jättää niille "koiramaisille pulinoille" kun tällainen palsta kerran on perustettu ja pysyä noissa yleisissä koira-asioissa "Yleistä koirista"-palstalla. Tällä menolla tästä on tulossa toinen yleistä koirista palsta.
Eikös tämä palsta
7
498
Vastaukset
- Marjaana.K
olen ollut kauan poissa ja tullessani huomasin uusio jaon. Hämmästykseni oli suuri kun yleistä koiria asioita oli molemmissa. Aloittajat saisivat miettiä hieman enemmän.
- miettiä enemmän
kun ei mieti mitään muutakaan. Googlesta selviäviä tapauksia kysytään koirapalstoilla.
- rauhallista ja mukavaa
Oletko huomannut,että nyt ei ole käynnissä yhtään
riitaa. Mistähän se johtuu? Siinä olet oikeassa,
että nyt on kaksi lähes samanlaista palstaa,mut
onhan noita koira-palstoja muutenkin paljon.- Osku
Ei ole riitoja ei, mutta ei ole asiaakaan, kuin lapsellista kakaroiden jorinoita.
- menolle
Osku kirjoitti:
Ei ole riitoja ei, mutta ei ole asiaakaan, kuin lapsellista kakaroiden jorinoita.
kuitenkin hyi oksennus!
- minä täällä hei
En ymmärrä mitä eroa oikeastaan on Yleistä koirista ja Koiramaiset pulinat palstoilla. Mun mieleästäni nämä kaks palstaa voitaisiin kylä yhdistää vaikka nimellä Yleiset koirapulinat niin samalla saattais käydä enemmän ihmisiäkin vilkaisemassa keskusteluita kun ei ole niin valtavasti niitä palstoja.
Näin monta erilaista palstaa vain erottaa ihmisiä. - LUKUTAIDOTTOMILLE
Koiraihmisten keskusteluja kaikesta maan ja taivaan väliltä voit käydä Koiramaiset pulinat -palstalla.
EI SIIS TARVI OLLA KOIRA-PULINOITA, VAAN KUTEN EDELLÄ OLEN LAITTANUT, KOIRAIHMISTEN PULINOITA--sama teksti löytyy yleistä-koirista-osion yläpuolelta, missä linkkikin tänne on !
Ja YLEISTÄ-KOIRISTA - on : keskustele koirista..
siis tällä palstalla : keskustelua maan ja taivaan väliltä, kuten on tämän osion yläpuolella mainittu myös.....ETTEKÖ TAJUA????????????????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474