GoMobile ei toimi

prkl!

Vaihdoin DNA Onni liittymän GoMobile 69 liittymäksi.
Päivällä kymmenen aikoihin olisi pitänyt numero siirtyä DNA:lta GoMobilelle, mutta ei siirtynyt.

DNA kyllä katkesi, mutta GoMobilella ei voi edelleenkään soittaa. Tänään olisi tullut tärkeä puhelu puolenpäivän aikoihin ja arvatkaa vtuttaako, ku ei oo aukinaista liittymää.
En pysty soittamaan minnekään.

Niin ja pariin työpaikkkaankin olisi pitänyt soittaa.
Mitä teen. Pystynkö vaihtaa liittymäni takaisin DNA:lle, kun GoMobile ei ole vielä edes auennut, ja miten sen teen.
Mullei oo ku netti käytössä, enkä kehtaa naapurin puhelimellakaan mennä soittelemaan....

Vaihdan kyllä mitä pikimmiten takaisin DNA:lle, kun on mahdollista.

6

881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakaspalveluun

      Soita dna:n asiakaspalveluun, numero löytyy netistä, luulen, että helppo päivittää takaisin.

      • prkl!

        Menin kaverini luo ja kysyin, onko hänellä auennut GoMobilen liittymä. Hän sanoi, että ei ennen, kuin hän oli käynyt huoltoaseman puhelimesta soittamassa GoMobilen asiakaspalveluun.
        Arvatkaa, soitinko itse GoMobilen asiakaspalveluun. EN!
        Sai riittää lähes kokonainen päivä ilman liittymää. Soitin DNA:lle ja käskin vaihtaa numeroni takaisin.

        Ja GoMobilelle ilmoitin, että irtisanon liittymän, kun se ei ole ehtinyt edes auetakkaan.
        Jouduin olemaan vielä muutamia minuutteja ilman puhelinta.
        Nyt mulla on taas DNA.

        Niin ja mulle oli tullut työtarjous sen aikana, kun mullei ollut liittymää.
        Se selvisi, kun kävin paikan päältä kysymässä, että ovatko he valinneet minut haastatteluun.
        Sanoivat, että soittivat kyllä päivällä minulle, mutta kun ei vastattu, he valitsivat toisen työntekijän.


      • prkl!
        prkl! kirjoitti:

        Menin kaverini luo ja kysyin, onko hänellä auennut GoMobilen liittymä. Hän sanoi, että ei ennen, kuin hän oli käynyt huoltoaseman puhelimesta soittamassa GoMobilen asiakaspalveluun.
        Arvatkaa, soitinko itse GoMobilen asiakaspalveluun. EN!
        Sai riittää lähes kokonainen päivä ilman liittymää. Soitin DNA:lle ja käskin vaihtaa numeroni takaisin.

        Ja GoMobilelle ilmoitin, että irtisanon liittymän, kun se ei ole ehtinyt edes auetakkaan.
        Jouduin olemaan vielä muutamia minuutteja ilman puhelinta.
        Nyt mulla on taas DNA.

        Niin ja mulle oli tullut työtarjous sen aikana, kun mullei ollut liittymää.
        Se selvisi, kun kävin paikan päältä kysymässä, että ovatko he valinneet minut haastatteluun.
        Sanoivat, että soittivat kyllä päivällä minulle, mutta kun ei vastattu, he valitsivat toisen työntekijän.

        GoMobilelta myös siitä, että en päässyt aamulla nykyiselle työpaikalle ajoissa.
        Nimittäin autostani oli akku tyhjentynyt, enkä voinut soittaa paikalle varavirran antajaa.
        Jouduin laittamaan sähköpostilla työnantajalle, etten pääse nyt töihin, kun auto ei lähde käyntiin.
        Menetin tänään kaikenkaikkiaan
        - päivän palkan (8tuntia)
        - Kolikkopuhelimella soittamiseen killinkejä mammonaa.
        - paremmin palkatun ja mielekkäämmän työn, kuin nykyinen.
        Lisäksi sain kävellä yli 15 kilometriä.

        Älkää ottako GoMobilea, jos ette oikeasti halua olla päivää ilman puhelinta. tai jos teillä ei ole toista puhelinta, jolla soittaa GoMobilen asiakaspalveluun...


      • haha
        prkl! kirjoitti:

        GoMobilelta myös siitä, että en päässyt aamulla nykyiselle työpaikalle ajoissa.
        Nimittäin autostani oli akku tyhjentynyt, enkä voinut soittaa paikalle varavirran antajaa.
        Jouduin laittamaan sähköpostilla työnantajalle, etten pääse nyt töihin, kun auto ei lähde käyntiin.
        Menetin tänään kaikenkaikkiaan
        - päivän palkan (8tuntia)
        - Kolikkopuhelimella soittamiseen killinkejä mammonaa.
        - paremmin palkatun ja mielekkäämmän työn, kuin nykyinen.
        Lisäksi sain kävellä yli 15 kilometriä.

        Älkää ottako GoMobilea, jos ette oikeasti halua olla päivää ilman puhelinta. tai jos teillä ei ole toista puhelinta, jolla soittaa GoMobilen asiakaspalveluun...

        oot kyllä naurettavin pelle ja selittäjä, mitä täällä on koskaan nähty :D


      • aivan mahtava juttu
        prkl! kirjoitti:

        GoMobilelta myös siitä, että en päässyt aamulla nykyiselle työpaikalle ajoissa.
        Nimittäin autostani oli akku tyhjentynyt, enkä voinut soittaa paikalle varavirran antajaa.
        Jouduin laittamaan sähköpostilla työnantajalle, etten pääse nyt töihin, kun auto ei lähde käyntiin.
        Menetin tänään kaikenkaikkiaan
        - päivän palkan (8tuntia)
        - Kolikkopuhelimella soittamiseen killinkejä mammonaa.
        - paremmin palkatun ja mielekkäämmän työn, kuin nykyinen.
        Lisäksi sain kävellä yli 15 kilometriä.

        Älkää ottako GoMobilea, jos ette oikeasti halua olla päivää ilman puhelinta. tai jos teillä ei ole toista puhelinta, jolla soittaa GoMobilen asiakaspalveluun...

        Kyl mul tommoloinen liittymä avautu siihen aikaan kun paprussa luki. Siinähän ne hyvät pointit olikin kun muut onkin toimimatonta tuubaa :D


    • GOMOBILEN KÄYTTÄJÄ

      Komppaan edellistä. Mullakin lähti käyntiin ihan mallikkaasti ja 2 vuotta oon käyttäny. Taitaa olla vika teissä ja teidän puhelimissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4047
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1545
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe