Aikomukseni on lähteä reissuun maaliskuussa ja Goa kutsuu.Lippuja en ole vielä hankkinut,mietinnässä on pakettimatka tai ihan omatoiminen.Kumpi vaihtoehdoista mahtaisi tulla edullisemmaksi,kun ajattelin olla reissun päällä kolmisen viikkoa? Onko mahdollisesti muita reissaamassa samaan aikaan(15.3-)?
Goa mielessä
6
1265
Vastaukset
- matkaaja
Ainakin Aurinkomatkat on jo lähes myyt loppuun tältä keväältä, Finnmatkoilla ja Tjareborgilla saattaa olla tilaa. Omatoimimatka saattaa tulla halvemmaksi, kokemusta ei ole mutta vaikutelma tämä.
- Indiafan
Jos saat edullisesti charterin 3 viikoksi on se helpompaa. Valitettavasti 3 viikkoa ei löydy esim. äkkilähdöistä.
Halvemmaksi silloin tulee ehkä lento Mumbaihin ja sielä lentäen, junalla tai busilla Goalle. - arambol
Indiafan kirjoitti:
Jos saat edullisesti charterin 3 viikoksi on se helpompaa. Valitettavasti 3 viikkoa ei löydy esim. äkkilähdöistä.
Halvemmaksi silloin tulee ehkä lento Mumbaihin ja sielä lentäen, junalla tai busilla Goalle.Omatoimisuus edullista siihen aikaan, sesonki ohi ja majoitukset halpenee. katso lentoja esim supersave.comin sivuilta ja ebookersilta(onhan noita muitakin) kun me otettiin matka niin ebookers ei noteerannut aeroflotin lentoja (joka valittiin) Ja tiedoksi, Aeroflot lentaa jenkkikoneilla, siis samoilla kuin monet muutkin lansimaiset firmat (bo 767 oli kone eika vaikeuksia moskovassa koneenvaihdossa ym) Itse tultiin silla. Mita lahemmas lahtopaivaa odotat, sita kalliimmat liput.
Tervetuloa, itsella viela tama ilta jaljella Goalla ja huomenna kotisuomeen, valitettavasti.
Ps. noita muita vinkkeja matkalle loytyy tuosta hiukan alempaa kun luet kirjoituksia(juna/bussilippujen hankkiminen ym)
- plondi
15.3 olis tarkotus lähteä reissuun ja olis kiva törmätä siellä muihin suomalaisiin koska oon lähdös matkalle yksistään..29v tytsy olen.
- riks
no se minä sanon et kun menet sinne niin ei sinun tarvitse seil yksin ol. kun me olaan käyt niin aina men olaan saatu eritin kivaa seuraa. minne päin intiaan olet mennos. me olaan mennos varmaan en maraskuus intiaan koska kaipuu en eritäin kova.kyl sinä siel seuraa saat siitä minä ole aivan varma :).hyvää matkaa sinulle
- dessa
mein piti kans lähtee alunperin matkaan 15.3, mutta ainakin finnmatkat ilmoitti silloin että heidän viimeinen reissu / lento lähtee 8.3 goan suuntaan.
Joten tarkastakaa ihmeessä, ettei matka suunnitelmat mee mönkään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073