tässä vaan miettii näin tulevana sinne muuttajana että kannattaako sittenkään tulla kun kuulostaa että heti tulee turpaan vaikkei mitään tekisikään... =/ sieltä ei sitten taida ystäviä löytääkkään..
hmm...
15
1798
Vastaukset
- aika merkillistä
miten erilaisissa kaupungeissa ihmiset näyttävät asuvan, vaikka periaatteessa sen pitäisi olla ihan se yksi, sama ja ainoa. Itse en suoraan sanoen tunnista suurta osaa täällä kirjoitetusta kotikaupunkiani koskevaksi.
- www.
Kaikissa kaupungeissa on samanlaisia "huonoja" asuinseutuja.
Ovikellon soitosta ei kannata ovea avata, ei edes ovisilmästä katsoa.
Tietysti ei kaikkia ole vielä häiritty, mutta ”säikkynä” aina ovat.- ihmeellistä
Kelloa on soitettu ja avattu on ja ambulassi/taksi/joku muu on soitettu, mutta yhtään ei vieläkään pelota.
- varmasti voi
Forssassa on noin 18 000 asukasta. Tuohon joukkoon mahtuu teitysti monenlaisia ihmisiä. Eipä porukka kokonaisuutena kuitenkaan eroa siitä, mihin muissa vastaavan kokoisissa kaupungeissa törmää. Takuulla rauhallisempaa kuin Helsingissä, ihmiset hämäläisiksi välittömiä.
- Rauhallinen jostakin
Tänne nettiin kirjoittaa "pienet lapset" ja saattaa tosiaan olla,että täällä on tuo rosvojoukkokin? Minä en ole koskaan nähnyt saati ollut mukana,jossa jolisi tuollasta häiriötä!
Muuta vaan tänne otamme kaikki muuttajat mielellämme vastaa. - Moka
Muuta tänne vaan,tää on ihan kiva paikka,eikä täällä oo sen enempää rikollisuutta kun muuallakaan. Pikku pojat vähän tuhrii seiniä ja heti on kauhee haloo.Joku joskus pöllii stereot jostain, mut siinä se on ja mafiaa täällä ei ole.Paitsi oikee "Mafia" ja sekin käy jo seittämää kymppiä ja tuskin jaksaa ponua enää keitellä : ) on melkeen kanttuvei.
Tiedän monia parikymppisiä jotka on muuttanut tänne hesasta ja viihtyneet jo useita vuosia ja ystäväpiirikin on löytynyt.
Eli terve tuloo- tyttö
kiva kun kuulostaa olevan kivojakin ihmisiä siellä=) ois mukava saada sieltä ystäviä,mutta kun ei oikeen tiedä mistä niitä löytyisi..?
- Moka
tyttö kirjoitti:
kiva kun kuulostaa olevan kivojakin ihmisiä siellä=) ois mukava saada sieltä ystäviä,mutta kun ei oikeen tiedä mistä niitä löytyisi..?
Riippuu tietysti mitä harrastat,vai oletko koti kissa.Etsitkö millaisia ja minkä ikäisiä kavereita.
Kaikki on aika pitkälle itsestä kiinni.
Oletko jo muuttanut tänne?Kouluun,töihin ?
Jokaiselle oikeesti on paikka jossain ja kaveritkin löytyy. - tyttö
Moka kirjoitti:
Riippuu tietysti mitä harrastat,vai oletko koti kissa.Etsitkö millaisia ja minkä ikäisiä kavereita.
Kaikki on aika pitkälle itsestä kiinni.
Oletko jo muuttanut tänne?Kouluun,töihin ?
Jokaiselle oikeesti on paikka jossain ja kaveritkin löytyy.en oikeastaan harrasta isompia.. uimista jonkun verran.. ja oon varmaan aika koti kissa ainakin aluksi,ennen kuin hoksii jotain tekemistä.. en ole vielä muuttanut sinne,ensi kuun alusta vasta. ja tavallaan töihin tulen sinne..
- Moka
tyttö kirjoitti:
en oikeastaan harrasta isompia.. uimista jonkun verran.. ja oon varmaan aika koti kissa ainakin aluksi,ennen kuin hoksii jotain tekemistä.. en ole vielä muuttanut sinne,ensi kuun alusta vasta. ja tavallaan töihin tulen sinne..
Tääl on upeee uimahalli,mutta mutta ,minkä ikästä seuraa etsit.Tunnen kyl aika monen ikästä porukkaa,et kyllä sulle tuttavia löytyy,kun pannaan hakuun : )
- tyttö
Moka kirjoitti:
Tääl on upeee uimahalli,mutta mutta ,minkä ikästä seuraa etsit.Tunnen kyl aika monen ikästä porukkaa,et kyllä sulle tuttavia löytyy,kun pannaan hakuun : )
itse asiassa mulla on kavereita laidasta laitaan siis iän puolesta... mutta itse olen 18.. ois ihan kiva vaikka vaihdella jonku kanssa sähköpostia ja sitä kautta vaikka aluksi tutustua..=)
- Moka
tyttö kirjoitti:
itse asiassa mulla on kavereita laidasta laitaan siis iän puolesta... mutta itse olen 18.. ois ihan kiva vaikka vaihdella jonku kanssa sähköpostia ja sitä kautta vaikka aluksi tutustua..=)
koitan saada sulle muutaman osotteen ,kunhan keksin miten se tapahtuu,ettei tuu mitään tuhatta viestii saman tien.Tunnen ite aika paljon eri ikäsiä ihmisii,kyl sieltä sulle kaverit löytyy.Kivat viikonloput sulle,heräsin jo viideltä kun kaverit bailas ja rinkutteli koko yön luurilla. Mut eipä se nyt haittaa,keittelin kahvit ja rupesin kattoon mitä maailmalla tapahtuu.
- vaan...
Moka kirjoitti:
koitan saada sulle muutaman osotteen ,kunhan keksin miten se tapahtuu,ettei tuu mitään tuhatta viestii saman tien.Tunnen ite aika paljon eri ikäsiä ihmisii,kyl sieltä sulle kaverit löytyy.Kivat viikonloput sulle,heräsin jo viideltä kun kaverit bailas ja rinkutteli koko yön luurilla. Mut eipä se nyt haittaa,keittelin kahvit ja rupesin kattoon mitä maailmalla tapahtuu.
pa tullen humppilaan si. T: humppilan tiikerit.
mur. - tyttö
Moka kirjoitti:
sä kuulostat tosi kivalta tyypiltä..käytät vaan omaa aikaas muhun=) mutta siitä huomaa ettei se niin paha paikka ole miltä aluksi näytti=)
- Moka
tyttö kirjoitti:
sä kuulostat tosi kivalta tyypiltä..käytät vaan omaa aikaas muhun=) mutta siitä huomaa ettei se niin paha paikka ole miltä aluksi näytti=)
Olin viikonlopun viihteellä,siks en oo paljoo kirjotellu. Mut katellaan tossa viikolla,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073