imuttelu

ukkomies

Olen 4-kymppinen mies ja kolmisen vuotta sitten olin tilanteessa, jossa imin miehen kullia ensikertaa. Olen tämän jälkeen imennyt saman miehen kullia joitakin kertoja, olemme molemmat aviossa tahoillamme ja vaimomme eivät tiedä näistä tapauksista.
Minun on alkanut tekemään mieli saada imeä uusia kulleja se on alkanut pikkuhiljaa tuntumaan oikein pakkomielteeltä. En halua mies seksiä tms, haluaisin vain saada imeä erilaisia kulleja ja saada maistaa mäihät ja se siinä.

Tunnen usein eroottisia väristyksiä esim uimahallin saunassa tai nakurannalla käydessäni ja katsellessani miesten kulleja. Katselen usein niitä ja mietin millainen se on seisomassa ja miltä se tuntuisi suussani, tottakai se aiheuttaa minulle jäykkyyttä nivusissa ja noloja tilanteita.

En oikein tiedä mitä tehdä, tuntuu että haluni vain kasvaa, kuitenkin haluaisin lopettaa koko homman koska järkevästi ajatellen siinä ei ole mitään järkeä.
Mistähän saisin apua ongelmaani ja/tai mitä minun pitäisi asian kanssa tehdä?

39

6967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies 35v

      ..mulla on smaat pahat käyny mielessä.. en meinannu saada mielenrauhaa kun saunottiin kaveriporukalla lauantaina ja yks frendi rupes leikitellen pussailemaan.. ittu, mua rupes haluttamaan ja toivoin et se ois menny pitemmälle. En tohtinut aloittaa mitään, kun oli niitä muita tuttuja kundeja mukana. Olen hetero, naimisissa ja kaksi lasta. otona ei oikein seksi luista, siitäkö tää miesten kesken johtuu?
      Mites muilla kaltaisillani?
      Pitäiskö kokeilla

    • Imun haluinen

      [color=red]Voidaan imutella kahestaan jos ei sua haittaa ooon 39vee ? Voitasi ihan hyvin imutella kehestaa JA VOIDAAN RUNKATA ! ♥♥

      • lesbobeniskö??

        ..nuorempana naapurin isompi poika joskus kesäleikeissä "vahingossa" kouraisi munista ....sitten seuraavalla kerralla se leikitteli mun anuksella ...työnteli sinne sormea ja pyysi mua runkkaamaan... en vielä silloin tajunnut mistä oli kyse ....myöhemmin tapailtiin salaa ...mä runkkailin sitä ja se vei mun neitsyyteni .....tulin ekakerta ja ja miehen sormi anuksessa ...siitä jäi kiihotus miehen anukseen ja munaan jäljelle ...nyt olen ukkomies ja vieläkin joskus tekisi mieli ...kukaan ei ole toistaiseksi pannut mua... en ole gay ...tunnen vain fyysistä vetoa miehen kaluun ja anukseen..


      • ukm48 Tre
        lesbobeniskö?? kirjoitti:

        ..nuorempana naapurin isompi poika joskus kesäleikeissä "vahingossa" kouraisi munista ....sitten seuraavalla kerralla se leikitteli mun anuksella ...työnteli sinne sormea ja pyysi mua runkkaamaan... en vielä silloin tajunnut mistä oli kyse ....myöhemmin tapailtiin salaa ...mä runkkailin sitä ja se vei mun neitsyyteni .....tulin ekakerta ja ja miehen sormi anuksessa ...siitä jäi kiihotus miehen anukseen ja munaan jäljelle ...nyt olen ukkomies ja vieläkin joskus tekisi mieli ...kukaan ei ole toistaiseksi pannut mua... en ole gay ...tunnen vain fyysistä vetoa miehen kaluun ja anukseen..

        Olis kiva kokeilla imutuksia,ei vaan ole sattunut kohdalle.


      • fellaatio
        ukm48 Tre kirjoitti:

        Olis kiva kokeilla imutuksia,ei vaan ole sattunut kohdalle.

