Pitäisi hankkia wlan-kortti langattomaan. Kumpi on parempi usb vai pc-card? Paremmin toimivampi/vakaampi tai tehokkaampi? Oisko hyvää merkkiä tiedossa?
Usb vai pc-card
5
1017
Vastaukset
- 1stMacFinn
Vaikka noi USB mallit on halvempia, älä osta, niiden kanssa tuppaa oleen vaikeuksia.
Kaverilla on SMC:n kortti ja ihan hyvin se on pelannut.- nuvolari
Mulla on käytössä sekä usb (Siemens) että pci (SMC) ja molemmat toimivat ihan hyvin. Mutta jos näiden kahden kesken pitäisi valita, niin ottaisin kyllä pci-kortin. Ja tuo SMC on toiminut täysin moitteettomasti, eikä hintakaan ollut kova.
- on toimiva
nuvolari kirjoitti:
Mulla on käytössä sekä usb (Siemens) että pci (SMC) ja molemmat toimivat ihan hyvin. Mutta jos näiden kahden kesken pitäisi valita, niin ottaisin kyllä pci-kortin. Ja tuo SMC on toiminut täysin moitteettomasti, eikä hintakaan ollut kova.
Usb sovitin, pci-väyläiset ei toimi kunnolla, voi johtua koneesta.
- nii-i
voit ostaa kumman tahansa, ilmeisesti tarkoitat pcmcia paikkaan tulevaa pc-card korttia, mulla kokemuksia vaimon hp läppäristä että sinänsä luotettavamerkkinen linksysin kortti ei siinä toiminut millään vaikka fujitsu merkkisessä läppärissä toimikin mutta halpa smc pc-kortti toimii ihan moitteetta, johtunee jostain yhteensopimattomuudesta? no mulla myös a-linkin tosi pienikokoinen ja halpa mini usb wlan tikku http://www.a-link.com/WL54USB.html joka toimii koneessa kuin koneessa joita meillä useampi taloudessa ja siirtonopeuskin on parempi kuin tuolla smc pc-kortilla kun matkaa linksys wrt54g hen on enempi ja välissä tiiliseinää kokeiltuna juuri tuolla pavilion ze4400 läppärillä. Usbi tikkua voi myös käyttää anteenina kun laittaa sen erillisen usb jatkojohdon päähän niin sijoitusta saa paremmin säädettyä kuin pc-kortilla joissa usein ei edes mitään lisäanteeni mahdollisuutta, olen omistanut myös d-linkin kitin mukana tulleen DWL-G122 wlan usb sovittimen joka toimi moitteetta.
Luulenpa että että tosiaankin "mutu merkkiset" usb wlan sovittimet eivät toimi ja juuri näistä jotkut varoittelevat =)- Langaton
tuohon pcmcia-paikkaan tulevaan pc-cardiin (wlan). Kyseessä on HP:n läppäri ja siihen ostin Buffalon (G54) pc-cardin ja hyvin näyttää langaton toimivan. Signaali koko ajan erittäin hyvä. Kiitos kaikille vastaajille ohjeista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415