Rottweiler foorumi

Koira

Menkää tuonne ja kysykää sieltä mikä mieltänne painaa, siellä on ammattitaitoisia kouluttajia sekä kasvattajia, harrastajia ja omistajia. Sieltä saatte varmasti parhaimmat vastaukset ongelmiinne.

http://rottweilerforum.proboards83.com

Vaatii sisäänkirjautumisen

9

2136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rottis***

      sieltä saatte varmasti parhaimmat vastaukset ongelmiinne.
      -> juu parhaat naurut varmaan.eikö tämä ole juuri se Foorumi jossa kaikki ylimieliset mailman ""parhaimmat ja osaavimmat"" ihmiset joukolla haukkuu muita?

      en suosittele.
      tuollainen Foorumi ei palvele ketään.
      pysykää enemmin täällä.

      • E.A

        Vaikka olenkin sakuihminen niin käyn kyllä tuolla foorumilla ja olen pitänyt siitä juuri siitä syystä, että siellä on todella kokenutta ja asiantuntevaa porukkaa.
        Toki siellä on rekkauduttava ja nimikin on oltava näkyvissä.
        En ole havainnut mitään ylimielistä ketään kohtaan. Lienenkö sitten jotenkin sokea, asiat riitelee ei ihmiset.


      • rottis***
        E.A kirjoitti:

        Vaikka olenkin sakuihminen niin käyn kyllä tuolla foorumilla ja olen pitänyt siitä juuri siitä syystä, että siellä on todella kokenutta ja asiantuntevaa porukkaa.
        Toki siellä on rekkauduttava ja nimikin on oltava näkyvissä.
        En ole havainnut mitään ylimielistä ketään kohtaan. Lienenkö sitten jotenkin sokea, asiat riitelee ei ihmiset.

        yleensä tosiaan asiat riitelee mutta ei tuolla Foorumilla.ja tarkentaakseni vielä sinulle ennen kuin laseja alat hankkimaan:
        -> mene sinne foorumille
        -> aloita ylhäältä lukeminen
        -> avaa kohta:
        Palstan parhaimmat paskanjauhannat!
        sama loan heitto mm.eri kasvattajia kohtaan jatkuu siellä normaali puolellakin.

        vieläkö asiat siellä riitelee?

        ole hyvä.
        pss.hienon kuvan teista harrastus ihmisistä saa.


      • E.A
        rottis*** kirjoitti:

        yleensä tosiaan asiat riitelee mutta ei tuolla Foorumilla.ja tarkentaakseni vielä sinulle ennen kuin laseja alat hankkimaan:
        -> mene sinne foorumille
        -> aloita ylhäältä lukeminen
        -> avaa kohta:
        Palstan parhaimmat paskanjauhannat!
        sama loan heitto mm.eri kasvattajia kohtaan jatkuu siellä normaali puolellakin.

        vieläkö asiat siellä riitelee?

        ole hyvä.
        pss.hienon kuvan teista harrastus ihmisistä saa.

        Tosiaan. Olen kyllä lukenut nuo ketjut, mutta jos ei anna niiden vaikuttaa eikä ota kantaa, tulisimpien juttuihin niin aika kattavasti saa tietoa joka osa-alueelta.
        Eikai kannata aivan kaikkia tuomita jonkun yksilön takia.

        No toki en tunnekaan lähemmin näitä skismoja eivätkä ne kiinnostakaan.
        Itse seuraan vaan juuri lähinnä sen takia, että siellä kirjottaa omalla nimellään useampikin varteenotettava ja asiantunteva harrastaja ja aina voi oppia uusiakin temppuja, kun kulkee silmät auki.


      • koira
        E.A kirjoitti:

        Tosiaan. Olen kyllä lukenut nuo ketjut, mutta jos ei anna niiden vaikuttaa eikä ota kantaa, tulisimpien juttuihin niin aika kattavasti saa tietoa joka osa-alueelta.
        Eikai kannata aivan kaikkia tuomita jonkun yksilön takia.

        No toki en tunnekaan lähemmin näitä skismoja eivätkä ne kiinnostakaan.
        Itse seuraan vaan juuri lähinnä sen takia, että siellä kirjottaa omalla nimellään useampikin varteenotettava ja asiantunteva harrastaja ja aina voi oppia uusiakin temppuja, kun kulkee silmät auki.

        Juu jos tuolla asenteella olet menossa että "saat paskaa niskaan sen minkä kerkiät kun menet sinne jotain kyselemään", onpahan aika paljolti omasta asenteestasi kiinni.
        Palstan parhaimmat paskanjauhannat-osiossa asioista väittelivät vain muutama ihminen keskenään. Ei siinä kaikki palstalaiset jutussa mukana olleet, jos tarkemmin luet tekstiä, ja sieltä on välistä poisteltu viestejä. Sekä asiat on siellä loppuunkäsitelty. Asiassa sitäpaitsi riideltiin mielipiteistä kasvatusta kohtaan, asia lopulta äityi niin kiukkuiseksi että keskustelut suljettiin ja asiat on sovittu. Ja tämäkin keskustelu tapahtui suurimmaksi osaksi parin ihmisen kesken.
        Tällä palstalla keskustelee suurimmaksi osaksi sellaiset ihmiset joilla ei ole paljon kokemusta/lapset joilla kotona 10 vee rottis, ja sitten he tietävät kaikesta kaiken/ihmiset joilla jotain hajua asiasta, että joo niin kai se oli-tyylillä, mutta kyllä täältä löytyy myös kokeneempia ihmisiä, mutta tälläisen kuvan olen saanut täältä. Varsinkin kun yksi kyselee että "mitäpähän tekis kun 9kk rottisuros vähän näykkii ja toinen sanoo et juu ihan normaalia, meidänkin koira aina leikkiessä on kurkussa kiinni".

        Itse en siellä käy keskustelemassa vaan lueskelemassa toisten kokemuksista jne. koska en ite ole rottisharrastaja enkä omista rottista. Ajattelin suositella ko palstaa muillekin. Mut mikäs siinä jos ei kelpaa.


    • Npp

      Täytyypä sanoa,jotta paljon on tuo palsta ajatuksiani selkeyttänyt ja minua opettanut.
      Todella hyviä ja opettavaisia keskusteluja koulutuksesta,jalostamisesta ja tietty tuota huumoripuoltakin. ;)

      -Npp-

    • AliHassan

      Niin, no sitten sinne ei varmaan uskalla rekkautua varsinkin kun omistaa PAPERITTOMAN rotikan..

    • höhhhz

      Onko tuo edes toiminnassa enääm?

    • SCH3VG3IPO3

      Tuo ei ole enää toiminassa, ollut pariin vuoteen ainakaan. Löytyy kyllä uusikin palsta, mutta hiljaista on sielläkin. Lemmikkipalstoille rottweilerfoorumille jos laittaa viestiä, niin saa huomion varmasti herätettyä, ja saa asiantuntevampia vastauksia sekä kehoituksen siirtyä sinne privaattipalstalle jutustelemaan.

      Parhaiten apua saatte hakeutumalla SRY:n koulutustilaisuuksiin, ja/tai edes palstoille, jotka vaativat rekisteröitymisen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe