Hei!
Joitakin mainintoja tältä palstalta löytyikin Capsil Oy:sta. Edelleen kiinnostaa minkälaisia kokemuksia koulutuksen käyneillä on mm. työllistymisestä. Millä tasolla palkka liikkuu vuokrausperiaatteen jälkeen? Entä onko työsuhdeauton saaminen lääkefirmalta todennäköistä (itse en pystyisi käyttämään omaa autoa 5 päivänä viikossa)? Ja jos joku tohtii antaa vinkkejä pääsykokeeseen niin toki otan niitä vastaan...Toki on itsestäänselvää että esiintymistaitoja testataan... Kiinnostaa myös se, kuinka tarkkaan englannin ja/tai ruotsin kielen taito punnitaan, itselläni kun on aktiivisesta käytöstä todellakin jo aikaa.
Lisäksi kaipaan täsmennystä siihen, mitä tarkoitetaan, että opiskelun voi käydä "töiden ohella". Ovatko lähiopetuspäivät järjestetty illoiksi ja/tai viikonlopuiksi. Minun on tässä työtilanteessa mahdoton ottaa vapaapäiviä töistä.
Kiitos etukäteen vastauksista!
Capsil Oy
radalle
2
1508
Vastaukset
- dddd
Itse tulin lääkealalle ilman mitään alan koulutusta ja voin kyllä sanoa, että hieman sitä on ulpalla ensimmäiset kuukaudet. Eli uskoisin, että tuollainen koulutus on vain positiivista.
Mutta muista, että vain se oma asenne ja käytännön osaaminen merkitsevät. Vaikka minulla ei ollutkaan kokemusta niin tällä hetkellä on alueeni markkinaosuus suurin lääkkeelläni Suomessa.- Meikämanne
Oma mielipiteeni on että ei välttämättä kannata lähteä kyseisen firman toimintaan mukaan. Perustelemaan en ala sen enempää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603