakoodin!! Tietty oishan se kivaa tietää miten kauan Turusta kestää tilauksen tuonti 140km päähän ja mitä reittiä lähetys kulkee, että päätyyy riihimäenseudulle...-Maria Ps. josko vihdoinkin pääsen ensi vkonloppuna bilettämään uusissa saappaissa

Ennenkin on moitittu tuon firman pitkiä toimitusaikoja. Todennäköisesti tilaamiasi saappaita ei ollut vielä tehtykään tilatessasi ne. Mahdollisesti vielä odotettiin lisää tilauksia ennen kuin kengät tilattiin tehtaalta. Jostain tukusta kengät olisi tullut nopeammin.

• Kenkäfriikki'

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4586
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3714
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      46
      3075
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2657
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2589
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      203
      2583
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2318
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      107
      1521
    Aihe