Röyhtäytättekö vauvat öisinkin syönnin jälkeen? Itse olen huomannut että vauva herää kun nostan hänet pystyyn ja seurauksena on lisää syömistä jonka jalkeen tarvisi taas röyhtäyttää ja sit vauva taas herää ja taas syödään. Poika ei suostu nukahtamaan ilman tissiä joten häntä on turha laittaa sänkyyn virkkuna.Olen jättänyt yöllä röyhtäyttämisen mutta aamusella vauva ähkii ja puhkii unissaan eli kai se ilma vaivaa massua. Miten te muut teette sen ettei vauva herää virkuksi keskellä yötä?
röyhtäyttäminen
9
9519
Vastaukset
- miina
aluksi röyhtäytin öisin mutta meillä kanssa aina siihen herättiin. jätin yö röyhtäyttämiset pois, eikä tuo ole meidän tyttö haitannu. ei ole ole ilma vaivannut masua.
- Pia
Ei olla röyhtäytetty ollenkaan öisin, ja yleensä ruoan jälkeen jatkaa sitten suoraan uniaan. Tyttö nyt 5 kk.
- Mii
Meillä on pakko röyhtäsyttää typy, kun muuten tuo ähisee masunsa kans koko yön, eikä nuku kunnolla. Kylläpä tuo neiti siinä sitten aina virkistyy, mutta nukahtaa kuitenkin sitten jonkin ajan päästä omaan sänkyynsä.
- et joku
kysyy tätä oikein erikseen,kun itse just kysyin tätä tuolla perhepedistä kun puhuttiin.Samaa olen itse miettinyt et miten on kätevää jos lapsi vieressä kun röyhäyttää pitää kuitenkin.Meillä tulee aina kunnon röyhy kun nostan pystyyn niin en millään kyl osaa olla röyhyttämättä esim siks et en itse jaksa nousta.Jos en ole jostain syystä saanut röyhyä joskus tulemaan niin ei ole meidän poikakaan koskaan huutanut/itkenyt ilmavaivoja mut olen huomannut et pierii sit kuitenkin niin tuskin se ilma vatsassa mukavaakaan on.Meillä poika heräs ensin aina kun röyhäytin mut muuttui ehkä iän myötä,nyt 3kk tai kun lopetin valon sytyttämisen.Jos herää siihen ,vieläkin joskun hyssytän niin pitkään vaan en puhu mitään et nukahtaa olkapäälle ja sit omaan sänkyyn sekä vähän tassuhoitoa päälle.
- kirsi
Meillä noustaan yösyönneillä muutenkin pystyyn, joten röyhyt otetaan siinä samalla.
- 3½ kk tytön äiti
me ei olla röyhtäytetty yösyönneillä.tytölle siitä ei ole koitunut mitään masuvaivoja,hänellä niitä ei muutenkaan ole.tietenkin sitten röyhtäyttäisin jos alkaisi vaivoja ilmaantumaan.
- äippyli-79
meillä vauveli röyhtäsi yleensä siinä vaiheessa kun oltiin laittamassa yösyönniltä takaisin sänkyyn ja sitten kun meni muutama yö että ei röyhtäissyt ja meinasi alkaa puklailemaan niin nostettiin sängyn päätyä hieman ylemmäs... auttoi kovin ja myöhemmin myös nuhaan...
- jepjep123456
Täytyy yrittää röyhtäyttää, kun muutoin tulevat vatsantäytteet pitkin peittoja.
- mammamia..
Meillä tyttö 1kk nukkuu perhepedissä ja herää syömään 2-3 tunnin välein, jolloin imetän hänet makuultani. Tytöllä on röyhtäisyt todella sitkeässä, joten en röyhtäytä öisin vaan jatketaan molemmat unia 20 minuutin syötön jälkeen (ellei sitten nielaise jostain syystä hirveän kokoista ilmakuplaa, niin silloin tottakai röyhtäytyän). Päivisin tulee röyhtäytettyä automaattisesti kun monesti seurustellaan syötön jälkeen ja vauva on sylissä ja pystyasennossa (monesti menee 10-15 minuuttia ennen kuin röyhtäisee). Ei siis tarvitse tissiä nukahtamiseen. Tyttö ei myöskään puklaile juuri ollenkaan (viimeksi viikko sitten).. ainoastaan silloin kun on syönyt itsensä ähkyyn (esim. kun on saanut tuttipullosta maidon).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468