Miksi suomalainen nainen ei kelpaa?

Suominainenoon

Vaikka tälläkin palstalla on jo moneen otteeseen tullut juttua ja ylistyspuheita ulkomaalaisten naisten erinomaisuudesta, niin kyselenpä silti, miksi? Onko tasa-arvoisuus mennyt liian pitkälle? Pitääkö miestä pitää Jumalasta seuraavana?

Aasialaiset naiset ovat suomalaisten mieleen. Ja venäläiset, senhän tiedätte.

Se on ilmiselvää, että nainen, joka on jo ylittänyt riman 45 kohdalla on sinänsä arvoton. Pihtari, jos ei jaa jokaiselle "vanhaa" sitä jne. Mutta silti...

Onko niissä miehissä joku vika, jotka eivät löydä mieleistään naista Suomesta vai meissäkö se sitten on? Sanotaan, että kaikki vapaat naiset ovat epäonnistuneita tapauksia ja varatut naiset ovat varattuja ja hyviä.. Nämä ei ole minun mielipiteitäni, mutta lukenut olen juttuja.

Pitääkö meidän ylijäämänaisten painua metsiin häpeämään itseämme ;)

Sanokaahan mielipiteenne, sekä miehet että naiset. KIITOS!

15

2187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies 35...
      • Bena

        ...osaavat hymyillä ja manipuloida kuvia. Komeat on kuvat mutta todellisuus niistä kaukana. Toki löytyy kauniitakin, mutta suurin osa on semmosia lättänaamaisia rinnattomia luurankoja, kokemusta on. Ja tuppaavat olemaan vielä ahneitakin. Tulihan kerran kokeiltua ihan hulluuksissaan ja naimisiin asti mutta aika äkkiä palasin "ruotuun". Nyt on kotimainen muija joka elättää itse itsensä ja on mukava kaveri.


    • tuffe

      siellä ne paikallisessa olokorjaamossa vinkuu suomineidolle että "anna ny"... :)))))

      No ei maar, tuhmasti sanottu :/ Mutta niin kuin jo joku kirjoitti, ei pidä ottaa niin vakavasti näitä juttuja. Jotkut kirjoittaa ihan mitä vaan saadakseen keskustelua aikaiseksi. Jokainen tyylillään...

    • Alffi-06

      ..ilkeääkö sanoa, etten ole muualta naista etsinyt, enkä usko siihen että se kannattais, tämän yhteiskunnan säännöillä pelataan hetkeksi varmaan toisesta ympyröistä oleva vois kiinnostaa, mutta haastetta ei taitais löytyä?
      Uusiosinkkuna vaan olen kohdannut seuraavaa, olen ihan omillaan pärjäävä jopa ihan kivan näköinen mies, mutta ilmoituksessa olen liian vanha (jo 48), reaalielämässä tulee kymmenisen vuotta nuorempia naisia, joiden kanssa sujuu hyvin, mutta homma menee pelkäksi seksisuhteeksi, eikä sekään pidemmän päälle sytytä, oman ikäiset luulee mua nuoremmaksi, ne puhuu vaan mukavia, sun katkeruuden ymmärtää sillä ylijäämäksi tässä on jäämässä vaikka edellytykset paljon parempaan piti olla, welcome to club.

      • Kohtalontoveri

        Naisena koen tilanteeni aika lailla samoin kuin sinä: olen ikäistäni nuoremman näköinen ja oloinen, mutta profiilissa 45-vuotta näyttää to-del-la pahalta. Päinvastoin kuin sinä, saan vastauksia pääosin yli 10 v vanhemmilta miehiltä. Ikäiseni tai nuoremmat miehet hakevat vain seksiseuraa. Todella turhauttavaa ... olenkin päätynyt siihen lopputulokseen, että taidan tällä menolla jäädä ylijäämänaiseksi.

        Sniif.


    • tanssien

      Ei suomalaisessa naisessa mitään vikaa ole.
      Minulle ei mikään muu kelpaisikaan.

      Kun mainitset venäläiset ja thaimaalaiset, ymmärrät varmaan, että ainoa yhteinen kieli on
      seksi. Voi niitä miesparkoja, jotka eivät ymmärrä
      kokonaishyvästä mitään, vaan luulevat onnen olevan housuissa. Nuo naiset eivät lisäksi rakasta tätä miestä, vaan hakevat epätoivoisesti
      parempaa elintasoa seksin avulla.

      • patja jussi

        varmasti nuiden naisten rakkauden. Aika moni venäläinen nainen osaa suomeakin. Siinähän se elintaso tulee liiton mukana. Kokonaishyvään kuuluu se onni housuissakin.


    • meriv

      tai hänen läsnäolonsa ei tee naisen elämästä naisellisempaa..ei..kyllä sen tekee nainen itse.

      Nainen ei ole mikään ylijäämänainen ilman miestä elämässään..minä en niin koe.

      Olen nainen, joka tietää, mitä EI halua..joten elän täyttä naisen elämää ilman miestä rinnallani.

      Kyllä..olen ollut naimisissa ja olen sen jälkeen seurustellut ja toivon todella, että nämä 2 elämäni miestä eivät hae naista itselleen edes ulkomailta.

      Tosin uskon *hymyilee* että sattuu se vielä minunkin kohdalleni..ellei peräti ole jo sattunutkin..koskaan ei tiedä.

      Vaan ylijäämänainen..sitä en missään tapauksessa ole..en ole ikinä ollut enkä koskaan tule sitä olemaan.

    • Jermu

      Onpa tullut viereltä katsottua noita eri kulttuurin immeisten sekaantumisia ja sen verran voin sanoa, että aina on riittävästi ongelmia kotitarpeiksi noissa perheissä.
      Yhtään perhettä ei ole muodostettu millään postilokerohommalla tai vaimonhakumatkoilla, vaan ovat tuolla ihan reaalissa paikanpäällä kohdanneet ihan sattumoisin ja toisistaan kiinnostuneet...
      Siihen kun ottaa sitten sellaisen keissin, että toinen on postilaatikosta löytynyt, niin huh huh!
      Ennen suomalaisen kanssa riitelee suomeksi, kuin mongertaa jotain ja luulee ymmärtävänsä, mitä toinen tarkoittaa...

    • Suominainenoon

      Kyllä kai se niin on, että kukin tavallaan. Seurasin viereltä erään tuttavani, naisen siis, liittoa ulkomaalaisen kanssa, tällä kertaa mies oli turkkilainen. Ei onnistunut. Kulttuuriero ja kaikki - liian kova pala.

      Mitä vanhemmaksi ihminen elää, niin sitä ronkelimpi hänestä tulee, tai viisaampi tai ihan kuinka vaan :) Varsinkin jos on kerran jo elänyt alistettuna, niin kuka sitä halajaa. Eteenpäin elävän mieli.

      Kuulin eräältä ihmiseltä, että suomalaiset naiset vaativat miehiltään liikaa, työnjako on mennyt vikaan jne. Ennen se varmaan olikin selvempi, Mies pellolla töissä ja nainen sisällä naisten töissä. Tässä tullaan siihen kysymykseen, viekö rätti miehen kädessä miehisyyden? Onko oman rakkaan auttaminen kotitöissä epä-miehekästä? Nössöilyä? Jos ihan vaan silkasta rakkaudesta tekisi jonkun pienen "naiselle kuuluvan" jutun?

      Maailma on muuttunut, enkä itse hirveästi ymmärrä naisten iltajuoksuja kapakoissa, jos se oma mieskin on olemassa (tasa-arvoa tai ei). Kannatan perinteitä siinä, että hän joka keittotaidon osaa, tehköön sitä, jos se paremmin sujuu, tai naulatkoon naulan seinään, jos se ei toiselta onnistu...

      Sitten vielä tämä meidän yli nelikymppisten aliarvioiminen naisena? Arvostelu, mollaaminen rupsahtamisesta jne. Se kuohuttaa eniten, mutta paras olla välittämättä. Antaa ajan kulua, kun mies on haudanpartaalla ja se nuori kulta onkin ottanut jo aikoja sitten hatkat...

    • niisku-myy46

      Niinpä, onhan meissä naisissa heitä, jotka vinkuvat tummien ja tulisten taikka tummaihoisten perään...Suomi on harvaanasuttu maa ja onhan sitten toki mahdollista, ettei se "Helmikään" löydy omasta maasta. Mutta pitemmän päälle, hei älkää nyt! Kulttuurierot? Mistä tiedät, minkälainen sheikki on Heikki, johon tulisesti rakastuit? Yksiavioinen vai moniavioinen. Millainen Helmi löytyy Aasiasta, kun vuosia kuluu ja nainen oppii kenties myös Suomen kielen? Hoitaako hän sinut hautaan, kun vanhenet, jos itse on vielä nuori ja kaunis?

      En tunne noita juttuja, mutta se on varmaa, että me kaikki vanhenemme. Ei se miestenkään "tavara" pysy tuoreena koko ikää, kai? Mitä ne puhuvat eturauhasongelmista keski-ikäisillä, en tiedä, kun ei sitä satu haarojen välissä roikkumaan ;)

      Täällä mennään omalla tyylillämme. Tuskin Luoja ihan sananmukaisesti on tarkoittanut miestä perheen pääksi. Tai päälliköksi, Luojasta seuraavaksi ;) Hyvä päällikköhän pitää huolen, mutta myös kuuntelee ja ottaa toiset huomioon. Kaikella tavalla.

      Miesten ja naisten ajatusmaailma on erilainen ja siitähän sitä saadaan vielä monta jutun juurta tällekin palstalle :)))

    • Vaatimaton mies :-)

      Teidän ylijäämänaisten, kannattaa olla ylpeitä suomalaisista miehistä, heidän erinomaisesta itsetunnosta. Tämän johdosta suomalainen mies arvostaa ulkomaalaisia naisia.

    • dyykkarinainen 50

      Elämästä on annettu kuva, että kaikkien varsinkin naisten pitää pysyä aina nuorina, ilman ryppyjä ja aina valmiina kaikkeen mitä toinen heistä haluaa. Kaikkihan vanhenee ja ikä näkyy jo yli 40 v ja oikeastaan hyvä niin. Voi aloittaa korvien välisen tilan tutkimisen tarkemmin. Monet itseni ikäiset eli 50 v naiset ovat jo roskiskamaa. Tässä iässä kuitenkin elämä on melkein parasta. Turhat koukkailut on koukkailtu. Joku toisesta sukupuolesta arvostaakin tätä kypsästä naisesta hehkuvaa elämäntietoutta ja ohittaa joitakin ulkoisia asioita. Toivottavasti vain kaikki toisiaan oikeista syistä etsivät löytävät toisensa. Varmaan thaitytötkin ovat ihania. Itse pidän suomalaisesta miehestä.

    • SuomalainenNainen

      Kuka puhuu rakkaudesta mitään, kun hakee naisen Thaimaasta? Jos arvostaa tottelevaisuutta, kannattaa hankkia koira :) Ihminenhän tässä on kysymyksessä, vaikka onkin ulkomaalainen. Tietääkö hän, millainen elämä häntä odottaa? Riittääkö pelkkä elintaso? Sillä miehet, jotka hakevat naisen ulkomailta, eivät ilmeisesti löydä mieleistään Suomesta.

      Pitäisikö katsoa peiliin, sillä tietääkseni ihan täydellistä miestä ei ole olemassa? Eikä naistakaan.

      Miten se miesten "tavaroiden" parasta ennen? Entäs jos sitä ei ole ollutkaan, kuin puheissa ;)

    • Anonyymi

      kokonaishyvä
      onko se jonkinlainen pullapitko vai mikä se on?
      minäkin haluan saada kokonaishyvää, varmaan jonkinlaista nisua

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe