Heh! Pakkaset näyttää hellittävän ja rellutkin pääsee taas liikenteeseen. On se niin hyvä ettei tartte enää niitä öljylammikoita tienpäällä väistellä.X-)
Jaahas!
4
664
Vastaukset
- ??????+!
Jos tilanteesi on noin synkkä, niin suosittelen, että viet ne rellusi huoltoon.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=583&posting=22000000013947297 - rellu kulkee
Mun Megane on ainakin ollut kyllä ihan koko talven liikenteessä, jokaikinen aamu töihin oon päässyt pakkasesta ja olosuhteista riippumatta, ja on vielä varsin lämminkin auto (Me II 2.0) joten täytyy oikeen ihmetellä mistä ranskalaiset autot on saaneet huonon talviautomaineensa. Tammikuun puolivälissä vietin viikon rellun kanssa Ivalossakin jatkuvassa yli -35 pakkasessa eikä sielläkään ollut pienintäkään ongelmaa, parhaimmillaan elohopea oli -40 paikkeilla ja rellu vaan toimi, lähti käyntiinkin -35 pakkasesta ilman esilämmitystä.
- huh huh
Eihän sulla ole tojotassa sellaisia ajo-ominaisuuksia että voisit edes väistellä niitä öljyläikkiä.... niin mikäli auton luonnollinen kiemurtelu sattuu siten että väistää läikän... sähän oot vaan matkustaja.
- Kentsu
Mitä se Tojopelle siinä aukoo päätään. Mulla oli Megane Break, lähti jopa 27-asteen pakkasessa käyntiin ilman lohkoa. Nykyinen Laguna 2004, käyntiin 26 asteen pakkasessa, ilman lohkoa. Tiedän että tällä saa kyllä koneen rikki, mutta kun töissä auto seisoo koko päivän ulkona eikä ole mahdollista esilämmittää sitä, ja himaan pitäisi kuitenkin päästä ja aina on päässyt :=D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal313250- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478