wordin ja excelin asennus kestää?
wordin asennus
7
527
Vastaukset
- kestää
>wordin ja excelin asennus kestää?<
-Lataus/asennusaika riippuu koneen ominaisuuksista.- aikaa
tuntitolkulla vai ...
- kestää
aikaa kirjoitti:
tuntitolkulla vai ...
Koneen ominaisuuksista riippuen noin tunti-pari tuntia, hitaaseen koneeseen jopa enemmänkin.
- Office
kestää kirjoitti:
Koneen ominaisuuksista riippuen noin tunti-pari tuntia, hitaaseen koneeseen jopa enemmänkin.
>tunti-pari tuntia<
Täytyy olla tosi hidas kone jos menee noin pitkä aika.
Itse asensin jokunen viikko sitten Office 2000 -paketin ja aikaa meni asennukseen arviolta noin 20 minuuttia. - kestä**
kestää kirjoitti:
noin pitkään. Office 2000 ja prossu 433: aikaa humahti n. 15min. Asensin pari päivää sitten kaverin koneelle.
- Pentti.
MSOffice -paketin asennukseen menee noin 15-30 minuuttia.
Sen jälkeen kannattaa hakea sille päivitykset WindowsUpdatesta, johon menee sitten lisäaikaa. - järjestelmästä
Jo voi siinä valitakin mitkä ohjelmat asentaa..
Yleensä se on että asennetaan
Word
Powerpoint
taulukkolaskenta
siinäpä ne tärkeimmät ainakin minulle ja aikaa menee vähän....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi433856Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393446- 693058
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912900- 351898
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851894- 241729
- 291671
- 321663
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231624