on sopivin silmäleikkaus mulle,kun näkö on molemmissa silmissä -8.0.Hinnat myös kiinnostaa,lähinnä oulun hinnat silmäleikkauksesta ja pitääkö maksaa kerralla vai voiko maksaa osittain?Olen harkinnut mennä leikkaukseen.
Mikä
4
509
Vastaukset
- silmälääkäri
...siellä osataan parhaiten kertoa etenkin maksuasioista.
Suuren taittovirheen vuoksi taitaa LASIK/LASEK olla suositeltavin vaihtoehto, mikäli sarveiskalvossa paksuutta riittää. Muitakin vaihtoehtoja saatetaan ehdottaa riippuen silmäsi ominaisuuksista. Niistäkin leikkaava lääkäri osaa antaa parhaan arvion silmäsi tutkittuaan. - ..........
Itse leikkautin silmäni oulussa lasik-menetelmällä. Hintaa leikkaukselle tulee kaikkiaan 3000 euroa. Itselläni toinen silmä leikattiin vielä uudelleen, joten lääkärintarkastukset nostavat summaa vielä tuosta omalla kohdallani. Oulussa leikkauksen voi tehdä Odl:ssa tai Poruksessa, molemmilta löytyy kotisivut, joten tarkat hintatiedot voit katsastaa sieltä :)
- killi
Kävitkö itse kummassa ODL vai Porus? Kuka oli leikkaava lääkäri ja olitko tyytyväinen saamaasi palveluun? Tekisitkö leikkauksen uudelleen jos voisit vielä valita?
- leikkauksessa
killi kirjoitti:
Kävitkö itse kummassa ODL vai Porus? Kuka oli leikkaava lääkäri ja olitko tyytyväinen saamaasi palveluun? Tekisitkö leikkauksen uudelleen jos voisit vielä valita?
Odl:ssa, valintani perustui oikeastaaan siihen, että siellä uusintaleikkaus (mikä toiseen silmääni siis tehtiinkin) oli ilmainen ja poruksessa se maikoi muutaman satasen.
Odl:ssa leikkauksia suorittaa ainoastaan yksi lääkäri, hänenkin silmänsä on operoitu. Palvelu oli ok, minulla oli sata ja tuhat kysymystä ja kiltisti lääkäri niihin vastasi (jos en olisi perehtynyt asiaan etukäteen, en olisi saanut niin paljon tietoa) ja oli selkeä ja rauhallinen.
Tekisin leikkauksen ehdottomasti uudelleen. Kiva kulkea ulkona pakkasella kun ei ole huurustuneet lasit silmillä :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073