okkei, elikkäs olen ostamassa 20D:tä ja päälle jotain teleputkea, mitäs mieltä olisitte seuraavista:
EF 75-300mm f/4-5.6 III
EF 75-300mm f/4-5.6 III USM
Heitelkää omia ideoita ja muuta, käytössä rahaa melkein 400e
20D:en lasia
9
1700
Vastaukset
- Tomi
Jos saan lainata Ullan kysymystä, niin...
Minulla on Canon 350D ja siihen Tamron AF 70-300mm 1:4-5.8 LD. Kuvaan paljon urheilua ja muuta liikkuvaa. Hyviäkin kuvia tulee, mutta liikkuva kohde on vähän vaikea kaukaa. Kuvanvakaimella varustettu vastaava (Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM) näyttää maksavan vähän yli 600€. Onko kokemuksia käytöstä ja kuvanlaadusta kuvaamanilaisissa tilanteissa. Ottaako liikkeet vaihdossa putkia? - kakkula
20D ansaitsee paremman objektiivin. Käytä raha mieluummin kiinteäpolttoväliseen teleobjektiiviin.
- kiinteäpolttovälistä
teleobjektiivia itse ehdottaisit tuohon hintaluokkaan? :)
- Hoo Koo
EF 70-200/4L.
- Nimetön
kyselin minäkin muutama viesti alenpaa, eli EF 70-200 mm F 4L USM vai EF 70-300 mm F 4-5,6 IS USM jos aikoo sitten pikkaisen enemmän sijoittaa optiikkaan. Perusteluita valinnalle olisi myös hyvä kuulla.
- taida saada
400:lla eurolla tuota, muuten hyvä ajatus. Tosin vielä parempi ajatus olisi EF 70-200/2.8L IS USM.
- Ron
...350D ja siihen huippulasi. Tulee suhteessa tuhat kertaa parempaa jälkeä kuin 20D ja paska lasi. En usko että käytössä tulee niin kauhea ikävä 20D lisiä.
- hintaerotuksella
vaan ei vieläkään saa huippulaseja, jos erotus lisätään tuohon henkilön n. 400 euroon.
- lisää juuroja
Moi
Minusta mikään ei ole turhauttavampaa, kun huomata ostaneensa paskaa. Kokemuksella. Se vasta harmittaa. Ehdotan, että säästä hieman lisää ja osta tässä ylempänäkin mainitun 70-200/f4 L:n. Voit etsiskellä sitä myös käytettynä esim. digikamera.net kautta.
Toisaalta hyviä arvosteluja on saanut myös tuo Canon:n oma uudistettu 75-300/4-5.6 vakaajalla. Vakaaja on tarpeen noin heikolla valovoimalla. Jos et tuota juuri osta, niin Sigman 70-300 (se APO malli) on edullinen ja luultavasti parasta tuossa hintaluokassa usean eri foorumin ja testin mukaan.
uusia laseja katsele esim. www.ac-foto.com Toimittavat tavaran kotiisi, jolloin myös maksat. Ei tarvitse korttitietoja luovuttaa.
Vielä kerran. Itse ostaisin tuon 70-200/f4 L.
Hyvä linkki
http://www.fredmiranda.com/reviews/showproduct.php?product=294&sort=7&cat=27&page=3
http://www.fredmiranda.com/reviews/index.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415