Ota koppi.
N.E.S.A.R.A TULEE !!!
7
1265
Vastaukset
- h.ä.h
Kuka se on?
- h.ä.h
Ei kun itseasiassa mua kyllä taitaakin vähän kiinnostaa mikä se oikeasti on ja liittyy mun elämään. Kaikki jankuttavat nesarasta enkä tiedä siitä mitään mutta en ole kehdannut myöntää tietämättömyyttäni. Joten jaksaisitko selittää kansankielellä?
- on tämä:
Nuorten Erityisen Salainen Aktivisti Radio Akatemia
- h.ä.h
on tämä: kirjoitti:
Nuorten Erityisen Salainen Aktivisti Radio Akatemia
Thanks spanks.
- hihihieheiee
h.ä.h kirjoitti:
Thanks spanks.
tai sitten se voi olla tämä:
Neo Electronic Super Analogic Rocking Audio - örvelöö
hihihieheiee kirjoitti:
tai sitten se voi olla tämä:
Neo Electronic Super Analogic Rocking AudioNäin Etanolista Saadaan Aromikkaan Raikkaita Alkoholijuomia
- AROSUSI-09
örvelöö kirjoitti:
Näin Etanolista Saadaan Aromikkaan Raikkaita Alkoholijuomia
Näin Etanolista Saadaan Arosudelle Raikkaita Alkoholijuomia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1906728- 1551943
- 1131648
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️521149Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41879