KÄRSIMYSKUKKA
Tulin kylmästä maasta
seisoin siinä edessäsi
kädessäni kukka
Kämmenellesi avoimelle
laskin sen
painoit sormesi
koettaen sen piikkiä
Ennenkuin ojensit sen
takaisin painoit sen
varovasti sydäntäsi vasten
Et polkenut jalkoihisi
Miksi en siis nyt
kääntäisi kasvojani
kohti aurinkoa?
Kontak-
6
420
Vastaukset
- passissa
flora incarnata
korvaamattomat muistot - vailla vielä
Aika puhdas.
- samaksi
minua. Niin paljon tässä ryvettyy.
- syyllisyyteni
lisäksi minä olen vielä syyllinen siihen että rakastan häntä! Ehkä minä vain alitajuisesti selittelen itseäni puhtaaksi tällä runolla, mutta hyvä kun huomasin nyt.
- edelliseen
syyllisyyteni kirjoitti:
lisäksi minä olen vielä syyllinen siihen että rakastan häntä! Ehkä minä vain alitajuisesti selittelen itseäni puhtaaksi tällä runolla, mutta hyvä kun huomasin nyt.
Anteeksi voi pyytää ja antaa myös itselle.
Omia tunteitaan ei silti tarvitse koskaan pyytää anteeksi, ainakaan itseltään. - pyrin
edelliseen kirjoitti:
Anteeksi voi pyytää ja antaa myös itselle.
Omia tunteitaan ei silti tarvitse koskaan pyytää anteeksi, ainakaan itseltään.mutta sydämeni nyt vain niin väsynyt kaikkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249