        Osui ja upposi. Mulla myös samanlaisia fantasioita. Tahtoisin kokeilla kullin imemistä ja saada mällit suuhun. Tämä ajatus pyörii mielessäni päivittäin. Jos löytyis toinen vastaavanlaisessa tilanteessa oleva kaveri, niin voitais toteuttaa nämä fantasiat puolin ja toisin. Ota yhteyttä rohkeasti.
        [email protected]


      • Joe69Hki
        fellaatio kirjoitti:

        Osui ja upposi. Mulla myös samanlaisia fantasioita. Tahtoisin kokeilla kullin imemistä ja saada mällit suuhun. Tämä ajatus pyörii mielessäni päivittäin. Jos löytyis toinen vastaavanlaisessa tilanteessa oleva kaveri, niin voitais toteuttaa nämä fantasiat puolin ja toisin. Ota yhteyttä rohkeasti.
        [email protected]

        Olen tyylikäs siisti ukm Stadista..Keltsussa oin kätevä käydä imuttelemassa kundeja..On ollut tosi makeita vehkeitä, isoin 22-6 kulli ulkomaalisella tummalla miehellä..Oli herkullinen ja komea tapaus..


      • Anonyymi
        ukm48 Tre kirjoitti:

        Olis kiva kokeilla imutuksia,ei vaan ole sattunut kohdalle.

        Moikka, minä olen imennyt 2 kullia. Haluaisin että imisit minun kulliani. Voisimme nuolla toistemme kullia ihtäaikaan.
        [email protected]


      • Anonyymi
        ukm48 Tre kirjoitti:

        Olis kiva kokeilla imutuksia,ei vaan ole sattunut kohdalle.

        Moikka, minä olen imennyt 2 kullia. Haluaisin että imisit minun kulliani. Voisimme nuolla toistemme kullia ihtäaikaan.
        [email protected]


      • Anonyymi
        fellaatio kirjoitti:

        Osui ja upposi. Mulla myös samanlaisia fantasioita. Tahtoisin kokeilla kullin imemistä ja saada mällit suuhun. Tämä ajatus pyörii mielessäni päivittäin. Jos löytyis toinen vastaavanlaisessa tilanteessa oleva kaveri, niin voitais toteuttaa nämä fantasiat puolin ja toisin. Ota yhteyttä rohkeasti.
        [email protected]

        Moikka, minä olen imennyt 2 kullia. Haluaisin että imisit minun kulliani. Voisimme nuolla toistemme kullia ihtäaikaan.
        [email protected]


      • Anonyymi
        fellaatio kirjoitti:

        Osui ja upposi. Mulla myös samanlaisia fantasioita. Tahtoisin kokeilla kullin imemistä ja saada mällit suuhun. Tämä ajatus pyörii mielessäni päivittäin. Jos löytyis toinen vastaavanlaisessa tilanteessa oleva kaveri, niin voitais toteuttaa nämä fantasiat puolin ja toisin. Ota yhteyttä rohkeasti.
        [email protected]

        Moikka, minä olen imennyt 2 kullia. Haluaisin että imisit minun kulliani. Voisimme nuolla toistemme kullia ihtäaikaan.
        [email protected]


    • ottaa huostaan!!

      seetanan lutkuttajat, cocksuckers!!

      • Bim46prknmaa

        Itselläni täsmälleen samoja ajatuksia, haluja ja kokemuksia kuin tämän viestiketjun ASIALLISISSA viesteissä. Kiinnostus pelkkään kaluun ja seksiin miehen kanssa, ei muuta. Ja halu vain lisääntyy sitä mukaa, kun ei sitä toteuta. Siispä tilanteen mukaan kohtuudella toteutan sitä, mikä on sisääni kirjoitettu ilman tahtoani ja tänä päivänä vain rikastuttaa seksielämääni - biseksiä miesten kanssa. Kuten kaikissa meissä isoissa miehissä asuu se ikuinen pikkupoika niin meissä kaikissa (myös naisissa) on bipuoli. Joillakin se sisäisistä tai ulkoisista syistä tai toisista aktivoituu tai on aktivoitumatta. Sen hyväksyminen aikuisen tavalla omalta ja kumppanin taholta rikastuttaa molempien elämää ja keskinäistä suhdettakin.


      • perhanan irstas
        Bim46prknmaa kirjoitti:

        Itselläni täsmälleen samoja ajatuksia, haluja ja kokemuksia kuin tämän viestiketjun ASIALLISISSA viesteissä. Kiinnostus pelkkään kaluun ja seksiin miehen kanssa, ei muuta. Ja halu vain lisääntyy sitä mukaa, kun ei sitä toteuta. Siispä tilanteen mukaan kohtuudella toteutan sitä, mikä on sisääni kirjoitettu ilman tahtoani ja tänä päivänä vain rikastuttaa seksielämääni - biseksiä miesten kanssa. Kuten kaikissa meissä isoissa miehissä asuu se ikuinen pikkupoika niin meissä kaikissa (myös naisissa) on bipuoli. Joillakin se sisäisistä tai ulkoisista syistä tai toisista aktivoituu tai on aktivoitumatta. Sen hyväksyminen aikuisen tavalla omalta ja kumppanin taholta rikastuttaa molempien elämää ja keskinäistä suhdettakin.

        mulukunlutkuttaja puhu kakkoo


      • Anonyymi
        Bim46prknmaa kirjoitti:

        Itselläni täsmälleen samoja ajatuksia, haluja ja kokemuksia kuin tämän viestiketjun ASIALLISISSA viesteissä. Kiinnostus pelkkään kaluun ja seksiin miehen kanssa, ei muuta. Ja halu vain lisääntyy sitä mukaa, kun ei sitä toteuta. Siispä tilanteen mukaan kohtuudella toteutan sitä, mikä on sisääni kirjoitettu ilman tahtoani ja tänä päivänä vain rikastuttaa seksielämääni - biseksiä miesten kanssa. Kuten kaikissa meissä isoissa miehissä asuu se ikuinen pikkupoika niin meissä kaikissa (myös naisissa) on bipuoli. Joillakin se sisäisistä tai ulkoisista syistä tai toisista aktivoituu tai on aktivoitumatta. Sen hyväksyminen aikuisen tavalla omalta ja kumppanin taholta rikastuttaa molempien elämää ja keskinäistä suhdettakin.

        Minua ei kiinnosta heteromiehet,ei yhtään!


    • epe-boy

      Jatka ehdottomasti vaan aloittamallasi linjalla....
      Tiedän itse saman kokeneena....olin 18v kun multa eka kerran mies imi.
      Mies osaa sen asian TOSI paljon paremmin..ja nautinnostahan tässä on¨
      kyse.
      Tsemppiä
      epe

    • Hung1

      Sama laulu, ei niinkään ottaminen, mutta että joku imis oikein kunnolla ja ottas vielä lastin suuhun. Joskus vielä ;)

      • helvetin kone

        MENKÄÄ SEKSIPALSTALLE HAAVEILEEN!!!! ei oo ihme jos heterot kattoo kieroon ja yökkäilee homojen perään jos tuutte näile palstoile kertoon noit kuvottavii fantasioitanne! just teijän kaltaset oksetuset aiheuttaa sen et heterot aattelee homojen vain ajattelevan koko aika seksiä eikä mitään muuta!!!


    • Seisottaja

      Olisi kiva tietää, onko viestin aloittaja jatkanut imuttelujaan vuosien saatossa?

    • Moonchaser

      Kiva lukea tätä palstaa ja huomata että muilla on samanlaisia ajatuksia kuin itselläni. Mulla vaan on niin päin että haluaisin itse imeä ja tulla naiduksi enkä niinkään välitä siitä että mulle tehtäisiin mitään.

    • haaveilu

      Kiva olisi jos saisi miehenvkovaa kyrpää imeä ja siletellä palleja

      • Anonyymi

        Moikka, minä olen imennyt 2 kullia. Haluaisin että imisit minun kulliani. Voisimme nuolla toistemme kullia ihtäaikaan.
        [email protected]


    • pienimunainen

      kyllä minullekin maistuisi kova kyrpä

    • Jyrkkämutka

      Kiinnostaa toki mikäli varttuneempi ukkomies, tai bi mies kaverina, saattaa jäädä fantasian asteelle.

    • kartsat45

      Pankaahan viestiä miehet tampere pirkanmaa sähkiseen [email protected] Niin sovitaan imuttelu treffit laittele vähän sähköpostiin itsestäsi kuvaa ja jotain järkevää kerottavaa .ja mikä olisi mielessäsi .sovitaan ja toteutetaan haaveita luottamuksella noin neljäkymppiset.

