kokemukuksia haluaisin kuulla kiitos....sain eilen ko.reseptit..aloitan terolutin ensi viikolla ja sitten kun menkat alkaa pitäis aloittaa clomifen 5 pv...mulla 2 lasta aikanaan saaneet alkunsa ns luomusti nyt menkat hukassa ja sekaisin..kiitti!! onko tuttuja kokemuksia tai ko."lääkkeistä" kokemuksia ja seurauksia:)
terolut ja clomifen..
3
625
Vastaukset
- primolut
itse sain lääkäriltä primolutia kolmen kierron ajaksi. Nyt on viiminen kierto menossa. Hyvin on noita syödessä kierto tasottunu. Nyt oottelen miten kierrolle käy kun lääkkeet loppuu: pysyykö tasasena vai sekottuuko jälleen...
- primoluteista
Minulle on myös määrätty kolmen kuukauden Primolutit kierron säännöllistämiseen. Olen kuitenkin miettinyt, ovuloinko lainkaan. Eihän Primoluteilla saa kuin tasaisen kierron.
Kannattaako mittailla lämpöä vai testata tikuilla? Ja tietääkö kukaan vaikuttaako tuo lääkitys tikutustulokseen?
- Vip1
Sain viime kesänä 3kk satsin terolutteja kun kiertoni heitteli miten sattuu (25-50pvä) ekasta satsista tulin raskaaksi.Rv 8 todettiin kohdunulkoinen.Nyt olen syönyt 2kk clomifenia (kp 2-6 päivinä).Menkat on tulleet suht normaalisti,sivuoireina sain clomeista hikoilukohtauksia...yleensä ne tuli yöllä,joskus päivisinkin.Selkä on täynnä ihottumaa ja naama kukkii finneistä,ennen menkkoja rinnat olivat normaalia kipeämmät-tosi kipeät sekä limakalvot ovat kuivat koko ajan!Ovulaatio ainakin tapahtui :)tosin raskaaksi en ole tullut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558