Kenkiä netistä?

Lara

Onko suomessa tai ruotsissa olemassa nettikauppaa
mistä sais isoja kokoja kenkiä.Kyllä muultakin käy mutta mielellään niin että maksutapana olisi postiennakko.

25

21744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saanhanollahan

      Ainakin käytettyjä olisi monilla huutokauppa- ja kirpputorisivuilla.
      Esim. DWC ja Huuto.Net.
      Viimemainitussa yritin useampaan kertaan turhaan saada ketään kiinnostumaan uudenveroisista avokkaista ja kävelykengistä koot 8 ja 8 1/2. Ehkä trans-kansa ei halua edullisia isoja kenkiä, vaan haluaa aina uutta?

    • Mira69

      http://www.evecollection.se/

      tuolla on ainakin joissakin malleissa isoja kokoja jopa 46 asti!Ja näytti ainakin pikaisella
      tarkistuksella löytyvän postiennakko myynti.

    • Yhdet tilannut.

      Jos haluat ne korkealla korolla, niin kokeile
      www.funforladies.fi.(kokoja 45 asti) Tavallisempia kenkiä en tiedä nettimyynnissä Suomessa, mutta jos käyt Hesassa, niin Kenkä- Marski ohan ok kauppa asioida miehenkin naisten kenkä osastolla. Joitain malleja 44 asti. Itse
      ostanut yhdet saappaat matalalla korolla ja
      yhdet avokkaat 6cm korolla. Sitten on posti-
      myynti www.klingel.fi jossa joitain malleja
      kokoon 43 asti (yhdet nilkkurit tilannut koko 43)
      Jospa jotain apuja tuli näistäkin.

      • ..............................

        funforladies sivulla muka sanotaan mihin kokoon asti noita kenkiä on?Julmetut korot noissa kaikissa tuon liikkeen kengissä.Entäs jos Suomessa ei kerran ole niin ei sitte kukaan sattuis tietämään onko missään pohjoismaissa tai no euroopassa taitaa olla mutta tosiaankin niin kuin aloittajakin totesi niin postiennakolla ei taida saada muuta kuin Suomesta ja Ruotsista.


      • Lukenut
        .............................. kirjoitti:

        funforladies sivulla muka sanotaan mihin kokoon asti noita kenkiä on?Julmetut korot noissa kaikissa tuon liikkeen kengissä.Entäs jos Suomessa ei kerran ole niin ei sitte kukaan sattuis tietämään onko missään pohjoismaissa tai no euroopassa taitaa olla mutta tosiaankin niin kuin aloittajakin totesi niin postiennakolla ei taida saada muuta kuin Suomesta ja Ruotsista.

        Sain kerran Pengerkadun Sex-shopista kuvallisen luettelon. Siinä sanotaan kokoja
        olevan 45 asti. Kenkiä on myös liikkeessä, sil-
        lä ostin vuosia sitten reisisaappaat kokoa 43
        samasta paikasta. Siis Hesasta.


    • Suosittelen.

      Kaupan nimi on Sex shop finland.
      Mutta tuolla funforladies löytää myös perille.
      Erinomainen kauppa suosittelen ja postiennakko toimii ja tulee huomaamattomassa paketissa.
      Clea.

    • asiakas
      • Lara

        Loytyi ensimmäinen lupaavan oloinen sivu.Kyllä ne näköjään nuo Ruottalaaset osaa.Tuntuu että
        ne on valovuosia edellä meitä tässäkin asiassa.


      • Lara
        Lara kirjoitti:

        Loytyi ensimmäinen lupaavan oloinen sivu.Kyllä ne näköjään nuo Ruottalaaset osaa.Tuntuu että
        ne on valovuosia edellä meitä tässäkin asiassa.

        Mun ruotsin kieli on kylläkin ruosteessa mutta
        mun mielestä siellä sanottiin että ulkomaille
        ei myydä postiennakolla prkl.


