Mitä teen kun yks tyttö koulussa haukkuu mua ja valittaa kokoajan että teen tai sanon jotain mikä sitä ärsyttää!?? Mitä oikeesti sanon sille? Se on aika läski tai sellanen ´tukeva´. Mua oikeesti ärsyttää, vaikka en ees tekis mitään niin se vaan valittaa mulle. Auttakaa ennenkuin tästä syttyy isompi juttu! Pikaisia vastauksia!
Oon poika
____LUKEKAA!!!!______
6
1252
Vastaukset
- Nevahööd
Rakkaudesta se hevonenkin potkii.
- Palle, veljeksistä pontevin
"Voihan sille myös sanoa, että suklaapatukasta se sotanorsukin röhkii." Otan oikeesti osaa jos se on suhun menny ihastumaa... Siis en mitenkää sua moiti, vaan että on sulla aika rankkaa, jos joku tommone voikilo alkaa jahtaamaa!! Sillä on vähän väärä käsitys iskemisestä, vaikutta siltä.
Sano sille oikeesti näin: "Meesä sotanorsu amhimaa suklaadonitseja äläkä luule että multa niitä heruis! TTU!! Siis mitä vttua sä oikeesti siinä valitat möhömaha!!?? Lähe menee siitä, kuuliksä?? Mua ei kiinnosta toi sun stnanmoinen vikinäs!!"
- Hyvän ja pahan tuollapuolen
Ei se suhun oo ihastunu. Sä oot kato just sellane jätkä, että kukaan ei susta tuu koskaan pitämään. Muista aina yks juttu, jooko? Jos joku hyvännäköne tyttö tulee sua "iskeen" niin se tekee sen läpällä, ihan vain nöyrryyttääkseen sua. Aivan niinkuin muakin.
- jelppijä
kato nyt vaihdat kokonaan asennettas.. älä jää murehtimaan tollaista anna samalla mitalla takas. vedä rennolla linjalla kun se jotain haukkuu nii vähän naura sen jutuille älä täysin repee.. hmm sit se on hankalaa jos se on just joku jengin pääpiru.. oo ihan ku sitä ei oliskaa.. sit ku se jotain tulee mussuttaa nii puhut vaan sun omille kavereil.. se muija on kuin ilmaa.. elä ihmisiks.. rakasta sun elämää!!! peace man
- niin asia ratkeaa
varmasti
- aata
se joko tykkää susta, tai sit vaan on kateellinen. Yrität vaa pysyy siit kaukana, etkä reagoi mitenkään sen juttuihi. voit laittaa mailia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844