    • iru2

      Pari vuotta sitten,kun asuin solu-asunnossa,naapuri solun kaveri tuli kylään mun huoneeseen.Juteltiin,otettiin olutta,ja muuten vain oleiltiin.Jossain välissä koskettelimme toisiamme,joka johti vääjäämättä suudelmiin!Elämäni makeimmat suudelmat.! Tämä johti lopulta siihen,että otin kaveri kullin suuhuni,ja imeä lutkutin melkein orkkuun saakka.Harmittaa vieläkin kun en jatkanut perille asti.Vieläkin on kokematta sperman maku suussani! Koskahan onnistuis?

      • Anonyymi

        Moikka, minä olen imennyt 2 kullia. Haluaisin että imisit minun kulliani. Voisimme nuolla toistemme kullia ihtäaikaan.
        [email protected]


    • kyllätottamaar

      joo sama täällä olen joskus imenyt naapurin pojan kullia tuntui tosi hyvältä mutta se ei sillon ollut mitenkään hyväksyttävää joten minä olen (hetero ) kolmen lapsen isä mutta yhä on kullin imeminen mielessä ehkä joskus (vaimoni muuten sanoi kun kysyin että voisinko ok mutta varo )että silleen EN MIELESTÄNI OLE HOMO

    • On pari kertaa (3) tullut harrastettua seksiä miehen kanssa, mutta siitä on jo aikaa. On imuteltu ja olen saanu kullia peppuun. Olen jo 45, mutta taas alkanu tehdä mieli...

      Kik: Hybr1di

    • kyllätottamaar

      no niin vaimo sanoi että hommaa sellanen sträp on dildo niin tein ja viikonloppuna hän pani minua perseeseen kolme kertaa joka kerta tulin kahdesti ! panojen jälkeen dildo pestiin ja panin sillä vaimoa takaa päin siis kolme kertaa kertoi saaneensa kahdeksan orgasmia !(siis pimppuun kaksi kertaa ja peppuun kerran )tosi ihanaa kun toinen ymmärtää puolison fanttasioita ja mieltymyksiä suosittelen kokeilemaan me molemmat nautimme suunattomasti varmaan pääsiäisenä pannaan useita kertoja asioista pitää osata puhua niin ei tarvi käydä vieraissa ihmiset nauttikaa seksistä !!!

    • Anonyymi

      Älkää nyt puhuko paskaa.Olette keksineet kaikki nuo kertomuksenne ihan piloillanne,paljastuitte,valehtelijat.

      • Anonyymi

        Näin on,ja vaikka nuo jutut olisivat tottakin niin hei heterot,älkää luulkokaan että ai ai,nyt homot kiinnostuivat ja nyt niitä pääsee taas haukkumaan.Pysykää te heterot vain omilla sivuillanne,enmme kaipaa teitä tänne,yäk!


    • Anonyymi

      Ja perkele sinä heteromies,minähän en sun vitussa käynyttä,likaista kyrpääsi ime,nussi sinä vaan ämmiä,minulta et saa!!

    • Anonyymi

      Moikka, minä olen imennyt 2 kullia. Haluaisin että imisit minun kulliani. Voisimme nuolla toistemme kullia ihtäaikaan.
      [email protected]

      • Anonyymi

        Sinä olla imenyt peukaloa huijari


    • Anonyymi

      Sika.😬

    • Anonyymi

      Jos ei himot kurissa pysy, ota suosiolka ero ja harrasta irtosuhteita. Petyäminen ei missään tapauksessa ole oikeutettua ja on äärimmäisen halveksittava teko.

    • Anonyymi

      Olen jo varttuneempi ukkomies, miesten kulleista olen kiinnostunut vasta muutamia vuosia. Muutaman kerran olen saanut hiplata toisen kalua ja kiinnostus ja kiima asia kohtaan on vain kasvanut.
      Uimahallissa käyn ahkerasti ja sieltä olen löytänyt kaverin joka on kiinnostunut samoista asiosta. Hiplataan kullia jos pystyy toisia häiritsemättä. Molemmilla meillä seisoo, pitää peitellä seisokkia, mutta näyttää vastapuolelle, jos mahdollista. Suihkussa ollaan vierekkäin ja siinä joskus voidaan kosketella toisiamme.
      tuollainenkin kiihottaa fantasioimaan. Voisin mennä pidemmälle, mutta se ei vielä ole toteutunut.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe