Olen aina pitänyt swixin ch4:n (vihreä) ominaisuuksista: luistaa kovalla pakkasella sellasenaan ja muutoinkin oiva voide pohjalle jonka päälle sitten voi vetää keliä vastaava luisto.
Ongelma on ainakin minulla voiteen kovuus : raudan pitää olla todella kuuma ja sitten kun sitä saa sulatettua suksen pohjaan pitää taas vetää niin kuumalla että oikein pelottaa hyvän suksen puolesta.
Onko teillä vinkkejä / kokemuksia asian tiimoilta tai muiden valmistajien vihreästä voiteesta ?
Swix CH4
3
999
Vastaukset
- Vihreä toimii minullakin!
Itse pidän lämmön vihreätä sulattaessa n. 140-145 asteessa. Ehkä karvan verran alle suosituksien, mutta minusta se on ihan riittävä. Nopeaa liikuttelua vain ettei rauta "korkkaa". Kyllä se siitä. Kyllä pohja sen kestää!
Kai sinulla on "oikea" voitelurauta eikä silitysrauta.... sillä saa kyllä pohjan paskaks.- taas...
Mulla tosiaab vanha silitysrauta jonka lämpötilasta ei aina tiedä. Pitää ostaa kunnon rauta
(mikä olis hyvä?) kun on kaikki suksetkin aika arvokkaita pelejä - harmittaisi jos kärähtää. - reksa
taas... kirjoitti:
Mulla tosiaab vanha silitysrauta jonka lämpötilasta ei aina tiedä. Pitää ostaa kunnon rauta
(mikä olis hyvä?) kun on kaikki suksetkin aika arvokkaita pelejä - harmittaisi jos kärähtää.tokon rauta on ainaki hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268