onko kokemuksia moisesta kiukaasta?
Harvia Forte?
6
1838
Vastaukset
- hyvä on
Hyvin ainakin meillä toimii ko. kiuas.
- TepiZ
Itellä sama ja toimii. Ei ihmeitä mutta semmonen peruskiuas.
- hyvä
On hyvä, jos tykkää kosteista löylyistä.
Kaverikin, joka on vankkumaton puukiukaan kannattaja, kehui Forten löylyjä.
Hän sanoi luulleensa hetivalmiiden löylyjä hengettömiksi, eikä niistä saisi halutessa kunnon piiskausta. Pitihän meidän testata löylyn riittävyys ja löydettiin molemmat itsemme pesuhuoneesta, kun roiskasin kiulusta kunnolla vettä pataan.
Suosittelen! - raksaaja--sh
Kodin automaatiolla on toki helpohko napsauttaa etäohjauksella muhimisteho päälle mutta kuinka fiksut mahdollisuudet fortessa on eri asioita ohjata etänä.
Pystyykö eri muhimistehoja säätämään/vaihtamaan etänä?
(saunatontun kytkentäkaaviot muistaakseni antoi tuohon edes joitain mahdollisuuksia) - Onko hyvä
11 kuution saunaan olen ajatellut tuota Modernaa 8 W. Kannattaako tämän kiukaan kohdalla yli vai alimitoittaa. Pienempi Moderna kun on max 12 kuution tilavuuteen, niin onko tuossa 1 kuutiossa tarpeeksi varoja vai otanko samantien tuon isomman.
Onko kokemusta,kuinka nopeasti tuo Moderna lämpiää kylpemiskuntoon ?
Ja muutkin kokemukset ja kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita. Kiitos- Sissi
Minun moderna lämpiää noin 20-30 minuutissa. Riippuen saunonko 60 vai 80 asteessa. Itse luotin tehtaan antamaan teho suositukseen ja paikkansa piti. Muista kuitenkin, että lasiovesta pitää lisätä vähän kuutio määrää. lisäys oli muistaakseni jotain 1,5 kuutiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573