Kysymys Tokyo Mew Mewstä...

janinah94

Onko se Minto oikeesti IHASTUNUT Zakuroon??

Kun siinä kakkos kirjassakin Minton silmissä oli sydämet, ku se näytti sitä lehtee.

Suoraan kysyttynä: Onko Minto lesbo?

58

3129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zakuro on huippumalli ja Minto ihailee häntä, siis Zakuro on Minton idoli. Ymmärsitkö?

• Tyttömangoissa on usein ylireagointia ja siksi sillä oli sydämet silmissä. Oliko se kakkoskirjasta? No....
        Jos nyt vielä oot täällä, nii kuka on sun lempihahmo?

• janinah94
        half-mouse kirjoitti:

Tyttömangoissa on usein ylireagointia ja siksi sillä oli sydämet silmissä. Oliko se kakkoskirjasta? No....
        Jos nyt vielä oot täällä, nii kuka on sun lempihahmo?

Minto. Zakuro ja Ichigokin on ok.

• janinah94 kirjoitti:

Kuullut omani? Ainakin olen maininnut sen aika monesti. Kysy pois jos et tiedä! ;D

• janinah94
        half-mouse kirjoitti:

Kuullut omani? Ainakin olen maininnut sen aika monesti. Kysy pois jos et tiedä! ;D

Nii.

• janinah94 kirjoitti:

Nii.

Quiche, se on niin.... lepposa tai miten sen kuvailis, tytöistä on Purin, koska hän on niin erottuvainen.
        Mitäs mieltä olet meikän lemppareist?

• janinah94
        half-mouse kirjoitti:

Quiche, se on niin.... lepposa tai miten sen kuvailis, tytöistä on Purin, koska hän on niin erottuvainen.
        Mitäs mieltä olet meikän lemppareist?

Ööm.. musta Quiche on inhottava!
        >:D
        Purin taas on ihan söpö veijari... :D

• janinah94 kirjoitti:

Ööm.. musta Quiche on inhottava!
        >:D
        Purin taas on ihan söpö veijari... :D

Mistä johtuu, että miltei kaikki mun lempparit on pahiksia?
        En oikein osaa kuvailla miksi, mutta se on jotenkin, niin "ääliö". Mun paras kaveri löysi siitä niin typeriä kuvia, että mua alkoi naurattaa ja sitten mä tein sellaisen gallerian siitä. On se ennemminkin mun lempihahmo ollu, mutta ei ihan alussa. Eka mä luulin sitä tytöksi....
        Purin on taas ihana ja tiedätkö yhen Quichen kaverin? Sellaisen millä on ruskeet hiukset saparoilla?
        No... Se ja Purin oli yhessä jaksossa (mikä löydettiin netistä), niin ihan sovussa ja näytti, kuin ne ois ihan bestiksiä. Tiedätsä mikä sen nimi on?

• janinah94
        half-mouse kirjoitti:

En oikein osaa kuvailla miksi, mutta se on jotenkin, niin "ääliö". Mun paras kaveri löysi siitä niin typeriä kuvia, että mua alkoi naurattaa ja sitten mä tein sellaisen gallerian siitä. On se ennemminkin mun lempihahmo ollu, mutta ei ihan alussa. Eka mä luulin sitä tytöksi....
        Purin on taas ihana ja tiedätkö yhen Quichen kaverin? Sellaisen millä on ruskeet hiukset saparoilla?
        No... Se ja Purin oli yhessä jaksossa (mikä löydettiin netistä), niin ihan sovussa ja näytti, kuin ne ois ihan bestiksiä. Tiedätsä mikä sen nimi on?

Mistä löysit sen jakson? :O Muistatko ossaa?

• janinah94 kirjoitti:

En muista ja se oli musiikkivideo, Melice tietäis paremmin, mutta vaikka sä löytäisit sinne, ei oo varmaa löytäiditkö sä sitä oikeeta videota, sillä niiden videoiden, niin episodien, kuin musiikkivideoiden paikat vaihtelee. Odota, mä yritän laittaa sen jotenkin hyperist....

• janinah94
        half-mouse kirjoitti:

En muista ja se oli musiikkivideo, Melice tietäis paremmin, mutta vaikka sä löytäisit sinne, ei oo varmaa löytäiditkö sä sitä oikeeta videota, sillä niiden videoiden, niin episodien, kuin musiikkivideoiden paikat vaihtelee. Odota, mä yritän laittaa sen jotenkin hyperist....

ootas... mä ehkä tiiän sen videon... ojentaako purin siinä quichelle karkkia?

• janinah94 kirjoitti:

Äh! Tiedätsä, miten sen sais hyperisti?

• janinah94 kirjoitti:

ootas... mä ehkä tiiän sen videon... ojentaako purin siinä quichelle karkkia?

Quichelle? Enpä tiedä, se on musiikkividdeo, mutta muistaakseni siinä yhessä on joku saparo pää (huom. Quichella on vihreet hiukset) Siis niitä alieneita on kolme ja yks on joku Purinin kokoinen melko siro poika. No.... Ne istui jossain ja jutteli jotain, melko sopuisan nälöisinä.... Ihan kuin olisivat pihkassa....

• janinah94
        half-mouse kirjoitti:

Joo, kyl mä sen saparopäisen Quichen kamun oon nähny.

• janinah94 kirjoitti:

Joo, kyl mä sen saparopäisen Quichen kamun oon nähny.

Tiedätsä sen nimee?????????????????

• half-mouse kirjoitti:

Quichelle? Enpä tiedä, se on musiikkividdeo, mutta muistaakseni siinä yhessä on joku saparo pää (huom. Quichella on vihreet hiukset) Siis niitä alieneita on kolme ja yks on joku Purinin kokoinen melko siro poika. No.... Ne istui jossain ja jutteli jotain, melko sopuisan nälöisinä.... Ihan kuin olisivat pihkassa....

Miksi hän Quichelle karkkii ois antanu? Myrkytettyinä vai?

• janinah94
        half-mouse kirjoitti:

:OO??

• janinah94
        half-mouse kirjoitti:

Se sen saparopään nimi tais olla... en oo varma..

• janinah94 kirjoitti:

:OO??

Hyperlinkillä, että kun sitä painaa, niin pääsee suoraan sivuille?

• janinah94 kirjoitti:

Ja mitäs ruokalajii se tarkoittaa?

• janinah94
        half-mouse kirjoitti:

Yhes tokyo mew mew musavideos se Minto sanoo Zakurolle että: "I loved you! I really loved you!" (ku siin oli enkun kieliset tekstit)

Niin että...

• janinah94 kirjoitti:

Yhes tokyo mew mew musavideos se Minto sanoo Zakurolle että: "I loved you! I really loved you!" (ku siin oli enkun kieliset tekstit)

Niin että...

Rakkautta on monenlaista, on vakavaa ja sitten vähemmän vakavaa, kai säkin "rakastat" ystäviäsi ja perhettäsi? Voisin minäkin sanoa (jollekulle)
        "I love you!" Ja sekin olisi vain ystävyyden merkitys. Eli kaikki rakkaus-sanat eivät tarkoita välttämättä, sitä romantiikkaa.

• janinah94
        half-mouse kirjoitti:

Ja mitäs ruokalajii se tarkoittaa?

x))

• janinah94 kirjoitti:

x))

Yhen videon lopus luki kysymys: "Miksi heidän nimensä tarkoittivat ruokia?"
        Quiche= Voitaikinapohjainenpiirakka (kuten monet tietävät)
        No? Tiedätkö sen kolmannen tyypin nimee??????????????????????? XD

• janinah94
        half-mouse kirjoitti:

Rakkautta on monenlaista, on vakavaa ja sitten vähemmän vakavaa, kai säkin "rakastat" ystäviäsi ja perhettäsi? Voisin minäkin sanoa (jollekulle)
        "I love you!" Ja sekin olisi vain ystävyyden merkitys. Eli kaikki rakkaus-sanat eivät tarkoita välttämättä, sitä romantiikkaa.

hassua, että siinä se oikeen HYPPÄS sen Zakuron "kimppuun" :D Tässä se video. Voit kattoo sen.

http://www.video.google.com

ja sitten laitat hakusanaks: "tokyo mew mew"
        ja klikkaat sitä "only hope" videota. Siinä se tulee.
        :)

• janinah94 kirjoitti:

hassua, että siinä se oikeen HYPPÄS sen Zakuron "kimppuun" :D Tässä se video. Voit kattoo sen.

Mä käyn tsekkaan nyt pikaisesti.

• janinah94 kirjoitti:

Kun se halus saada Zakuron liittymään niiden ryhmään, siis se halus saada sen uskomaan, että hän ihailee häntä.
        Tota mä tarkoitin hyperittämällä, miten sä sait tolleen, että kun painaa niin pääsee tonne googleen?
        Sitten tossa videossa on tosi söötti kohta kun e Purin rutistaa sitä ja sanoo "ystäväni, ystäväni!"
        Ihanaa!

• half-mouse kirjoitti:

Kun se halus saada Zakuron liittymään niiden ryhmään, siis se halus saada sen uskomaan, että hän ihailee häntä.
        Tota mä tarkoitin hyperittämällä, miten sä sait tolleen, että kun painaa niin pääsee tonne googleen?
        Sitten tossa videossa on tosi söötti kohta kun e Purin rutistaa sitä ja sanoo "ystäväni, ystäväni!"
        Ihanaa!

Musiikki videoita mäkin käyn katselemassa.

• janinah94
        half-mouse kirjoitti:

Musiikki videoita mäkin käyn katselemassa.

Käyn kuuntelemassa joka päivä näitä videoita! :D

• janinah94 kirjoitti:

Käyn kuuntelemassa joka päivä näitä videoita! :D

Miten pystyy hyperittämään? Ja oisko mitään videoita, missä ois pelkkä Quiche?

• janinah94
        half-mouse kirjoitti:

Ihanaa!

Merkillinen tapa pyytää, vai mitä? xDDD

• janinah94
        half-mouse kirjoitti:

Miten pystyy hyperittämään? Ja oisko mitään videoita, missä ois pelkkä Quiche?

...laitat aina haluamas osotteen alkuun: http://

• janinah94 kirjoitti:

Merkillinen tapa pyytää, vai mitä? xDDD

.... Jos mä oisin joku mew ja mulla ois tosi rakas ihailun kohde, ja saisin tietää, että hän olisi kumppanini, niin totta kai yrittäisin varmasti minäkin saada häntä mukaan jengiin :D

• janinah94
        half-mouse kirjoitti:

.... Jos mä oisin joku mew ja mulla ois tosi rakas ihailun kohde, ja saisin tietää, että hän olisi kumppanini, niin totta kai yrittäisin varmasti minäkin saada häntä mukaan jengiin :D

..niin mäkin.

Pyytäisn kyllä sivistyneemmin.... x))

• janinah94 kirjoitti:

..niin mäkin.

Pyytäisn kyllä sivistyneemmin.... x))

Mutta, kun Zakuro oli kieltäytyny ihan väkivalloinkin.... : /

• ichiko
        janinah94 kirjoitti:

mitä mieltä olet inuyashasta ja tokyo mew mewstä minun mielestä ne ovat huippu mangoja suosittelen!^_^

• zoey-ichigo
        ichiko kirjoitti:

mitä mieltä olet inuyashasta ja tokyo mew mewstä minun mielestä ne ovat huippu mangoja suosittelen!^_^

ET OLE ICHIGO! SE OLEN MINÄ VAAN, EI KUKAN MUU

• iChigo NeKo
        half-mouse kirjoitti:

juu sen nimi on taruto ja sit se pidempi on pie mut kishu (quiche) on kaikkein paras hih hih tytöistä on ichigo ja zakuro
        ichigo=mansikka=iriomotekissa
        zakuro=kranaattiomenapuu=susi
        purin=hyytelö=kultaleijona apina
        minto=minttu= lintu
        retasu=lehtisalatti=rossopyöriäinen
        oisko noi johonkin siihensuuntaan XD

• ichigo neko
        ichiko kirjoitti:

juu mäkin tykkään inuyashasta mä en oikeen tiiä tätä hommaa täällä jouduin ihan vahingossa mut jos joku haluu käydä kuuntelemassa kishun ääninäytteliän laulua käy täällä sivulla menee googlen kautta ja laittaa johonkin siellä tokyo mew mew - focus ihana video ja laulu

• Aizki
        half-mouse kirjoitti:

Sen nimi on Tart. Mangassa se pomppaa mukaan tossa 3-osassa.

• Kizu-chan
        half-mouse kirjoitti:

Se saparo pee on Tart(suomessa) eli Taruto jos joku ei ole jo kertonut.

• Kizu-chan
        janinah94 kirjoitti:

Sen nimi on oikeasti Taruto tai suomessa Tart minun tietääkseni sen nimi tarkoittaa torttua.

• Kizu-chan
        iChigo NeKo kirjoitti:

juu sen nimi on taruto ja sit se pidempi on pie mut kishu (quiche) on kaikkein paras hih hih tytöistä on ichigo ja zakuro
        ichigo=mansikka=iriomotekissa
        zakuro=kranaattiomenapuu=susi
        purin=hyytelö=kultaleijona apina
        minto=minttu= lintu
        retasu=lehtisalatti=rossopyöriäinen
        oisko noi johonkin siihensuuntaan XD

Minton geenit on linnulta nimeltä tahitinlurikki

• ONNISTUIN!

• half-mouse kirjoitti:

ONNISTUIN!

Sähköpostii? Katso kun sen sivun omistaja haluais varmaan pitää sen vähäkävijäisenä....

• janinah94
        half-mouse kirjoitti:

ONNISTUIN!

Joop, niin teit! :D

• janinah94 kirjoitti:

Joop, niin teit! :D

tavattaisko habossa?

• janinah94
        half-mouse kirjoitti:

Sähköpostii? Katso kun sen sivun omistaja haluais varmaan pitää sen vähäkävijäisenä....

Käykö se? :D

• janinah94 kirjoitti:

Käykö se? :D

Mikä on ossa? Voitais olla jo tänä iltana pikaisesti.

• janinah94
        half-mouse kirjoitti:

tavattaisko habossa?

Mun nimi siel on: wendre

• janinah94 kirjoitti:

Piknik puistoon. Mun ukko on ::-Minni-:: ja näyttää Quichelta, vaikka onkin tyttö. Tuu jo nyt! Mä meen jo!

• janinah94
        half-mouse kirjoitti:

Piknik puistoon. Mun ukko on ::-Minni-:: ja näyttää Quichelta, vaikka onkin tyttö. Tuu jo nyt! Mä meen jo!

:DDDD

• Minna-chan
        janinah94 kirjoitti:

:DDDD

Teillähän on hauskaa. ^^

• zoey-ichigo
        janinah94 kirjoitti:

Moi wendre, tiedätkö kuka oon? oon se Ichigo! hahmo, se joka on kans otaku

• |Mew fan|

Lemppari mew mew on (minusta): Zakuro ja minto, retasu ja purin on ookoit tyyppei!

• zoey-ichigo

Mun lempihahmot on Ichigo, Minto, Retasu, Purin ja Zakuro mutta en tykkää siitä Berry Shirayukista, mä tykkään niist alienistä ku ne on niin söpöjä mutta Kisshu on mun poikaystävä ja mie oon Kisshun tyttöystävä XDD!!

• ichigo.kitten

LOL VITTU, ITTEKKIN SPOILASIT SIINÄ MUUTEN SPOILAAMINEN TULEE VAAN JOSTAKIN PIRSKATIN HARRY POTTERISTA xO

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2243
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      56
      2176
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      7
      1407
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      77
      1395
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1150
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1123
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      989
    Aihe