Olimme suunnitelleet jo kaiken: budjetti laskettuna, vierailukohteet valmiiksi päätettyinä, sopivat päivät katsottuina jne.
Yritin varata Ryanairilta lennot ja kappas vaan, ei kelpuuta op:n visa electronia! Hei hei halpa matka, eipä taida onnistua tällä kertaa..
Kellään tuttavallakaan ei ole luottokorttia lainata, ainoastaan american express joka ei kelpaa..
Kyllä ketuttaa!
Harmittaa
5
892
Vastaukset
- Rixuliini
hyväksynyt verkkopankissa sen että Electronillasi vo maksaa netissä?
- alkuperäinen.
Olen kyllä, joten ei sen pitäisi siitäkään kiikastaa!
- tuumo
alkuperäinen. kirjoitti:
Olen kyllä, joten ei sen pitäisi siitäkään kiikastaa!
Sampo-pankin visa electroin kävi kun minä varasin lentoja ryanairilta.
- Visa Electronimies
tuumo kirjoitti:
Sampo-pankin visa electroin kävi kun minä varasin lentoja ryanairilta.
Nordean kortti pitää tosin myös käydä "aktivoimassa" intternetin kautta ennen kun sitä voi käyttää verkko-ostamiseen. Siis ei verkkojen (esim kalastusverkkojen ostamiseen vaan verkossa, siis maailmanlaajuisessa tietoverkossa) ostamiseen.
- heti..
vaihtaan se sampon visa electroniin, se meinaan käy! oli ittel ihan sama ongelma viime kesänä, kortin saa noin viikos
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623