help me..hakuaika lähellä mä oon ihan pihalla minne hakea.sähkö-ala kiinnostaa,mutta arveluttaa kovasti että tulisko siitä mitään.Kuitenkin oon tyttö ja sähkö-alalla suurin osa jätkiä.On vaa semmonen olo et mitä jos sielä ei osaakkaan mitään..muilla samanlaisia paineita?
sähkömiähet :D
5
693
Vastaukset
- sähkönainenko?
Hei hae vaan...Sähköalalla on naisia siinä missä miehiäkin töissä! Riittää, että ymmärrät matematiikkaa ja fysiikkaa, sekä värinäön pitää olla hyvä... Mä olen itse nainen ja opiskelen sähkäriksi! Voi olla ettei ihan joka kurssilla ole naisia, mut väliä? Kyllä se opiskelu sujuu miestenkin kanssa!
- tietoinennnn
Yksi haastavimmista aloista. Mieti 2 kertaa...
- tsäk
no eipähän tarvi perus sähkärin juuri muuta osata kun käyttää ruuvimeisseliä...
- se kannattaa
Sähköala sopii naisille hyvin, alalla tarvitaan päättelykykyä enemmän kuin raakaa voimaa.
- nainen itsekin, eri alalla ...
Totta kai haet sähköalalle, jos/kun se sinua kiinnostaa. Joskus luulen jopa kuulleeni että määrättyihin paikkoihin palkataankin mieluummin nainen kuin mies kun tuo uutta näkökantaa asioihin. Ja siellähän sulle ne asiat opetetaan!Ei sun niitä tarvii osata, yhtä tyhmänä ne jätkätki sinne menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633