Oletko tyytyväinen Saunalahden liittymääsi, tai olitko tyytyväinen Saunalahden liittymääsi? Aiotko vaihtaa, miksi? Vai oletko jo vaihtanut, miksi?
Itse olen tyytyväinen, tilasin vuodenvaihteessa dataedun, ja pysyn asiakkaana ainakn ensi vuodenvaihteseen asti, mikäli muilla ei ole vielä parempaa tarjolla jatkan Saunalahdella..
Parhainta liittymässä:
-Dataetu
-mobiilisähköposti
-push-to-talk
-videopuhelut
-edulliset hinnat
Oletko / olitko tyytyväinen?
11
804
Vastaukset
- saunalahti vainaa
Hyvään aikaan kyselet, sillä tänään saunalahti on pantu lihoiksi.
Saunalahden noteeraus pörssissä on lopetettu ja nyt se on vain pelkkä elisan kylkiäinen, niin kauan, kunnes se sulautetaan yhtiöön kokonaan.
Erittäin varomatonta tehdä sopimuksia yhtiön kanssa, joka lakkaa olemasta. Tähän mennessä tehdyt sopimukset, eivät välttämättä sido elisaa, jos tiukka paikka tulee.
Elisan osakkeen omistajat vaativat lisää rahaa, ja sitä ei ilman hinnankorotuksia tule, joten olkaapa tarkkoina niiden sopimusten kanssa.
Sama koskee tietysti myös soneran vuosisopimuksia ja kaikkia muitakin vastaavia.- GALLUP!
Vai oletko sinä se katkera Tena-mies?
- Miika
erittäin tyytyväinen. Halvat Gprs maksut, puhelut yms.
Netissä pystyy seuraan puhelinlaskuja reaaliajassa. - se riittikin
Minulla oli saunalahti, vähän toista kuukautta, silloin syksyllä, kun sen sai ilmaiseksi.
Seurasin puheluja netistä ja ilmaisista puheluista kaksi muuttui maksullisiksi.
Kun olin puhunut ne luvatut minuutit täyteen, irtisanoin liittymän.
Asiakaspalvelu pahoitteli virhettä ja lupasi selvittää asian, sanoin vain, että selvittäkää ja hyvästi.
Liittymä oli ehtinyt olla kolmisen viikkoa, kun ensimmäinen laskutusvirhe oli tapahtunut, todella luotettavaa.
Minulla on nyt työn puolesta sonera ja omana dna-onni jossa vitosen puheajat mukana vielä puolitoista vuotta. Dna jopa parempi kuuluvuudeltaan, vaikka joku sitäkin haukkunut.
Mun kokemuksen mukaan, kaikki operaattorit kuuluu hyvin ja asiakaspalvelut(pl tf, jolla se maksullinen) pelaa, mut sitten hinta, kotimaisuus ja muut asiat ratkaisee. - paljonpuhuva
Olen todella tyytyväinen
edullinen, viikonloppuetukin vielä !
hyvä kuuluvuus ja reaaliaikainen seuranta netissä
ENKÄ AIO VAIHTAA!!!- Vastaaja*
Saunalahti ollut edelläkävijä koko historiansa ajan, ja edelleenkin paras. Hyvät palvelut, kaikista edullisin. T. Tyytyväinen asiakas =)
- verkko-ongelmien takia
Vaihdoin Dna:han. En ollut tyytyväinen Saunalahteen koska mulla oli Elisan verkkoon siirtymisen jälkeen ongelmia verkon kanssa(Hki), linja oli huono ja rätisevä jatkuvasti, puhelut eivät tulleet mulle perille jne.
Asiakaspalvelusta eivät osanneet auttaa.- Suosittelija.
Saunalahti on ainoa jolla on kaikki toiminut OK ja kaiken lisäksi on edullisin. Tässä liittymässä paras hinta-laatu -suhde.
Kokemusta on DNA:sta, Sonerasta ja ACN:stä.
Ja kysymykseen: olen tyytyväinen ;)
- ....
Vaihdoin pois kun tippui soneran verkosta. Kuuluvuus muuttui ihan onnettomaksi. Ja ne kerrat kun asiakaspalveluun oli asiaa, niin jonottaa sai ihan älyttömän kauan ja palvelun laatui (Jos pääsi läpi) oli tasoltaan hyvinkin vaihtelevaa... Nyt ollut syksystä asti TF, kaikki on pelannut enkä ole kokenut jääneeni mistään paitsi, kun en noita push to talkeja sun muita kaipaakaan. Aspa on maksullinen, se huono puolihan siinä on, mut eipä ole tarvinnut jonotella :)
- on auki
joka päivä mihin aikaan tahansa ja voit hoitaa asian kuin asian 24/7 =)
- penakoo
Olen tyytyväinen, ollut jo 4 vuotta minulla.
En näe mitään syytä vaihtaa, edelläkävijän palveluksiahan tässä käytetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2244576Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4453308Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142238Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa211889Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51208- 741043
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat261035Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691035- 77966
- 54926