Vaihdoin nyt sitten saunalahden tuplapaketin Telefinlandin vastaavaan eli puhepakettiin jossa on se 20 euron kk-maksu. Pidin itsestäänselvyytenä että täntyyppisen liittymän vaihto hoidetaan nimenomaan kuukaudenvaihteessa koska eihän sitä ole muussa vaiheessa järkeä tehdä (saunalahti velottaa kumminkin koko kuusta). Mut eipä ollu tietysti semmosta siellä päässä tajuttu... no onneks tajusin soittaa asiasta.
tuplapaketista puhepakettiin
3
479
Vastaukset
- xxxx
Kannattas kuule kattoo ite millon oot vaihtamassa! Vaihtohan etenee omaan tahtiinsa eikä se kato millon sulla laskutuskausi päättyy edellisellä. Sehän ei aina ole kuun vaihteessa.
Onneeksi olit noin VIISAS että otit yhteyttä. ja tulipahan ainakin selväksi että vaihdettaessa operaattoria ENTINEN maksattaa AINA TÄYDEN kuukauden puhepaketeissa, eikä vaan tietyt kuten tällä palstalla on saanut jatkuvasti lukea. - perTOper
että olet siirtymässä Saunalahden puhepaketista Telefinlandin vastaavaan jos näin oli niin silloin myyjän olisi pitänyt ehdottaa kyllä palvelun avausajankohdaksi kuun vaihdetta.
- Jago
Miksi vaihdoit kalliimpaan?
TeleFinlandilla on kalliimmat 500 ylittävät minuutit (9,9 senttiä vastaan 9 senttiä) ja 100 ylittävät tekstiviestit (9,9 senttiä vastaan 8 senttiä). Maksullisesta asiakaspalvelusta ja lisäpalveluiden puutteesta puhumatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805639
- 1273923
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453790- 663464
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262878Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?321793Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739