Onko ketään koskaan hävettänyt niin paljon joku asia että meinaa kuolla? Oikeasti ollut sellainen tunne ettei voi enää koskaan näyttää naamaansa vaan haluaa vajota maan alle...Mitä te teitte näissä tilanteissa?Mikä helpottaa?
moka
8
934
Vastaukset
- jkljh
Tuttu tunne, mutta usko pois ajan kanssa se helpottaa..!! Olen joskus pelännytkin, että kuolisin häpeään kun tuo tunne on niin tuttu.
- kun äiti kuuli
sen että olin ahdistellut muutamia meidän koulun tyttöjä seksuaalisesti (puristellu tisseistä ja perseestä..)
- tytta.
On todellakin tuttu tunne!
Ja aika siihen auttaa ainoastaan.
Mutta mustakin tuntu sillon,että en enää ikinä kehtaa näyttää naamaansa missään ja melkeen toivo kuolevansa ku hävetti niin sairaasti!
Mutta muista,että sä sitä asiaa eniten mietit,,
Muut unohtaa sen kyl nopeesti, tulee uusii juttui ja ne unohtuu ku tulee taas uusii juttui..
Ite sitä mokiaan saaattaa miettiä tosi pitkään, vielä sillonki ku kukaan muu ei enää edes muista koko asiaa,, :)
Ja kyllä sen aikanaan itekkki unohtaa (: Tai ainakin silleen,että se ei enää häiritte.
Kyl se oikeestikkin siitä, vaikka nyt ei susta varmastikkaan siltä tunnu!
Hyviä jatkoja!!- juu
kiitos :)
- Seniorijuoppo
Kaikille noita käy. Itsellä ollut aikoinaan tapana juoda kunnon viinamyrkytyskännejä, joiden seurauksena tapahtunut vaikka mitä. Esim. sammuminen alasti keskelle lattiaa, jota edelsi peniksen esittely kaikille naisille. Sammuminen ja housuun kuseminen. Äärettömän nolojen asioiden tunnustaminen kännissä suurelle porukalla jne. Näitä sattuu kaikille ja silloin pitää vaan muistaa kolme asiaa: 1.)niitä sattuu kaikille, 2.)häpeä menee ajan kanssa ja asia vaan kannattaa unohtaa, ja 3.)jos jollekin muu mokaa niin muista, että itsellesikin voi käydä niin äläkä levitä juttua tai naura tämän toisen kustannuksella.
- ponssi
tosi tuttu tunne. mä tuun kyl muistaa sen jutun ko ikäni. söin myrrkynääpikän ko kaverit makso euro ja tietysti tytöt näki ja sit koko koulu sai tietää ja mua alettii kutsuu smurffiks. kamalinta oli kuitenki se et se tapahtu ylä-asteen vikalla luokalla.
monta kuukautta oli tosi kurja olo, mut se helpottaa ajan kanssa- hmm
tota.. mikä on myrkkynääpikkä??
- ponssi
hmm kirjoitti:
tota.. mikä on myrkkynääpikkä??
yks myrrkysieni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593