Pitäisi hankkia uusi liesi ja olen katsellut vaihtoehtoja netistä. Mutta yksi kysymys olisi... Kaikissa vaihtoehdoissa on ilmoitettu korkeudeksi 850/900mm. Tarkoittaako tuo että se on joko jompikumpi vai voiko sitä korkeutta säätää tuossa välillä esim vaikka 870mm tai 890mm? Jos joku voisi valaista asiaa niin suuri kiitos!
Lieden korkeus
4
9957
Vastaukset
- luke lake
ainakin molempiin mittoihin ja voi sen väliasentoonkin virittää jos on pakko .
- Sami_
Vanhat pöytätasot on 850 korkeita ja uudet 900. Liedessä on mukan osat, joilla sokkelin korkeuden voi muuttaa vanhan tai uuden tason korkeuteen.
Itse tein yhteen asuntoon keittiöremontin ja huomasin että vanha, mutta hyvä kuntoinen, liesi jäi matalaksi. Mutta ei hätää, kun lieden sokkelin irroitti kokonaan, niin liesi oli 750 korkea, eli saman korkuinen kuin alakaappi ilman sokkelia. Laitoin kaappien alle levyn ja lieden sen pällä, jolloin se oli juuri oikean korkuinen.- korjaaja
Asentoja on 2, mutta säätö jaloilla/pyörillä voi pelata jonkun verran.
- säätäjä
muista kuitenkin lietttä hankkiessasi tarkastaa tai kysyä säätömahdollisuus. ei kaikissa liesissä mahdollista portaaton säätö välille 850-920 mm. joissakin vain 850 tai 900 - 10 mm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659