Elvis on tour

Cilla

Auttakaapas meikäläistä te muut Elvis tykkääjät, et mistä mä löytäsin ton pätkän "Elvis on tour"?
Olen Goofinis käyny ettimäs mut ei löydy ja kauppoja kolunnu mut ei sielläkään! Kiitos jo etukäteen jos joku tietää!

-TCB-

11

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A.t.
    • Selvis

      Jos tarkoitat filmiä vuodelta 1972, niin siitä on saatavilla vain VHS-tallenne. Ainakaan toistaiseksi sitä ei ole julkaistu dvd:llä. Filmi voi löytyä suomalaisistakin kaupoista, mutta koska Suomen ja Englannin väritelevisiojärjestelmät ovat samat (PAL), videokasetin voi tilata esimerkiksi Amazonista, erittäin luotettavasta postimyyntiliikkeestä. Luottokortti tarvitaan ja hieman englannin taitoa. Klikkaa osoitetta:

      http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00004CIU3/qid=1139320420/sr=8-3/ref=sr_8_xs_ap_i3_xgl/203-5370132-8254369

    • Cilla

      Juu,kiitoksia...mä tossa äsken soitin Goofiniin ja ne lupas ruveta jäljittämään sitä hommaa ja sit laitoin Elvis kerholle sähköpostia ja kysäsin juttua. Mutta eiköhän minulla ole kohta pätkä hallussa heidän ja teidän avulla!! :) Toivottavasti!

      -TCB-

      • JaniGirl4Ever

        Jani sanoo "TCB ystävät TCB" se on sen keksimä!


      • Cilla
        JaniGirl4Ever kirjoitti:

        Jani sanoo "TCB ystävät TCB" se on sen keksimä!

        Just, Mikäs tytöntyllerö te oikein olette? Taitaa olla vähä päivät tylsiä sulla..eikö niin?

        -TCB-


    • Selvis

      Huomasin juuri, että filmi Elvis On Tour julkaistaan Saksassa dvd:llä 10. maaliskuuta. Sen voi tilata esimerkiksi Amazonin kautta (www.amazon.de).

      Saattaa olla, että levy löytää tiensä suomalaisiin kauppoihinkin. Maailmalla on toki laittomia dvd-versioita elokuvasta jo nytkin.
      http://www.elvisnews.com/Presentation/Functional/Page/Default.aspx

      • Cilla

        Hieno homma,eiköhän tuo löydä tiensä myös suomeenkin! Olen laittanut asian vireille ja Goofini on auttamassa mua löytämään ja saamaan Elvis on tour (1972) pätkän jossakin muodossa meikäläiselle! Mutta hei, kiitoksia paljon sinulle kaveri!

        -TCB-


    • Selvis

      Saksan Amazon ottaa jo vastaan ennakkotilauksia Elvis On Tour -dvd:stä. Hinta kaikkine postikuluineen ja veroineen on 17,86 €. Olen omani tilannut. (www.amazon.de)

      • Cilla

        Kuinkas se ennakkotilaus oikein onnistuu? Kävin sivuilla ja sen verran ymmärsin, että siellä sivuilla he sanoivat ettei pätkää ole vielä saatavilla!!?? Jotenka osaisitko paremmin neuvoa, kun olen koulu urani aikana aikoinaan lukenut peräti tunnin tuota siansaksaa niin ei ole oikein hallussa ne sanat! Tosin jos vaikea neuvoa näin kirjoittamalla niin soittelen vaikka sitten Goofiniin niin tilaahan ne sen mun puolesta!

        -TCB-


      • Selvis
        Cilla kirjoitti:

        Kuinkas se ennakkotilaus oikein onnistuu? Kävin sivuilla ja sen verran ymmärsin, että siellä sivuilla he sanoivat ettei pätkää ole vielä saatavilla!!?? Jotenka osaisitko paremmin neuvoa, kun olen koulu urani aikana aikoinaan lukenut peräti tunnin tuota siansaksaa niin ei ole oikein hallussa ne sanat! Tosin jos vaikea neuvoa näin kirjoittamalla niin soittelen vaikka sitten Goofiniin niin tilaahan ne sen mun puolesta!

        -TCB-

        Juuri siksi käytetään sanaa ennakkotilaus, koska levy ei vielä ole myynnissä. Se ilmestyy muistaakseni 11.3. ja postitetaan heti kun se on ilmestynyt. Luottokortin laskutus tapahtuu näin ollen 30. huhtikuuta.

        Tunnin saksan taidolla on kyllä vähän uskallettua lähteä tilausta tekemään, koska joutuu luomaan itselleen tilin eli antamaan mm. luottokorttinsa numeron, tosin se tapahtuu samalla tavalla kuin englanninkielisillä Amazonin kauppasivuillakin.

        Eikö sinulla ole ketään tuttua, joka osaisi hieman saksaa ja auttaisi hommassa? Siinäkin tapauksessa Saksasta saattaa tulla myöhemmin joitakin kyselyjä, jos levyn julkaisu esimerkiksi viivästyy jostakin syystä. He saattavat haluta tietää, pidetäänkö ennakkotilaus myöhästymisestä huolimatta voimassa tai jotakin vastaavaa.

        Yksi mahdollisuus on odottaa, että levy on ilmestynyt, ja googlata sitten sanoilla 'Elvis On Tour DVD'. Tarjoutuvista saksankielisistä sivuista voi löytyä jokin toinen saksalainen liike, jolla on myös englanninkieliset sivut. (Englantiahan sinä olet opiskellut yli tunnin, vai mitä?)

        Amazonin saksalainen liike ei tarjoa englanninkielisiä sivuja, koska Amazonilla on myymälät Britanniassa ja USA:ssa erikseen. Valitettavasti vaan näillä sivuilla ei ole myynnissä tätä Saksassa julkaistavaa levyä.


      • Cilla
        Selvis kirjoitti:

        Juuri siksi käytetään sanaa ennakkotilaus, koska levy ei vielä ole myynnissä. Se ilmestyy muistaakseni 11.3. ja postitetaan heti kun se on ilmestynyt. Luottokortin laskutus tapahtuu näin ollen 30. huhtikuuta.

        Tunnin saksan taidolla on kyllä vähän uskallettua lähteä tilausta tekemään, koska joutuu luomaan itselleen tilin eli antamaan mm. luottokorttinsa numeron, tosin se tapahtuu samalla tavalla kuin englanninkielisillä Amazonin kauppasivuillakin.

        Eikö sinulla ole ketään tuttua, joka osaisi hieman saksaa ja auttaisi hommassa? Siinäkin tapauksessa Saksasta saattaa tulla myöhemmin joitakin kyselyjä, jos levyn julkaisu esimerkiksi viivästyy jostakin syystä. He saattavat haluta tietää, pidetäänkö ennakkotilaus myöhästymisestä huolimatta voimassa tai jotakin vastaavaa.

        Yksi mahdollisuus on odottaa, että levy on ilmestynyt, ja googlata sitten sanoilla 'Elvis On Tour DVD'. Tarjoutuvista saksankielisistä sivuista voi löytyä jokin toinen saksalainen liike, jolla on myös englanninkieliset sivut. (Englantiahan sinä olet opiskellut yli tunnin, vai mitä?)

        Amazonin saksalainen liike ei tarjoa englanninkielisiä sivuja, koska Amazonilla on myymälät Britanniassa ja USA:ssa erikseen. Valitettavasti vaan näillä sivuilla ei ole myynnissä tätä Saksassa julkaistavaa levyä.

        kyllähän tuo englanti paremmin sujuu, voisivat enemmin olla kuuroja niin osaisin sitä paremmin. sivuilla luki että 10.3 se ilmestyy, mutta ehkä on parempi minun tapauksessani, että marssin tuonne Goofiniin ja he tilaavat sen minulle. Onnistuuhan se niinkin!! Olen vähän arka jättelemään noita luottokortin numeroita nettiin, varsinkin kun saksalaisista on kyse. Mutta kiitoksia kuitenkin sinulle.

        -TCB-


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe