Sellaista vaan, että haluaisin opiskella sisustajaksi, mutta ongelmakseni on muodostunut se, että en löydä oppilaitoksia jossa valmistuisi sisustajaksi.Koulutusoppaassa kyllä oli yksi (Kurikan ammattiopisto kurikka), mutta kun pitäisi löytää vielä ainakin toinen.Jos joku osaisi auttaa minua löytämään sen olisin hyvin kiitollinen.Paikkakunnalla ei ole mitään väliä!
sisustajaksi...
8
2631
Vastaukset
- olis
Elikkä Pohjois-karjalan ammattioppilaitoksessa on sisustajalinja.. Helsingissäki näytti olevan mutta valitettavasti erityisoppilaitos.
- ja sen tarjonta
Pidä mielessä:
Lukio -> AMK tai yliopisto
Ammattikoulun "sisustus"linjat ovat aika suppeita ja mukana on paljon alaan kuulumattomia täyteopintoja. Siksi suosittelen lukioa, jos vaan motivaatiota riittää. Aikuis-/iltalukiossa yo-tutkinnon saa helposti kasaan kahdessa vuodessa.
Muista kuitenkin, että tee niin kuin parhaaksi katsot, tämä oli vain minun näkemykseni. - HeliH
Turussa on Turun ammattiopistossa sisustajalinja. Tai ainakin sinne olis voinu hakea loppuvuodesta.
- kestää..
Kauanko kestää nää opinnot?
Oon kanssa kiinnostunu tästä alasta mutta oon nytten ammattikoulun pintakäsittelylinjalla toista vuotta..Mutt kiinnostaa valtavasti tällänen sisustajan ala. - GFGFG
kestää.. kirjoitti:
Kauanko kestää nää opinnot?
Oon kanssa kiinnostunu tästä alasta mutta oon nytten ammattikoulun pintakäsittelylinjalla toista vuotta..Mutt kiinnostaa valtavasti tällänen sisustajan ala.AMISKASSA KESTÄÄ 2-3-VUOTTA RIIPPUU ONKO SULLA YO VAI PERUSKOULUPOHJA JA SAAHAN SIELLÄ ENEMMÄNKIN AIKAA VIETETTYÄ, JOS HALUAA. =) AMMATTIKORKEAKOULUSSA (AMK) KESTÄÄ 4-VUODESTA ETEEN PÄIN, TIETÄÄKSENI. ITE OPISKELEN SISUSTUSTEKSTIILIENVALMISTAJAKSI JA KAHESSA VUODESSA OLIS TARKOTUS KÄYDÄ TÄÄ AMISKA. HARMITTAA VAAN KUN JOLLAIN LUKION PSYKOLOGIAN NUMEROILLA VOI KORVATA KIVOJA VALINNAISIA AINEITA. MUT ONNEKS EI ENÄÄ TARVII NIITÄ KIELIÄ JA MATIKKAA OPISKELLA. NYT VAAN KAIKKI OPISKELEMAAN SISUSTUSALAA....ITELLÄKIN TARKOTUS JATKAA TÄSTÄ ETEENPÄIN...! =)
- 705
Miten,jos on opiskellu modistiksi amiksessa? Pääseeks sitä kautta jotenki sisustuspuolelle?
- Minä itse
Tietääkö joku pystyykö Tampereella opiskella sisustajaksi?
- una
Haluatko tehdä sisärakennus hommia, vai olla suunnittelu puolella? Piippolasta löytyy erittäin hyvä linja sisustusrakennuksesta kiinnostuneelle. Ja Raahessa Lybeckerin käsi.-ja taideteollisuusopistossa on sisustussuunnittelu linja. Kummatkin on ammattikouluja. :) Toivottavasti on jotain hyötyä tästä kommentista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268