Usb vai pc-card

Langaton

Pitäisi hankkia wlan-kortti langattomaan. Kumpi on parempi usb vai pc-card? Paremmin toimivampi/vakaampi tai tehokkaampi? Oisko hyvää merkkiä tiedossa?

5

1017

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

Vaikka noi USB mallit on halvempia, älä osta, niiden kanssa tuppaa oleen vaikeuksia.

Kaverilla on SMC:n kortti ja ihan hyvin se on pelannut.

• nuvolari

Mulla on käytössä sekä usb (Siemens) että pci (SMC) ja molemmat toimivat ihan hyvin. Mutta jos näiden kahden kesken pitäisi valita, niin ottaisin kyllä pci-kortin. Ja tuo SMC on toiminut täysin moitteettomasti, eikä hintakaan ollut kova.

• on toimiva
        nuvolari kirjoitti:

Mulla on käytössä sekä usb (Siemens) että pci (SMC) ja molemmat toimivat ihan hyvin. Mutta jos näiden kahden kesken pitäisi valita, niin ottaisin kyllä pci-kortin. Ja tuo SMC on toiminut täysin moitteettomasti, eikä hintakaan ollut kova.

Usb sovitin, pci-väyläiset ei toimi kunnolla, voi johtua koneesta.

• nii-i

voit ostaa kumman tahansa, ilmeisesti tarkoitat pcmcia paikkaan tulevaa pc-card korttia, mulla kokemuksia vaimon hp läppäristä että sinänsä luotettavamerkkinen linksysin kortti ei siinä toiminut millään vaikka fujitsu merkkisessä läppärissä toimikin mutta halpa smc pc-kortti toimii ihan moitteetta, johtunee jostain yhteensopimattomuudesta? no mulla myös a-linkin tosi pienikokoinen ja halpa mini usb wlan tikku http://www.a-link.com/WL54USB.html joka toimii koneessa kuin koneessa joita meillä useampi taloudessa ja siirtonopeuskin on parempi kuin tuolla smc pc-kortilla kun matkaa linksys wrt54g hen on enempi ja välissä tiiliseinää kokeiltuna juuri tuolla pavilion ze4400 läppärillä. Usbi tikkua voi myös käyttää anteenina kun laittaa sen erillisen usb jatkojohdon päähän niin sijoitusta saa paremmin säädettyä kuin pc-kortilla joissa usein ei edes mitään lisäanteeni mahdollisuutta, olen omistanut myös d-linkin kitin mukana tulleen DWL-G122 wlan usb sovittimen joka toimi moitteetta.
      Luulenpa että että tosiaankin "mutu merkkiset" usb wlan sovittimet eivät toimi ja juuri näistä jotkut varoittelevat =)

• Langaton

tuohon pcmcia-paikkaan tulevaan pc-cardiin (wlan). Kyseessä on HP:n läppäri ja siihen ostin Buffalon (G54) pc-cardin ja hyvin näyttää langaton toimivan. Signaali koko ajan erittäin hyvä. Kiitos kaikille vastaajille ohjeista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      25
      3202
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1718
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1660
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1487
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1455
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1444
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      27
      1415
    Aihe