Aina kun tulet minua vastaan koulun käytävillä, sydämeni tykyttää sataa.
Kun puhut minulle, tulen aina hyvälle tuulelle.
Kun suutelimme synttäribileissäsi, olin taivaissa koko seur. viikon enkä pystynyt ajattelemaan muuta kuin sinua.
Rakastan silmiäsi ja miehekkyyttäsi.
Olen pitänyt sinusta jo kesästä asti.
Olen kysynyt mahdollisuuksiani sinuun tekstiviestillä n. puoli vuotta sitten, mutta en saanut vastausta, olen kuulemma vain kiva kaverina.
Mutta miksi et katunut suutelemista kanssani?
Kannattaisiko minun yrittää uudestaan?
Ahdistuvatko pojat tytöistä jotka humoristisesti sanoen yrittävät puolen vuoden välein uudestaan? :D
Tahdon vain sinut, mutta en tiedä miten sinut saisin.
Ehdotuksia/mielipiteitä/vinkkejä, kiitos. :>
Tahdon vain sinut.
6
528
Vastaukset
mielestäni kannattaisi unohtaa, koska jos häntä ei kerran kiinnosta :) niin ikös ole sitten kiva olla ihan vain kaverina :)?
en kyllä tiedä miksi kirjoitin tämänkin kun en mitään järkevää osaa sanoa :D- Rakastunut tyttö
En voi unohtaa.
Vihaan myös sanoja
"Ala tykkäämään jostain toisesta."
Ei kiinnostusta noin vain voi lopettaa, tykkään hänestä oikeasti tosi paljon. - Rakastunut tyttö
Ja sitten vielä; en minäkään vuosi sitten voinut kuvitella olevani joskus häneen ihastunut mutta nyt olen, ja tosissani.
Miksei hänkin olisi voinut muuttaa mieltään?- NoFace
yritäpä iskeä hänet.
yritä saada hänet ihastumaan itseesi.
katsos, kun ihmiset ei välttämättä ihastu tosta vaan. siihen ihastumiseen pitää olla SYY. sinullakin on syy miksi pidät hänestä. hänessä on jotain joka on mieleesi.
ole kuitenkin oma itsesi! sillä jos poika ei tykkää susta sellasena kun olet, niin ei ole mitään järkeä esittää muuta. pidemmän päälle se ei kuitenkaan toimi eikä rakkaus olisi koskaan aitoa.
ole häntä kohtaan mukava, ystävällinen... jos hän näyttää ahdistuneelta seurassasi, niin ei kannata roikkua mukana. mutta koita saada hänet viihtymään kanssasi, ehkä hän huomaa että olet ihan kiva tyttö muutenkin kuin pelkästään kaverina =) hymyile paljon! usko pois, kaikki naiset on kauniimpia kun ne hymyilee ^^!
sitten voit varovasti kysäistä olisiko sulla mitään mahdollisuuksia, jos hän sanoo että ei, niin kannattaa uskoa. mutta kun kerran olette suudelleetkin, niin eipä hän sinua ainakaan ällöttävänä pidä :D ainoa kysymys taitaa siis olla ovatko luonteenne yhteensopivat.
kannattaa kuitenkin yrittää =) tunteet voi muuttua, ja jos ne ei muutu niitä voi yrittää muuttaa.
kyllä minäkin ihastun ennemmin ihmisiin jotka on mulle ystävällisiä, kuin ihmisiin jotka on ilkeitä.
- Joku_jota_ette_tunne
Kysy häneltä, mitä hän ajattelee siitä pususta...
Ei ainakaan minun "pelkät" kaverit suutele minua!
Kysy, että mitä se juttu meinasi...
En osaa auttaa enempää, mutta sen voin sanoa, että en voi minäkään unohtaa ihastustani, jo 3 vuotta hänestä pitänyt... :) Ei ihastustaan koskaan unohda, varsinkaan jos vaikka näkee häntä usein.- NoFace
Kyllä ainakin täällä päin pelkät kaverit suutelee ja harrastaa yhdenillanjuttuja. Eikä ole pelkästään tämä kylä, muutkin paikat. On se loppujen lopuksi kivempi olla kaverin kanssa kun jonkun ihan tuntemattoman, vaikkei mitään vakavampaa hakisikaan. Minulla itsellänikin on tämmösistä jutuista kokemusta, eikä edes kaikissa tapauksissa haittaa kaverisuhteita yhtään. Mulla ei ole koskaan haitannut.
Olin myös 6 vuotta ihastunut yhteen poikaan, mutta sitten tapasin nykyiseni ja se ihastus unohtui nopeasti. En ehtinyt olla kuin puoli vuotta ihastunut rakkaaseeni kun onni jo potkaisi ja sain hänet itselleni ^^
voin ainakin sanoa ettei tuota kuusivuotista ihastusta kohtaan ole enää mitään tunteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478