Mulla on kääpiöpinsereitä, eli siis hyvin pieni, lyhyt ja sileäkarvainen rotu. Ulkona on pakkasta 25 päivälläkin ja olen päättänyt olla pakottamatta koiriani tällä kelillä ulos, siis jopa vaatteet päällä. Tassut palelee ja muutenkin on kurja olo, sen näkee kyllä omasta koirastaan.
Nyt naapurini kyylää ja puhuu että olen eläinrääkkääjä kun en pistä koiriani ulos pakkaseen jäätymään.
Hellou kun ne ei edes halua ulos!
Olenko siis ihan kaamea rääkkääjä?
naapuri kyylää
7
869
Vastaukset
- misuami.
kannattaisko sun viedä vaikka ihan pikku pisulle ja kakalle ne koirat? että ne pääsisivät silti edes pikkasen raittiiseen ilmaan ja takki tietenni päälle? Nämä pakkaset ovat kyllä kauheita, munkin koira nostelee tassujaan 5minsan päästä kun ollaan tultu ulos ja haluaa äkkiä sisälle, jossa se murjottaa kun ei pääse ulos. :D
- pia
meillä sama mulla kääpiöpinseri 8kk nyt kun on nää hirmu pakkaset nin ei ulos se ei yllä haluakkaan ja sen jälkeen en oo pakottanut kun kerran päästin sen ihan pikku pissalle niin sen tak jalat meni aivan veltoksi ja vain veti niitä et en oikeen viä näillä keleillä
- Lagotto125
...sitä mieltä että et rääkkää. Sama juttu meillä... paitsi että itse jäätyy ja koirien tassut palelee.
:) - malvaneito.
ja lehmät lentää.
- Tersi
sinä olet niin sitten olen minäkin... No ei, enemmän se olisi rääkkäystä jos niitä väkisin pitää pihalla palentumassa!
- sallittua
ihan koiranomistajallakin. Mistä tiedät että kyylää vai tuntuux vaan, onko muita tuntemuksia;:)
- Sipuli
Kai kaikkien koirien on päästävä tarpeilleen ulos. Eihän siel ni kauaa tarvi olla. Kyl naapuris on oikeessa.Vai paskooks ne sisälle? Hommaa tossut ja lämpimät haalarit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249