Kertokaahan mitä pitäs tehä. Olen 23 jamppa... ja justiinsa alottanu sinkkuelämän. Ongelma vaan, että en tiiä mitä tekisin ku jos saan jonku naisen pokattu himaani ja pitäs alkaa paneskelemaan, ni mulla ei seiso kunnolla. Olisinko liian päissäni.. tai ei tartte olla ees paljoakaan päissään. Onko muilla vastaavia kokemusksia? Ja mitäs pitäs tehä?
Mitäs mieltä naiset on tämmösestä tilanteesta?
Huvittava tilanne omasta mielestäni... Villi sinkku, jolla ei seiso kunnolla, ku on niin humalassa...=)
Liian kännissä...?
2
1449
Vastaukset
- piu
ite oon kyll nainen et vähä huono sen kummemmin neuvoon mut oon viettäny kyll monta yötä muualla ku kotona ja yhellkään miehellä joka on baarista pokattu kännis ei oo toiminu kunnolla... ja mä kyll ymmärrän sen eiks se oo ihan normaalii yritätte vaa aamul uudestaa jos ei ny iha kauhee krapula oo nii kyll nainen ainaki on tyytyväinen ;) pidä hauskaa
- Holkki
Tossa ennen kahtakymmentä ikävuotta oli aivan sama kuinka jurrissa oli. Oksa oli peuhatessa kova ku mikä! Ja mikä parasta jurrissa ei oikeen ruutikaan ollut kuivaa, eli nalli ei aina tahtonut napsahtaa. Sehän tarkoitti vaan pitkiä paneskeluja! No nyt yli kolmekymppisenä loppuu seisominen siihen kohtaan, kun alkaa ns. filmi katkeilemaan. Ja-a että mitäkö hyvää tässä? Eipähän tule paneskeltua enää niin etteikö muistaisi...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403711Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333304- 692918
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912760- 351778
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811739- 241589
- 281537
- 291519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231514