Koskas viimeksi tapasitte ihastuksenne? Itse tapasin perjantaina kaupassa...
hurmiossa
5
947
Vastaukset
- me näimme koulun käytävällä...
hän tuli koulussa vastaan ja käveli ohitseni. sitten vielä myöhemmin näin hänet koulussa aulassa istumassa ja taas hän käveli takaani. olipa ihana nähdä häntä, mutta vielä ihanampi olisi jos hän hymyilisi takaisin. toivon että näen hänet hyomenna illalla :)
- mutta totta
Lauantaina näin hänet kaukaa isossa tapahtumassa. Sekin jo parempi, kuin ettei ollenkaan, vaikka sydäntä raastaakin.
- ihQ ja ei ihQ
no mä näin mun ihastusta viimeksi silloin kun me ensimmäistä kerta tavattiin..parisen vkoa sitten..yhyy...en oo liiemmin törmänny häneen. :(
- näin hänet taas
ja sydämmeni hyppäsi, lähti lentoon, leijaili. kätsoin ja hymyilin sinulle, sinä et hymyillyt takaisin. sydämmeni putosi ilmasta ja särkyi.
- onnekas
Tänään sain makeaa mahan täydeltä ruokalassa - eikä siis kyse ole nyt ruoasta;) Silmänruokani istui suoraan edessäni muutaman metrin päässä ainakin puoli tuntia. Jäin kerran kiinni katseestani, jota en suinkaan kadu!;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583