      • ostokset
        Lara kirjoitti:

        Mun ruotsin kieli on kylläkin ruosteessa mutta
        mun mielestä siellä sanottiin että ulkomaille
        ei myydä postiennakolla prkl.

        maksaisi ihan vaan Visalla ????????


      • Yks vaan
        ostokset kirjoitti:

        maksaisi ihan vaan Visalla ????????

        Kaikilla ei ole ruotsiin kieli hallussa ja jos on pakko maksaa visalla niin silloin varmaan pitää hallita kieliä.


    • olisi

      Saksasta löytyy: www.fuss-schuhe.de/ ja tulee postiennakolla. Olen tilannut useasti...

      • ..............................

        "Now write in the input fields, your name, adress, email, phone number and so on, select a kind of payment (COD = cash on delivery or PRE = prepaid) - COD is only for Germany, Austria and Switzerland possible - and send the form"

        Mitäs tossa sanotaankaan postiennakko on vain mahdollinen Saksaan,Itävaltaan ja Sveitsiin meneviin tilauksiin.


    • Stiletit ja reisisaappaat

      Olen itse maksellut muutaman kerran kenkiä Saksaan EU -pankkisiirtona. Euro -maksuna siitä veloiteta mitään, jos maksaja maksaa kulut vain Suomessa. Melkein yhtä kätevä kuin luottokortti.

      Maksu menee perille vajaa viikossa, joten tavara on täällä noin parissa viikossa. Postikulut Suomeen on tietysti syytä kysyä ennen kauppaa ja lisätä hintaan.

      Esimerkiksi Dreamwear Clubin sivuilla on saksalainen kenkäkauppa, joka on toiminut hyvin. Myös www.ebay.de tarjoaa jos nyt ei ihan "tuhansia" niin ainakin satoja vaihtoehtoja. Nettikauppojakin on kymmeniä.

    • trans-henkilö
      • kencäfriikki

        nettikauppa ELLOS pitää nykyään kokoja
        aina 45 asti. Ainakin tusinan eri mallia
        eri korilla.
        Ja ovat näemmä ottaneet vakiomalleihin
        myös useasti 42. Itse olen sieltä tilannut
        ja hyvä palvelu oli.
        Hinnat kohtuullisia ...39...65E


      • kokemuksii
        kencäfriikki kirjoitti:

        nettikauppa ELLOS pitää nykyään kokoja
        aina 45 asti. Ainakin tusinan eri mallia
        eri korilla.
        Ja ovat näemmä ottaneet vakiomalleihin
        myös useasti 42. Itse olen sieltä tilannut
        ja hyvä palvelu oli.
        Hinnat kohtuullisia ...39...65E

        teillä Halensin kengist ja saappaist? Siellä kaikii ihanii kokoon 9 eli on joku 42,5 - 43. Onks joku tilannu vastaako kokoo?


    • Yksi monista
      • ????

        Tuleeko nykyisin? Joskus aiemmin firmaa moitittiin huonosta toimitusvarmuudesta ja vaikeuksista saada palautuksista rahoja takaisin. Pistäpä viestiä tuliko saappaat ja kuinka nopeasti.


      • toimitusaika!

        Yleensä nettikaupat toimittavat huomattavasti nopeammin, ainakin silloin jos tavaraa löytyy omasta varastosta. Mutta taitaa olla tyypillistä tuolle firmalle. Eihän siinä mitään jos jaksaa odottaa ja kengät tulevat perille. Sitten kyllä ymmärtää noin pitkät toimitusajat jos firma odottaa lisää tilauksia ja tilaa tuotteet vasta sitten tukusta.


      • pussihiiri
        toimitusaika! kirjoitti:

        Yleensä nettikaupat toimittavat huomattavasti nopeammin, ainakin silloin jos tavaraa löytyy omasta varastosta. Mutta taitaa olla tyypillistä tuolle firmalle. Eihän siinä mitään jos jaksaa odottaa ja kengät tulevat perille. Sitten kyllä ymmärtää noin pitkät toimitusajat jos firma odottaa lisää tilauksia ja tilaa tuotteet vasta sitten tukusta.

        Suomen suurimassa kenkäkaupasta, Brandos.fi, löytyy satoja kenkämalleja, joissa noita isoja kokoja. Jopa kokoon 51 asti. siellä on ilmainen toimitus ja palautus. www.brandos.fi on se osoite


      • ntimaria74
        pussihiiri kirjoitti:

        Suomen suurimassa kenkäkaupasta, Brandos.fi, löytyy satoja kenkämalleja, joissa noita isoja kokoja. Jopa kokoon 51 asti. siellä on ilmainen toimitus ja palautus. www.brandos.fi on se osoite

        Hups, heijaa!! Kylläpä on kauniita kenkiä Joyboots:lla, mut pirun pitkä toimitusaika? voi olla kyllä viimeinen kerta kun ko. firman puoleen enään käännyn! Ois nimittäin ollut kengille niin kuin pikkusen käyttöä jo aiemminkin, mutta nyt?
        -Tilasin netissä joyboots.com , kahdet kauniit saappaat 27.12.2010 sain sähköpostiini tilaus vahvistuksen ja ohjeet suorittaa kengistä ennakkomaksun, maksoin oitis, noh, toimittaja lupasi että tilaus käsittelyineen kestää hieman tapauksesta riippuen 10-18 arkipäivää, oon laittanut toimittajalle n. 5 sähköpostiviestiä kun kenkiäni ei vain näy...Kerkesin jo ajatuksia luomaan että mikäköhän huijarifirma tää oikein on...Mutta tänään tapahtui 7.1.2011 kenkäni ovat tulossa ja ovat postin käsittelyssä eli jos hyvin menee on mulla tilaamani kengät jo huomenna ja luultavasti onkin kun sain myös tilauksen seurantakoodin!! Tietty oishan se kivaa tietää miten kauan Turusta kestää tilauksen tuonti 140km päähän ja mitä reittiä lähetys kulkee, että päätyyy riihimäenseudulle...-Maria Ps. josko vihdoinkin pääsen ensi vkonloppuna bilettämään uusissa saappaissa


      • kerta!
        ntimaria74 kirjoitti:

        Hups, heijaa!! Kylläpä on kauniita kenkiä Joyboots:lla, mut pirun pitkä toimitusaika? voi olla kyllä viimeinen kerta kun ko. firman puoleen enään käännyn! Ois nimittäin ollut kengille niin kuin pikkusen käyttöä jo aiemminkin, mutta nyt?
        -Tilasin netissä joyboots.com , kahdet kauniit saappaat 27.12.2010 sain sähköpostiini tilaus vahvistuksen ja ohjeet suorittaa kengistä ennakkomaksun, maksoin oitis, noh, toimittaja lupasi että tilaus käsittelyineen kestää hieman tapauksesta riippuen 10-18 arkipäivää, oon laittanut toimittajalle n. 5 sähköpostiviestiä kun kenkiäni ei vain näy...Kerkesin jo ajatuksia luomaan että mikäköhän huijarifirma tää oikein on...Mutta tänään tapahtui 7.1.2011 kenkäni ovat tulossa ja ovat postin käsittelyssä eli jos hyvin menee on mulla tilaamani kengät jo huomenna ja luultavasti onkin kun sain myös tilauksen seurantakoodin!! Tietty oishan se kivaa tietää miten kauan Turusta kestää tilauksen tuonti 140km päähän ja mitä reittiä lähetys kulkee, että päätyyy riihimäenseudulle...-Maria Ps. josko vihdoinkin pääsen ensi vkonloppuna bilettämään uusissa saappaissa

        Ennenkin on moitittu tuon firman pitkiä toimitusaikoja. Todennäköisesti tilaamiasi saappaita ei ollut vielä tehtykään tilatessasi ne. Mahdollisesti vielä odotettiin lisää tilauksia ennen kuin kengät tilattiin tehtaalta. Jostain tukusta kengät olisi tullut nopeammin.


    • Kenkäfriikki'

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe