Tässä latasin ccleanerin koneelleni ja tutkin ohjelmaa ja jäin miettimään että onko kaikki puhdistus toimenpiteet turvallisia,että ei tule poistettua mitään tärkeää.
ccleaner
5
1275
Vastaukset
- Degra
Ei ole ainakaan multa poistanut koskaan mitään sellaista mitä ei olisi saanut poistaa.
- puhdistaja
ite olen käyttänyt kyseistä ohjelmaa jo useita kertoja ja en ole huomannu et mitään tärkeetä olis lähteny.. voi käyttää kyl ihan turvallisesti.
- Pate.
Säädä sen asetuksia:
Klikkaa >Valinnat -nappulaa ja valitse sieltä >Lisäasetukset, josta ota ruksi pois kohdasta "Poista vain yli 48 tuntia...." (jätä ruksi vain kohtaan "Pyydä vahvistus rekisterivirheiden varmuuskopionnista").
Sitten suoritetaan puhdistus:
Klikkaa >Puhdista ja paina >Aja CCleaner
Ja vielä rekisterin tarkistus:
Klikkaa >Virheet ja paina >Etsi rekisterin virheitä. Jos virheitä löytyy, paina >Korjaa valitut rekisterin virheet ja hyväksy vielä tuleva varmistusilmoitus.
(Jos virheitä löytyy, niin ohjelma tarjoaa varmuuskopion tekoa, jota itse en ole ikinä tehnyt).- Saarinen
kiittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844