Mulla alkoi viimeiset ´kunnolliset´ kuukautiset 03.01. Raskausoireet alkoi heti kuun puolivälissä... päänsärkyä, finnejä naamaan, alaselkäkipua, alavatsakipuja, vilu, närästys, väsymys ja - mielialavaihtelut. Ei yhtään normaalia. Ns. kuukautiset alkoivat kuun viimeinen päivä, ensin kirkasta vuotoa päivä, sitten ikäänkuin normikuukautiset 4 pvää, ilman normikuukautiskipuja. Koska omituiset tuntemukset jatkuivat, tein useita raskaustestejä. Kaikki näyttivät negaa. Paitsi tänään, kun ajattelin, että hittolainen, teen vielä yhden ja ostin eri valmistajan testin (mikä lie kaupan halpisversio). Vahva plussa. Hmmm. Olisinkohan nyt sitten siltikin raskaana?? Jännittävää, että testi näyttäisi plussaa vasta nyt. Vauva olisi kyllä sangen tervetullut :)!
Raskaana vai eikö?
3
930
Vastaukset
- oireet..
Jännä kuulla, sillä minulla alkoi myös kuun puolivälissä ihan samat "oireet" kun sinulla! Nyt menkat 6 päivää myöhässä ja negaa näyttää, täytyy malttaa odottaa muutama päivä ja tehdä sitten testi, jos ei menkat ala, ja toivottavasti ei ala...
Terveyskeskuksessa saat varmasti tehtyä testin vielä, toivotaan, että on positiivinen!!! =)- Minä
Juh. Mullakin oli viimeiset menkat 21 päivä jotka olivat normaalit. Mutta viikon päästä menkkojen loppumisesta alkoi taas vuoto jota kesti 3 päivää, eikä ollut mitään kipuja, vain runsas kirkas veri. Nyt oottelen että menkkojen pitäs alkaa ensiviikon lauantaina.
- näin on
Olet varmasti raskaana koska sait plussan testistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593